Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Weten je ouders enzo het dan al? Wat snel! Maar wel leuk natuurlijk.
    Ja het kan altijd fout gaan, ook later nog (kans is ofcourse wel kleiner) ik heb ook zo iets van ja gaat het fout dan heb ik het toch al wel in huis.... ik denk ook dat ik me niet kan inhouden, en dan daarbij: ons hutje staat al vol met babydingen.... erg goedkoop kunnen overnemen dus jah8)

Ik voel me goed, nergens last van!|Gister avond bolle buik, pijnlijk heb ik meestal merk ik de laatste rondes rond me piek... dus komt mooi uit! Vanmrgen gesport (bodyshape) pfff ben kapot, alle spieren in me lijf voel ik nu al, morgen kom ik het bed niet meer uit hahaha!
    vooral me schouders/rug voel ik zeg! En heb al rustig aan gedaan daarmee.... ;) Vanaaf feestje, en vanaf morgen dus weer op het wachtbankje...;)

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    BBtje, ja alleen mijn ouders weten het en mijn beste vriendin/ collega.

All, vandaag slabjes gekocht met I love Papa en super schattig kruippakje en jasje. Van mams een speenkettinghouderding gekregen hihi weet niet precies hoe dat ding heet eigenlijk. Ben er echt helemaal blij mee!! Maakt het toch weer wat echter aangezien ik nog zo lang op echo moet wachten.

Zo ga nu lekker naar bed want ben echt bekaf.
    O ja dreumesmama ik duim hoor!!!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Zafira; fijn dat je lekker geshopt hebt!
    slaap lekker

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Kun je die link er nog eens een keertje ingooien hahaha... moet hem toch eens bij mijn favorieten zetten

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meiden ff snel berichtje van mij heb vandaag een heel drukke dag gehad maar wel heel interessant. training gesprekstechniek echt heel gaaf.
    hele weekend ook weer weinig tijd voor jullie maar wil niet missen wanneer dreumesmama met nieuws komt dus zal wel af en toe komen kijken.
    kom net weer van uit de stad zou met vrienden naar de film gaan maar ging niet door, stond daar maar te wachten dus op een gegeven moment vriending gebeld (39 wkn zwanger) bleek ze dus opgenomen te zijn ivm bloeddruk. morgen ochtend wordt ze ingeleidt dus kei spannend!!!

goed ff ego bericht maar ben er even vol van ongelofelijk dat ze dit weekend dus een kindje hebben!

bbtje spannend cosmo ei en ei samen :)

zafira gezellig samen met je moeder, idd niet te bang zijn dat het fout zou kunnen gaan hoe minder stress hoe beter.

de rest van jullie dikke knuf!

6. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ow heerlijk zafira!! leuk toch lekker voor jezelf wat tastbaars kopen!! ik deed dat toen ook gelijk hoor!

@bbtje ik reageer nog even op je berichtje van gister!
    ik ken t wel hoor dat aantrekkingskracht voor een foute man!!
    whahah mijn mannetje was het type foute man :D
    (nu niet meer hoor! :p)
    Type grote man maar een heel klein hartje! :D

en goed ik heb hem aan de haak weten te slaan whahahaha
    maar snap dat goed hoor! toch een beetje die spanning naar het foute!!

pfff dreumesmama!!! ik ben zooooooo benieuwd!!! heb je wel testen in huis nu???

nou meisjes ik voel me kindje goed nou joh!!
    echt giga kriebels in mijn buik :D zoooo heerlijk!!
    hoe later op de avond hoe meer ik voel!

xxx

7. Zeepaardje

ikkedus; s6 met vriendin,kun je bijna op kraam bezoek!

dnise; fijn dat je je kindje zo goed voelt, heerlijk!

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    oh dnise wat geweldig :D
    idd hoe later op de avond hoe drukker bij mij ook! geniet ervan lieverd elk trapje laat je weten dat je kleintje steeds sterker wordt en contact met je maakt. zo zie ik dat...wanneer mn ribben niet zo gekneusd voelen hehe

9. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

jah ik vind het ook zoooooo'n fijn gevoel!!!
    hoop alleen dat mijn vent t ook snel kan voelen!! die wil het zoooo graag voele!
    wanneer voelde jou man t voor t eerst??

xxx

10. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
  11. Zeepaardje

graag gedaan;)

12. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Dreumesmama, en en weet je al wat???? Ik ben zo benieuwd haha.

