Hallo, Ik zal beginnen met me even een beetje voor te stellen. Ik ben een moeder van een prachtige mannetje van bijna 7 maanden. Wij wonen in het noorden van het land. Vorige week heb ik de beslissing genomen dat mijn relatie ten einde was. Is als het ware doodgebloed. Nu kwam mijn ex afgelopen week met een tegenvoorstel wat betreft een omgangsregeling. Mijn voorstel: Om het weekend hele weekend en ieder woensdag. Zijn voorstel: 2 avonden per week naar bed brengen. Iedere woensdag hele dag. Om het weekend hele weekend en in mijn weekend ook nog een hele dag. Ik ga hier dus echt niet mee akkoord. Vond mijn voorstel best redelijk. Heb met zijn voorstel het idee dat hij controle wil houden over mijn leven. Wat moet ik hiermee aan? Groetjes cloewja
Co. Ouderschap is niet te doen. Hij is Zzp'er dus als hij daar is dan is het hele week naar de opvang. En dat is uiteraard helemaal niet de bedoeling.
Vind wel netjes dat papa zo betrokken wil blijven... Maar dat terzijde misschien tegenvoorstel: Woensdag en daar slapen? Weet niet hoe of wat met werk? Dinsdag op woensdag of woensdag op donderdag? En dan om weekend hele weekend? Evt ene keer vrijdag en andere keer zaterdagochtend? Wel mega vervelend dat jullie uit elkaar zijn
Door de week een avondje daar slapen zou evt nog een mogelijkheid zijn. Vindt het niet echt reeeel dat ook in mijn weekend hij mijn zoontje een dag wil. Mijn moeder gaat binnenkort naar Zeeland verhuizen en ik zou dan nooit naar haar toekunnen met mijn zoontje. En ik wil uiteraard ook leuke dingen met em kunnen ondernemen. Het voelt echt als controle willen houden over mij.
Ja drom, ieder een weekend... Dat is het beste. En dan evt 1 (of 2?) nachtje door de weeks slapen in de week dat jij hem hebt in het weekend. Wij hebben hier nu: Dinsdag ophalen van school tot woensdag avond. Vrijdag ophalen van school en om de week tot zaterdagavond. We willen dit ook gaan veranderen, naar paar dagen achter elkaar ipv 2x per week. Dit ivm reistijd van half uur heen en half uur terug... Dit ook ivm school... Woensdag bijv... School brengen, school halen en wegbrengen mama... Dat op 1 dag 3u reistijd... Het is echt zoeken wat beste is... Maar ik vind dat om weekend een weekend heel weinig is voor een papa... Die houd ook van zijn kindje en wil hem ook graag zien Dus jouw voorstel was al super hoor maar vind wel top dat papa zijn kindje wil zien. (Mits de papa goed is voor kindje, maar ga ik even van uit) Maar wat een rotsituatie...
opzich prima natuurlijk. hier ook om het weekend en het weekend dat mijn zoontje bij mij is mag zijn vader hem ook gewoon zien, en soms zal ik ook aan hem vragen of zoontje een dagje bij hem mag zijn en een nachtje maar dus gewoon standaard om het weekend, geeft ook duidelijkheid voor je kind. en jou kindje is nog best jong, dus vind dat van jou echt redelijk hoor! zou echt nog eens goed met hem praten.