Gister was het zover voor onze eerste echo in het ziekenhuis, ik was al heel zenuwachtig en me vriend ook ik ging liggen en kijk met volle verwachting naar het scherm, we zagen de baby voorbij schieten en Ja hoor daar waren ZE met zijn tweetjes tot onze verbazing krijgen wij TWEE KINDJES, ik schoot direct vol en kon alleen maar huilen vind het zo geweldig maar aan de andere kant ook tog heel erg anders hihihiiii Er komen veel meer dingen bij kijken zoals extra controles en alles, ik hou jullie op de hoogte hihihii Zo snel mogelijk de echo in mijn foto album Groetjes
Whahaha....niet geschrokken? Als ik het niet aan zou zien komen zou ik best even schrikken denk ik. In elk geval dubbel van harte gefeliciteerd! Elmo
Hmm ben er nog niet aan gewend nee ik denk ook nog wel dat we daar een tijdje over zullen doen, we zullen er langzaam naar toe groeien hihihi want het is ineens allemaal zo heel anders maar wel super geweldig voel me echt superrr
wat ontzettend leuk zeg! Ik zou het prachtig vinden soms wilde ik dat bij ons de volgende een tweeling zou zijn geniet ervan!
Gefeliciteerd! ! :-D Je hoort het steeds vaker he! Tenminste, ik wel om me heen; Jonge moeders die een tweeling krijgen! Wel super gaaf, heel veel succes!
in de eerste plaats een hele dikke proficiat met je 2 wondertjes maar wil je ook effe met de 2 voeten ( allé 6 ) op de grond zetten. een tweeling is super leuk heb de mijne nu al meer dan 3 maand om te koesteren maar wou hier toch ook effe melden dat het ook superzwaar is en mischien is het geen slecht idee om je op voorhand een beetje in te lezen. kan je als je wilt ook een link doorgeven via pb van een site die uitsluitend over twee- en meerlingen gaat met mensen die over van alles en nog wat kletsen maar waar ook veel tips staan en gegeven worden over 2lingen, zowel als je vragen hebt tijdens de zw als erna. als je interresse hebt stuur me dan maar een pbtje en vooral ook veel genieten hé van de zw
Van harte! Wat geweldig dat het er 2 zijn. Ik ben er zelf een van een tweeling en ik kan je uit eigen ervaring vertellen hoe geweldig en bijzonder het is om een tweeling te zijn.
Gefeliciteerd! Wel even schrikken of niet? wel jammer dat ruim 4 weken later nog steeds geen foto in je album staat