Hallo uwv webcare, Ik heb een vraagje, Mijn verlof verloopt 27juli en ik heb aansluitend daarop 3 weken vakantie opgenomen en dan als ik weer zou ga beginnen 1 dag in de week ouderschapsverlof. Maar de fysiotherapeut raad af om weer te gaan werken ivm de nog steeds aanwezige bekkeninstabiliteit. 2 Augustus ga ik naar de arboarts en ik hoop dat ook hij dit zo zal oordelen zodat ik rustig aan herstel kan werken. Mijn vraag is hoe zit het dan met mijn ouderschapsverlof Gaat die dan gewoon de 22augustus in Of wordt dat verplaatst naar een later tijdstip tot ik weer aan de slag gaat Dank jullie wel voor de genomen moeite
Beste Pat78, Ouderschapsverlof is een regeling die niet door UWV wordt uitgevoerd. Ik kan je vraag niet met zekerheid beantwoorden. Op deze pagina van de rijksoverheid staat het volgende vermeld: . Neem voor aanvullende vragen contact op met je werkgever of het telefoonnummer op de genoemde site. Sterkte met je gezondheid. Met vriendelijke groet, René UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare