Allemaal corona

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Juffie26, 10 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zit vandaag op dag 4 van de klachten en ik voel me iets beter dan gisteren....het is niet veel maar ok ben al blij met een beetje...
    Ik heb het wel nog heel erg koud zit met een dekentje op de bank. Smaak en geur zijn ook weg ook heel irritant. En echt een "wattenhoofd". Hopelijk gaat het iedere dag een beetje beter.....

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    @Juffie26: Om me heen hoor ik vooral verhalen van mensen die niet snel genezen zijn...of althans, niet volledig. Moeheid, 'wattenhoofd', geur- en smaakverlies zijn klachten die volgens mij vrij vaak langer aanhouden. Dat zijn ook de klachten die ik nog heb. Ik ga er vanuit dat het met de tijd wel beter zal worden. Wat ik ook veel hoor is dat je echt moet oppassen met te veel doen, omdat je dan een soort terugslag krijgt, ook later. En van de week zei iemand dat bij iemand die zij kende een verkoudheid na Corona ook veel heftiger uitpakte dan normaal, maar goed, je weet natuurlijk nooit of dat toeval is of niet. Ik probeer in ieder geval vaker wat rust te nemen, slik braaf dagelijks vitaminepillen en probeer nog meer naar mijn lichaam te luisteren dan normaal, zodat ik het niet (te veel ;)) overvraag.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt voor je tips.
    Helaas is het voor mij bijna niet mogelijk om rustig aan te doen als onze dochter weer naar school gaat. Mijn dochtertje heeft sinds 4 maanden diabetes en daarvoor heeft ze hoop medische zorg nodig van ons, fruitpauze, lunch, gym moet dan een aantal keren op een dag op en neer. Zelf werk ik als juf dus rustig aan doen is er overdag niet bij ;)
    Bijna 2 weken kerstvakantie dan kan ik nog beetje bijkomen hoop ik. Al hoop ik dat het allemaal snel hersteld....maar ik hoor ook dat sommige er heel lang last van blijven houden...

Ik hoop in elk geval dat het vanzelf nu elke dag een klein beetje beter gaat, al is het maar een beetje stap voor stap.

Deel Deze Pagina