Ik verwacht in augustus onze 2e zoon, ik moet zeggen dat ik er bij de echo wel ff van moest slikken Maar het word een mannengezin, dat vind ik echt toppie Zou nu ook niet meer anders willen!
Ik ben in totaal 1 keer zwanger geweest en ik heb een gezonde dochter, dus ik kan er niet zelf over mee praten maar mijn man is 1 van 3 jongens en mijn schoonmoeder was erg blij toen bij mijn zwager een meisje geboren werd, de geboorte van onze dochter heeft ze helaas niet meer meegemaakt. Ik weet zeker dat mijn schoonmoeder ontzettend blij was met 3 zoons maar als ik zo haar reactie nog herinner bij haar eerste kleindochter denk ik dat ze stiekem ook wel een dochter had gewild en ik zie daar niets verkeerds in hoor, alle aanstaande ouders willen gezonde kinderen en ik denk dat iedereen wel een voorkeur heeft.
mijn moeder heeft 6 meiden... haar wens was altijd 5 meisjes en is gelukt.. maar na de scheiding is er bewust nog een kindje bij gekomen.. en was ook een meisje.. en heb ook nog eens 4 stiefzussen... dus allemaal meiden en wij hebben ook nog eens een meid en mijn ouudste zus ook haha dus ja... iedereen roept hier altijd als er iemand zwanger is hoop dat het een jongen word... maar ik niet hoor als het maar gezond is ben ik helemaal blij..
Lijkt mij juist helemaal geweldig, alleen wil ik het dan bij 3 houden (als de volgende een jongen zou zijn zouden we daar uiteraard ook heel blij mee zijn, dat heeft ook wel weer wat!)
Mijn ouders hebben 3 meiden, daarna gescheiden, me moeder nog een kindje bij maar een zoontje, ze was totaaaal NIET gewend dat het jongentje was! Haha! Want ze dacht dat ze drolletje zag blijkbaar was maar gewone balletje van mijn broertje! Mijn vader en zijn vrouw hebben totaal 6 kleindochtertjes en 1 kleinzoon en ze verwachtten nog een kleindochtertje bij en me vader vind PRACHTIG!
hoi hoi ja zeker best vermoeiend en dan krijg ik natuurlijk nu sinds een aantal dagen de vraag en nog voor een volgende jongetje want het is toch wel erg zielig zo als jongen alleen tussen alle meiden en inderdaad die meiden zijn echt een stelletje kippen af en toe HAHAHAH groetjes nathalie
Ach wat maakt het uit wat ze zeggen!. Ik vind het op zich wel logisch hoor, het liefste heb ik allebei de geslachten dat is toch geweldig. Maar zou er niet minder blij om zijn als het niet zo is! Dat is onzin
JAAAAAAAAAAA ik heb straks 3 knullen! Gaaf he! (maar ik vind het schokkend dat ik om mij heen hoor dat mensen het sneu vinden. Hoe zo? Ons gezin wordt gezegend met een derde zoon, dat kán toch niet eens sneu zijn? Dat is een geweldig rijkdom!)
van mij is het mijn eerste kindje, maar mijn meter aan mijn mama haar kant heeft 3 zonen, mijn peter aan papa zijn kant heeft ook 3 zonen, mijn tante aan papa zijn kant heeft 3 dochters
een collega van mij heeft 3 meiden hij is er echt supertrots op en zegt zelfs dat hij vanaf het begin al zei liever geen jongen te willen aangezien hij zelf een schoffie is geweest (alsof een meisje dat niet kan zijn )
Leuk om jullie reacties te lezen. We zijn niet de enige dus. Al vind ik het wel erg speciaal 4 meiden ... wie heeft dat nou?! Gisteren lekker geshopt bij de prenatal ... allemaal roze natuurlijk!
hihi leuk is dat! Leuk die term klavertje vier. Vriendin van mij is deze week van haar vierde zoon bevallen en hadden een klavertje vier op het kaartje.
me zus heeft 9 meiden er zit bij allemaal bijna 2 jaar tussen is wel grappig om te zien ze lijken allemaal zo veel op mekaar
ikkeeeeeeee (bedoel 4 meiden) maar moet eerlijk zeggen het is echt heel leuk als je die meiden met elkaar ziet spelen en tutten en doen, het is ook nog veel makkelijker en goedkoper, bedoel ze gaan met zijn 4en in bad hoppa, de kleren die nog harstikke mooi en goed zijn gaan naar de jongere zusjes dus dat scheelt ook nog eens kleding kopen en wat ikzelf heel speciaal vind ze willen allemaal bij elkaar slapen had net zo goed 1 bed kunnen kopen, maar nu is het elke avond in welk bed gaan we slapen zo leuk dus lekker van je meiden genieten groetjes nathalie
Wij hebben 2 dochters (9 en 10, bijna 11) en nu al wordt er inderdaad gevraagd/gezegd: "nu zullen jullie wel graag een jongen willen, he, voor je man ook wel leuk." Mijn man zegt zelf dat het hem niets uitmaakt wat het wordt en zo denk ik er ook over. Je kunt het uiteindelijk toch niet zelf uitkiezen. Je bent allang blij dat je er überhaupt een kindje bij krijgt. Samen met onze oudste dochter doet hij aan wielrennen. Het is dus niet zo, dat hij alléén maar naar ingestudeerde dansjes van de dames zit te kijken of alléén maar aan moet horen hoe zij in katzwijm vallen voor de zanger van Tokio Hotel etc. En onze (tot nu toe) jongste dochter gedraagt zich soms sowieso meer als een jongen dan een meisje, haha. Ach ja, moet kunnen
Mijn oma heeft ook alleen maar meiden 5 intotaal en die meiden de meeste hebben meiden behalve mijn moeder en tante die hebben 1 zoon! zelf heb ik ook 2 meiden gekregen..en had niet liever een jongen willen hebben, vind meiden een stuk leuker!
pfieuw.... je zus is dus al 18 jaar aan het kinderen krijgen knap hoor! een bewuste keuze zoveel kinderen lijkt me,maar O wat veel hahahaha wel gezelly! Ik heb zelf 2 dochters,maar ze zeggen dat ze mannen het geslacht bepalen he,omdat hun chromosoom overheerst! mn vriend heeft nu in totaal 3 dochters ( 11jaar,bijna 3jaar,3weken) en 1 zoon ( 8 jaar) dus hij heeft een vrouwelijk overheersend chromosoompje denk ik dan maar