Hallo! Ben al een single mommy van een lieve zoon van 5. Omdat ik al enkele jaren alleen ben en toch een grote kinderwens had heb ik gekozen voor ZI. Sinds de zomer van vorig jr ben ik bezig geweest met het zoeken naar een spermadonor. na veel gesprekken (met veel gekke) heb ik er eindelijk 1 gevonden waar ik mij goed bij voelde. Vorig weekend was mijn eerste ZI poging en ben vreselijk zenuwachtig! Voel van alles en zou het liefst alles willen afschrijven op een mogelijke zwangerschap! Heb het gedaan met een normaal spuitje en ben 30 minuten blijven liggen. Zou graag willen weten hoe jullie ervaringen hiermee waren/zijn.
Geen ervaring, maar wat spannend! Nog 8 dagen zie ik op je banner.. wat zul je in spanning zitten! Zou wel heeeel gaaf zijn als het meteen de eerste maand al raak is!
hoi ik heb 6 mei mijn eerste ZI gehad Superspannend inderdaad, maar helaas ben afgelopen donderdag ongesteld geworden. dacht ook van alles te voelen omdat ik het zo graag wilde. Ik heb ook zelf een donor gevonden in de buurt en klikte goed, dus dat is prettig. deze maand ga ik weer proberen en dan probeer ik in de vruchtbare periode 2x ZI te doen. Was dus mijn 1e ronde, dus nu de 2e afwachten. Jij ook succes ermee
Een beetje genant om te schrijven misschien maar het schijnt te helpen als je na de ZI klaarkomt... Ik heb geen ervaring maar wel uitgebreid gesproken met een vriendin waarbij het is gelukt. Ik hoop dat het bij jou ook lukt, spannend hoor!
klopt.... hihih die tips had ik idd ook al gelezen enz. ik zorgde dat op moment dat donor zijn zwemmertjes ging doneren (hij is 's avonds bij mij thuis geweest) mijn zoontje op bed lag. met donor eerst gekletst etc. wat gedronken, daarna nam hij zijn tijd even in de badkamer, afscheid genomen en daarna nam ik mijn tijd zeg maar voor de ZI. het bakje met de zwemmertjes moet je ook warm houden gedurende 10 minuten op lichaamstemperatuur. ik deed deze tussen mijn bh bijvoorbeeld. daarna ZI en even klaarkomen zeg maar en dan nog wachten.. whahahah klnkt allemaal wel heel raar zo whahah....
@ Daro: Inderdaad super spannend! Zou het liefst er nu al een testje tegen aan gooien, maar wacht toch nog maar even. @mamavanmeisje: Die tip heb ik ook gelezen. niet geprobeerd, maar mocht het deze keer niet lukken ga ik dat in elk geval proberen. Kan geen kwaad in elk geval @koetjekuuk: Ahh wat jammer dat je ongi bent geworden! Op naar de 2e ronde!
nu al testen heeft ook geen zin hoor foxy... je moet echt nog even wachten helaas. en ja joh ik ga door naar ronde 2 en opnieuw hopen dan.
he foxy.... super gefeliciteerd zeg !!! en dat een 1e keer wauw. superdonor of zo ?!? ik hoop / vermoed einde deze week weer een 2e poging te kunnen doen. Duimen dat ik over poosje dan ook zo'n mooie test in handen heb
Bedankt iedereen!!! @ Koetje: Je blijkbaar echt super sperma ofzo Ik zal heel erg voor je duimen! hoop echt dat het voor je lukt