Hi Ladies, Misschien een beetje een domme vraag maar als je bijvoorbeeld 6 weken en 4 dagen bent, zit je dan in week 7 of in week 6? Liefs Mickey
Hoi, Ik denk dat je dan in week 6 zit, die start vanaf 6 weken en duurt tot 6 weken en 6 dagen, daarna begint week 7, vanaf precies 7 weken tot 6 dagen langer en dan weer week 8....bla bla bla.....Dénk ik hoor! Gefeliciteerd trouwens, ik ben vandaag dus precies 5 weken
Als je 6 weken zwanger bent, breekt de zevende week aan.......Dus dan zit je in de 7de week..........
Denk maar aan de eerste verjaardag van je baby: Gedurende het hele eerste jaar zit hij/zij in het eerste levensjaar, maar pas op de eerste verjaardag wordt hij of zij één jaar. Daarna zit ie in z'n tweede levensjaar, maar issie nog lang geen twee. Zelfde principe hier. Bij 6 weken en 4 dagen zit je dus al in de 7e week.
maar als ik nu bij week tot week kijk, moet ik nu dan met 6 weken en 3 dagen bij week 6 of 7 kijken. 6 toch?
nee je moet kijken bij week 7 , maar meestal geeft ie ook aan (banners bijv.) je bent nu 6 weken zwanger en je zit in je 7de week.
haha...dus ik zit hier wat foute antwoorden te geven....toch?! Sorry dan! Maar ik snap het niet. Ik ben vandaag precies 5 weken. Morgen dus (hopelijk) 5 weken en 1 dag. Dan kijk ik ook wat er bij, van week tot week, gebeurt in week 5. Maar als het goed begrijp lig ik dan een week achter en moet ik bij week 6 kijken. Maar dat kan helemaal niet, want toen ik net een dag overtijd was, was ik 4 weken zwanger en geen 5..... Nou, rara....lijkt wel de kip en het ei
@chantal :hihi als je bij kijkt naar mijn banner geeft ie 27 weken aan , ga je kijken op mijn site dan zie je dat ie zegt je zit in week 28. Want je hebt in jou geval al 5 weken gehad en begin je nu aan je 6de week dus moet je ook kijken bij week tot week bij week 6 als je 6 weken zwanger bent , begin je aan je 7de week. Snap je t een beetje haha
zo makkelijk is het allemaal nog niet dus als ik het goed begrijp kijk ik nu bij week 7 hoe mijn baby'tje groeit....
Of ik het al snap....uhhhhh Ja hoor! HAHA! Maar ik vind het wel raar. Was ik gisteren blij dat ik vandaag in mijn 5e week zou zitten, zeggen ze hier dat ik nu al in mijn 6e week zit! Dat noem ik nog eens opschieten