Ikkedus, lijkt me zo apart dat je de ene avond gaat slapen met de wetenschap dat morgen je kindje komt. Toch wel speciaal. Hoop dat alles goedgaat en alvast gefeliciteerd.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Goedemorgen meiden,

Pff, ik voel elk spiertje in mijn lichaam haha... Maarjah vast voor een goed doel... als ik nu nog niet afval hahaha8)

Verders stiekem ff getempt, hij is stuk hoger als dat hij 3 dagen terug was dus...---> Me ei is geweest!! Daar zit ik dan alweer, op dat stomme wachtbankje... Me banner klopt helemaal ook!:)

Dreumesmama, en hoe gaat het met je? Nog een testje gewaagd al? Ben erg benieuwd, er mag wel weer rose bij hoor:D En wolfje, annemiek, wheroon en IK volgen je deze maand ook gewoon8);)

Wheroon, hoe gaat het vandaag met jou meissiej?

Ikkedus, wat bijzonder en spannend! Wachten op het telefoontje!
    Kun je daar al lekker van mee genieten en over niet al te lange tijd mag jij zelf:D

Denise, wat fijn dat je het wondertje in je zo voelt, hoop dat je mannetje het ook snel mag&kan gaan voelen!

Mamavan3, hoe gaat het met je meis? Doe je wel rustig aan...
    Ik vind het wel al heeel spannend hoor:D

Annemiek, hoe gaat het meis? beetje van de ergste schrik bekomen, hoop dat ok bij jullie deze ronde een ommekeer mag zijnn! *knuff*

14. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Nee nog niet getest maar ook geen ongi ;) Heb ook nog geen testen in huis, moet zo nog naar de stad dan haal ik een test en dan morgen ochtend testen!

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Dreumesmama,:D:D:D:D:D ik heb echt goede hoop!! Je zit nu op dag 29 toch? Voel je al iets? O hoop het echt zo voor je.

Dnise, Wat geweldig dat je je kindje al zo voelt bewegen. Je mannetje zal er vast snel van gaan genieten, want duurt vast niet lang dat hij het ook voelt.

Wherona, hoe is het daar bij jou? Hoelang nog tot nod? Ben errug benieuwd haha.

Ik wil rose voor iedereen!!

16. Zeepaardje

Goedemiddag meiden

Ik ben er maandag pas weer, morgen walibi belgie:)

Knuffel voor jullie!

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden,

dnise gaaf is dat gevoel he:D lekker van genieten.
    ikkedus hoe gaat t verder met je trek je t nog wel?
    mamavan3 en jij je laatste loodjes, wrom word je kindje trouwens al met 37wk gehaald? lijkt me echt wel heerlijk.

dreumesmama, en en en en en en zo benieuwd naar morgen...:D
    wolfje veel plezier morgen duim voor je op een beetje ok weer.
    bb hoe voel jij je? weer op het wachtbankje, hopelijk voor t laatst. wel nog ff door wipperen he lol:D

zafira, al wat misselijk? en al wat kwaaltjes?

hier: net om 12u een bezichtiging gehad. nog niks van gehoord maar is toch altijd vreemd als er vreemden in je huis zijn geweest.. en ook een hoop werk iedere keer.
    vanavond gaan we heerlijk met zn 2en uit eten. lekker wokken en grillen en dan nadien naar de film. nog voor onze trouwdag. we waren donderdag 4jr getrouwd alweer. en nog altijd verliefd op mn schatje... en nu wederom helemaal. we zijn zo benieuwd naar ons kleintje weer...

18. Zeepaardje

michele; dank je wel:)

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hoi hoi

hier gaat alles goed hoor, vind het maar fris brrrr.... heb zo een verjaardag.

Ik heb nog steeds onwijs last van mijn borsten en heel de dag door last van maagzuur dat vind ik echt zo onwijs vervelend, heb net renie ingenomen en nu is het wel iets rustiger maar waarschijnlijk weer niet voor lang. Zafira zie mijn banner :D dus duurt nog wel ff hoor.

Owja en vannacht / vanochtend was wel raar iedere keer als ik me ging omdraaien dan voelde het vreemd in mijn buik en aan de linkerzijde deed het wel een beetje zeer. Ach ja we zullen nog effe op het wachtbankje moeten zitten.

Dreumesmama dat klinkt erg hoopvol ben benieuwd morgen

Deel Deze Pagina