Alleenstaande ouderkorting

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door LovelyDK, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Als je 1 juli alleenstaande ouder wordt heb je pech want je moet een half jaar alleenstaande ouder zijn. en je moet echt alleen wonen met je kind. belastingdienst controleert dit via het GBA (gemeentelijke basis administratie) ook de datum dus wanneer je je inschrijft met de kinderen, is het na 1 juli dan helaas geen recht op deze korting. ik had er in 2008 geen recht op ben in augustus bij mijn ex weg gegaan maar vanaf 1 januari 2009 loopt het nu hier.

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Maar dat word dus ook met terug werkende kracht gedaan als ik bijv over 2010 uiteindelijk een aangifte doe? (dus in 2011).
    Ik heb een hele tijd heffngskortingen gekregen omdat ik geen idee had wat het was , en het geld simpelweg nodig had :cool: nu heeft mijn contactpersoon van mijn (wij) uitkering gezegd dat ik het moest stoppen.
    Zo gezegd zo gedaan , maar volgens mij heb ik nu alles stopgezet.
    Nu ben ik dus huiverig om verder te gaan klooien en meer schulden te maken dan nodig..

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sorry dat ik het zeg maar hoe dom kan je zijn om wat aan te vragen terwijl je niet eens weer of je er überhaupt wel recht op hebt??

Deel Deze Pagina