hallo meiden.. ik vroeg me af... of iemand van jullie weet watvoor instelling.. jonge moeders helpt aan een eigen wooning?... ik woon nu alleen, maar de vader van noa betaald dit.. ik wil dit niet meer, want dan oefent hij druk uit dat ik dingen moet doen die ik helemaal niet wil. dus als iemand dit weet alvast bedankt ! xxx sarah
Je kan eens contact opnemen met het FIOM, is speciaal voor vrouwenhulpverlening. Misschien dat zij iets voor je kunnen doen. Ik weet niet of dit in jouw woonplaats is, anders kun je ook contact opnemen met het algemeen maatschappelijk werk, zij kunnen je ondersteunen bij het aanvragen van urgentie en alles wat daarbij komt kijken.
Ik zou je dolgraag willen helpen Saraah, maar ik woon in België en ik weet niet welke instellingen dat doen in Nederland! Maar heb je in Nederland niet zoiets als een OCMW hier in België? Ze helpen altijd mensen met problemen, kan alleenstaande moeders zijn maar ook armen, drugsverslaafden, alcoholisten, werklozen enz... Misschien moet je gewoon eens naar zo een instelling gaan of een sociale dienst ofzo bij jullie en het daar vragen waar je dan terecht kan daarvoor! Veel succes
hey.. bedankt voor jullie reacties.. T Fiom had ik al gevraagd, maar zij gingen niet echt over huizing.. maar idd misschien maarschappelijk werk.. wat betreft de sociale dienst, die interesseert zich niet echt in huisvesting voor mij.. maja.. ik zie wel hoe het allemaal loopt iig bedankt.
Ow meid dat is niet leuk als hij zo bezig gaat. Deze link VBOK kan je eventueel ook ff raadplegen, misschien dat zij kunnen helpen? Succes in elkgeval
ik zal je 1 tip geven ga niet te veel hulp vragen.... ik heb ook maatschappelijkwerk maar ze verdraaien je worden tegenover kinderbescherming kun je straks ook naar opvang
Het Fiom kan je daar wel mee helpen hoor! Naar welke Fiom ben je geweest? Ik ben via het Fiom Alkmaar in contact gebracht met een andere organisatie, en ik heb nu mijn eigen (tijdelijke) woning. Ik zou het toch nog een keer proberen, maak een afspraak, leg het probleem uit, en dan moeten zij jou minstens doorverwijzen naar een organisatie die je WEL kan helpen als zij dat niet kunnen. Maatschappelijk werk heb je echt helemaal niks aan, geloof me. Mijn ervaring met het Fiom Alkmaar is dat je echt serieus wordt genomen.
ik ken wel zo'n huis in goirle en in maastricht. maar denk dat het een beetje ver is voor je. ik zou ook weer eens het fiom bellen,die staan in goed contact met die huizen.
dank jullie wel allemaal... ik denk dat ik me er bij neer moet leggen.. en moet wachten tot ik werk heb.. heb geen zin in problemen met instanties eerlijk gezegt...
hallo ik lasa net je form en het verontrust me wel een beetje... tuurlijk zijn er instanties ik heb ook bij het FIOM om hulp gevraagd en het maatschapplijk werk heeft mij ook geholpen.. het is nzin dat zijjouw woorden verdraaien tegen over de kinderbescherming... stel je zelf dan maar eens de volgende vraag... waarom zouden zij dat doen? ijk als jij echt al iets op je kerf stok heb zitten k dan is het hun plicht om dat te melden bij de kinderbescherming maar uit het beste belang voor je kind. ik zou als ik jouw was je biezen pakken, niet nadenken maar doen..,spullen zijn te vervangen.. maar dingen tegen je zin in doen omdat je in het huis van je vriend woond dat is pas ongehoord! ja sorry dat het misschien zo bot uit de hoek komt maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. en ik kan echt niet tegen onrecht., maar ben wel van mening da je het op een bepaalde hoogte zelf in de hand hebt... het komt nu op mij over dat je na een keer proberen en wat tegen slag bent p gehouden en er dus voor kiest om die dingen tegen je wil in te doen.. dat vind ik dom. want er is altijd een oplossing te vinden als je maar doorzet en vooral niet op geeft. mijn advies is ga door met zoeken blijf de instanties bellen langs gaan etc totdat ze je helemaal zat zijn... dan gaan ze je echt wel helpen. doe het dan niet voor je zelf maar voor je prachtige dochter Noa Nayla. liefs dionne