Meiden ik heb jullie hulp nodig.... Vriend en ik zij sinds een dikke maand uit elkaar, hadden samen een koophuis wat we al,aan het regelen zijn bij de hypotheek man. Hoogst waarschijnlijk kan ex erin blijven wonen. We hadden een samenlevingscontract. Zoontje is in principe bij mij, om het weekend bij zijn vader en 1 dag in de week een paar uurtjes s middags en haal ik hem na mijn werk weer op. Voor ons zoontje van 1.5 jaar, we hebben we gesprek gehad met een mediator / echtscheidingsmakelaar. Nou die man vroeg een fortuin voor een paar gesprekken, dat word em dus niet, Waar kan ik zelf de omgangsregeling en alimentatie regelen? Op internet zijn er wel formulieren te vinden, moet ik met zon ingevuld formulier naar de advocaat? En wie bepaald hoe hoog alimentatie word? Verder os ons contact nog goed, geen ruzie ofzo. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, mag evt ook via pb. Thnx!!
Jeetje zeg heavy!! Ik denk omgangsregeling en voogdij etc via een advocaat laten uitspreken door een rechter. Dan heb je het eea op papier. Verder (gelukkig) geen ervaring mee. Nichtje wel maar dat heb ik niet meegemaakt en er is ook weinig over verteld. Sterkte!
je kan naar het juridisch loket gaan en aan de hand van je eigen inkomen een toevoeging krijgen. Zo wordt een mediator goedkoper en aangezien jullie nog goed contact hebben is het voor de kleine ook beter. Met advocaat en rechtzaak wordt het veel duurder. weet niet of je dit bedoelde maar hoop dat je er iets aan hebt. Succes!!