Alleenstaande moeder.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Linda89, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SydneyGirl

    SydneyGirl Niet meer actief

    Dus hij slaapt nooit bij jullie en jij alleen af en toe bij hem als de oppas blijft slapen? Sorry als ik te nieuwsgierig ben maar - nog los van dat ik eerder bedoelde dat ik alleenstaand met relatie lastig vond om een taalkundig label aan te hangen - ik vond en vind het ook inderdaad lastig om te daten als alleenstaande moeder. Door omstandigheden is logeren voor mijn zoontje nog niet een optie (hij is wat jonger en durft dat nog niet) en hem betrekken is een eventueel nieuwe relatie wil ik ook niet meer.

    Overigens nu 30 weken zwanger van de tweede dus daten zit er sowieso niet in komend jaar, maar toch :roflmao: Wat heerlijk trouwens, 12 dagen Aruba!
     
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.619
    11.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee hij slaapt nooit hier en is niet heel vaak bij mijn huis. Ik slaap ook nooit met zoon daar maar we gaan soms wel eens op pad mn zn drietjes of samen eten. Maar voor de rest doen we het met een avond per week, vakanties en bellen.
    zoon logeert zo nu en dan de vakantie bij mn ouders, dan hebben we wat meer dagen.

    Haha nee zwanger daten is meestal niet echt een succes. ;) succes met de laatste loodjes.
     
  3. maliro

    maliro Niet meer actief

    Mijn omstandigheden zijn als die van jou. De vader van mijn kinderen is niet betrokken.

    Maar wanneer je een alleenstaande ouder bent, betekent toch niet dat het kind de andere ouder niet ziet? Het betekend m.i. dst je geen emotionele steun hebt van een partner, gewoon single zijn maar dan met kind
     

Deel Deze Pagina