Hallo meiden, Zijn er hier ook alleenstaande moeders uit België? Aangezien de regels en wetten toch weer anders zijn dan in NL. Liefs Een alleenstaande moeder in spé
ons wondertje , ik ben dan wel niet (toekomstig) allenstaand maar woon wel in belgie als er iets is dat ik kan doen of navragen voor je laat maar iets weten he meid mag ook via pb hoor !
Dat is lief meid dank je wel! Ben deze week bij het ocmw geweest en die gaan ook vanalles proberen te doen qua helpen. Maar het is zo'n zooitje en had dit nooit gewild maar ja
ja het ocmw niet teveel op rekenen hoor ! je kan wel voor een woning je inschrijven bij het sociaal verhuurkantoor , vlaams woningfonds en bij de sociale huisvestigings maatschappij , je hebt zoiezo recht op een leefloon weet niet of je werkt ? huurwaarborg etc kan ocmw ook in helpen , nou meid ik weet redelijk veel van dat soort zaken je mag me gerust wat vragen als het nodig is en je mag ook je verhaal kwijt tegen mij ! voel je vrij hoor ik wil je bijstaan waar ik kan !! dikke knuffel meid
nou meid zonder probleem hoor ! ik heb zelf ook al de nodige tegenslagen gehad en heb het ook al heeeel moeilijk gehad en al een paar keer opnieuw moeten beginnen ken de wetboek en de instanties zowat vanbuiten ! en ik leef om andere te helpen ook al ken ik je niet je kan op mij rekenen ! je hebt er niet veel aan in je situatie maar een beetje steun en begrip kan al heel wat doen
Hé meid, ik ken je verhaal niet maar ik ben ook een alleenstaande mama uit België (Limburg). Heb sinds valentijn wel een nieuwe vriend, maar in principe nog steeds alleenstaand in de zin van : alleen wonen, alleen opvoeden,... Doe dus wel alles alleen. Lijkt me leuk om elkaar wat te steunen en te babbelen over vanalles en nog wat!
Meisje wat leuk, ik ben ook van Limburg Wat super dat je een nieuwe vriend hebt nu. Bloemmm dank je wel lieverd. Heb vandaag aangifte gedaan bij de politie voor het bedreigen per telefoon. En had toenvallig ook een afspraak bij de advocaat begint een balletje te rollen.
Bereke ja over dat zijn familie mij en mijn ouders wel ff kwam opzoeken. En dat ik mijn kind wel eens kwijt kon raken.