hoi is er hier iemand die zone alarm gebruikt? zo , ja heb je die nieuwe update gedaan? en is die oke? ik lees er namelijk helemaal niks over op google,.... er komt een update, die normaal 49 euro kost, maar nu gratis is,....... tja dat geloof ik niet zo maar, dus wacht meestal ff, maar ja krijg nu steeds die rot pagina met de herinnering voor mijn neus,... dus indien je hem ook al hebt , zou ik het graag ff weten dank u
he meis, hier de update gedaan....maar die is altijd gratis....denk dat je " upgrade" bedoelt..dan ga je van een gratis zone alarm naar een betaalde versie...wat naar mijn mening niet nodig is...want hij dekt gewoon goed (de gratis versie bedoel ik dan...) Dus de update is prima en gratis..de upgrade moet je normaal dan voor betalen maar is in mijn ogen onnodig.....je hebt w.s toch ook nog andere scanners (virus, spam) op je pc staan toch? hoop dat je er wat mee kan.....anders ff pb-en hahahah
ja bedoel idd een upgrade en normaal doe ik dit ook zekers niet,..maar omdat ie nu telkens met die boodschap komt en nu ook telkens met de site verbind ,.....word ik er een beetje gestoord van,....
Heb je ooit een proefversie gebruikt van zone alarm? Zou m gewoon verwijderen (ook in program files)..daarna gewoon weer de free ware van Zone alarm downloaden... Als er een update is, geeft ie aan of je die wil downloaden, op ja klikken, dan de free versie aanvinken en klaar is klara..ehhh..hope ! suc6 !