belly bandid

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sapje, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

zijn er dames die ervaringen hebben met de belly bandid?
    op zich lijkt het me wel wat zeker omdat het je buik ook stevigheid geeft zo na de bevalling en als ook nog eens je buik weer sneller in vorm komt lijkt het me helemaal ideaal
    maar zou het echt wel werken ? dus mocht iemand hier ervaring mee hebben laat het me weten

alvast bedankt sapje:)

2. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Ik heb de belly bandit gebruikt, en een vriendin van mij ook. Zij is 2 weken eerder bevallen van ik. Mijn buik werd niet echt kleiner geworden maar ben wel wat kilo's kwijtgeraakt, mijn vriendin ook, dus het werkt wel. Misschien dat het bij mij beter had gewerkt als ik de belly bandig direct had gebruikt, alleen ik ben bevallen middels een spoedks dus dit deed nog zeer bij de wond.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb hem ook meteen gebruikt zoiezo tbv ondersteuning maar mijn buik ging redelijk snel weg (sneller als bij de eerste in elk geval)

4. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

bedankt voor de reacties ik heb hem dus besteld en ben beniuewd of het wat is

groetjes sapje

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ooh jammer dat je hem al besteld had wilde net toevoegen dat ik er nog twee had en als je perse een nieuwe wilde dat je dan via amazon moest bestellen is veel goedkoper, NL heeft veel duurdere prijzen!

6. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    das jammer heb hem al in huis heb er 60 euro voor betaald nouja is niet anders

evengoed bedankt

groetjes sapje

7. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0

Ik heb ook even op amazon gekeken en heb jij wel de originele Belly Bandit, of één van de andere merken?

Deel Deze Pagina