Hallo Iedereen, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Natasja en ben 23 jaar. Ik woon sinds een half jaar samen met mijn vriend. Ik slik de pil nog en ben nog niet bewust bezig met zwanger worden. Maar zou ik zwanger worden dan is het heel welkom! Nu het volgende, ik ben de afgelopen keer 3 dagen ongi geweest. 26 t/m 28 aug. Normaal ben ik wel 5 dagen ongi. Nu ben ik soms misselijk in de ochtend. Sinds donderdag 4 september heb ik buikpijn. Het is een gespannen gevoel. Ook ben ik snel moe. Ook zijn er kleine dingen die me opvallen. (onze poes hangt steeds om me heen, heb veeeeel zin in ijs en moet vaker naar de wc.) Ik heb 4 september een test gedaan en die was negatief. Nu voelde ik me vandaag erg snel warm en heb mijn temperatuur opgemeten, deze is 38.0 C, aan de hoge kant dus. En ik heb een ongi bloeding... hoe je het ook mag noemen. Het was vanmiddag licht van kleur en vanavond donkerder. Echter is het niet heel veel, minder dan normale ongi. Zou ik toch zwanger kunnen zijn, of zou het wat anders zijn?...? Alvast bedankt! *Edit moderator: topic verplaatst*
Tazje, Ben je de pil een keer vergeten? Heb je diarree gehad of heb je overgegeven? Omdat ik uit je verhaal opmaak dat je 26 aug voor het "laatst" ongesteld bent geweest, zou het kunnen dat je gewoon een doorbraakbloeding hebt gehad en pas 16 sept zou je laatst pil zijn toch? Heb ik ook regelmatig gehad toen ik aan de pil was. Welke pil slik je? Groetjes Inkie
Ik ben de pil wel een keer vergeten. Dat is wel eens vaker gebeurt, maar heb toen geen doorbreekbloeding gehad. Ik slik Stediril. Normaal heb ik ook totaal geen last als ik ongi moet worden. En ik vind mijn verdere symptomen zo vreemd.
Dan is het ook nog belangrijk wanneer je de pil bent vergeten, was dat de 1e week, 2e of 3e.. Stediril ken ik niet dus daar kan ik niets over zeggen. Misschien dat de pil licht is, daardoor kan een doorbraakbloeding ontstaan. Als je pil "op" is en je bent in de stopweek beland, nogmaals testen? Succes in ieder geval, ik ben benieuwd!
Ik ben nu 3 dagen licht ongi. Het is licht van kleur en totaal niet slijmerig. Ik heb nu de Mat Care Ultra test gekocht. Moet ik dan testen als de pil weer "op" is..? Of zou ik toch niet zwanger zijn.
Je bent wel snel weer ongesteld geworden als je voor het laatst op 28/8 ongesteld bent en nu weer. Het kan ook gewoon zijn dat je lichaam wat in de war is omdat je de pil was vergeten. Ik zou als ik jou was in je stopweek nog een keer testen, kleine kans dat je zwanger bent maar als je test heb je in ieder geval geen onzekerheid meer.
Hmmmm... nog een berichtje tussendoor. 8) Ik ben dus een aantal dagen licht ongesteld geweest. En nu lijkt het weer normaal. Alleen merk ik dat ik mijn broeken niet goed meer pas... ze sluiten allemaal goed aan maar nu krijg ik soms met moeite mijn knoop dicht. En dat terwijl ik al meer dan 5 jaar op een zelfde gewicht/maar zit. Ik kan maar moeilijk wachten tot mijn pil weer op is. Duurt allemaal veeeeel te lang.