In de zomer willen we graag gaan kamperen. We hebben 4 camping in het vizier, maar kunnen niet kiezen. Dus aan jullie de vraag welke van deze camping zouden jullie kiezen en waarom?
Ik woon vlakbij De Paal en we gaan daar wel eens spelen. Er is/zijn: - op ieder veld een klein speeltoestel - een grote speeltuin - een leuk binnenzwembad en buitenzwembad - een super leuke zandvlakte/heuvels met speeltoestellen - mooie omgeving
wij zijn vorig jaar met ons toen 3 jarige dochtertje naar de Sprookjescamping geweest. Super leuk! Wel beetje klein zwembad..maar wel een ontzettend leuke speeltuintjes op ieder veld en kindvriendelijke toiletgebouwen.
De paal ken ik niet, de overige 3 wel. Zowel sprookjescamping, als zandstuve hebben grasvelden met in het midden een leuk speeltoestel. Lekker overzichtelijk met kleine kinderen. Sprookjescamping heeft nog een heel stuk vaste stacaravans, zandstuve is alles toeristisch met wat verhuuraccomodaties. Beerze Bulten is veel natuurlijker aangelegd, maar daardoor ook onoverzichtelijker. Beerze bulten heeft een geweldig buitenspeeldeel met veel (ondiep) water. Sprookjescamping heeft als enige van die drie geen binnenspeeltuin en ook alleen maar een ondiep binnenbad. Dat vind ik wel een nadeel. Het theater en animatie is daar wel erg leuk voor jonge kinderen. Zandstuve heeft een leuke binnenpeeltuin, ook leuke theaters in een professionele theaterzaal en animatie. De musical (wekelijks hoogseizoen) is daar echt geweldig. Het enige wat daar ontbreekt is een grote centrale speeltuin. De binnenfaciliteiten en animatie van beerze bulten heb ik niets van gezien, dus kan ik niets van zeggen.
@sylvia99; bedankt voor je toelichting; zwembad en binnen speeltuin vind ik wel belangrijk in Nederland.
De paal wij gaan nu voor 3e jaar kids vinde t geweldig...wat wij as ouders zo fijn vinden je kan er lekker op terras zitten en kids spelen er in de grote speeltuin bij t terras ...ideaal
Wij gaan dit jaar derde jaar naar sprookjescamping. Ivm bevalling vorig jaar jaartje thuis. Kinderen zijn dit jaar 7, 6 en 1 als we gaan. Wij vinden het er top! Cd's worden alweer gedraaid in de auto en aftellen is alweer begonnen. Denk alleen wel dat alles al aardig vol zit. Vriendin gaat al drie jaar op rij naar de paar en die boekte vorige week ivm omstandigheden pas haar vakantie en kon op haar veldje van voorkeur nog maar terecht op 1 plekje. Wij hebben al langer geleden geboekt
Beerze Bulten springt er voor ons wel echt bovenuit. De binnenspeeltuin is hier heel groot en daar hebben ze ook leuke theatershows. Het zwembad is een waar paradijs, echt leuk! Ze hebben op de website acties staan voor de zomervakantie. Kijk maar eens op Beerze Bulten Camping & Vakantiepark ***** | Beerze Bulten
Zulke campings trekken mij echt niet, maar ik ken mensen die al jaren naar de Paal gaan met kleine kinderen. Ik geef mijn geld liever uit in Frankrijk...