tsja bescherm mezelf inderdaad wel, heb al zoveel van die rare dingen meegemaakt en ook bij andere dat ik dacht het is nu raak en toch niet dus ik probeer heel nuchter te blijven.
klopt is ook zo... Maar juist daarom roep ik het niet zo snel. Maar als je zeker bent dat je ei al geweest is, en dat je in buurt van je ei geklust hebt dan heb je alleen een posi ovu als je zwanger bent
Zo eindelijk tijd om te reageren! Heb iedere keer de pagina open en dan komt er weer iets tussen! Wherona, maar goed dat ik al mijn geld op jou heb gezet Ik heb er zo'n goed gevoel over! bbtje, balen dat je zo beroerd bent en dan nog ongi! Gelukkig schijnt het zonnetje buiten. Verder ben ik het even kwijt hoor, lees iedere dag paar keeer mee, maar heb vaak niet zoveel te melden Dochter heeft de baby ook gevoeld, oh wat een mooi moment was dat zeg!
daar ga ik wel vanuit dat ie rond 18/19/20 is gesprongen, had toen ook een posi ovutest. Maar ja je weet het maar nooit tis effe afwachten tot morgenochtend.
dreumesmama wat geweldig. hoe vond ze het? wheroon ik vind het zo spannend! zo lang geleden dat we hier echt goed nieuws hadden en het ook echt zo spannend was
Er kwam een echte peuter reactie: Oh de baby mag niet schoppen dat mag ik ook niet Ze vond het wel heel leuk, ging gelijk knuffeltjes uitzoeken die voor de baby zijn. Morgen mag ze er eentje zelf gaan kopen voor haar broertje/ zusje!
aaahhhh zo schattig dreumesmama Ikkedus jah ik zorg wel weer voor wat spanning he ben zelf ook erg benieuwd hoor
oeeeee spannend!!!!!! ik lees hier leuke dingen... ben zo reuze beneiuwd... het zou wat zijn zeg!!!!!
agghhh!! idd echt een peuter reactie! maar wel ontzettend schattig!! Aiden heeft zijn 1e valentijnskaart al binnen hoor! van mijn neefje van 3! hahahahah dattie snel wil komen kroelen met de baby dat is ook zo'n lekker moppie!... haha toen ik zwanger was zei me tante "kijk lucas Denise heeft een baby in der buik" ging die me shirt omhoog trekken haha kijkt tie heel verbaasd en zegt super droog "nou waar dan want ik zie nix" hahahaha echt geweldig die kleintjes met hun logica!
gelukkig! want buikpijn is ook helemaal niets! en verhoging ook niet :x @all. Net iemand van het consultatie bureau aan de telefoon gehad... en ze komen de 22e langs voor het 1e huisbezoek... ook weer spannend! morgen middag hebben we een afspraak in het sophia met de plastisch chirurg... dus er staat ons nog een hoop te wachten kwa ziekenhuis bezoeken....
haha nee natuurlijk niet maar nu met de temp van wheroon en haar posi ove test wordt het wel weer heeeel spannend
jeetje zal dan nog een hoop opjullie afkomen he! Kan je wel al lekker genieten momenteel? En ben je der zelf al een beetje aan gewend nu er zo een frummeltje bij je is
@dreumesmama wat leuk zeg @wherona; duim voor je meid, spannend! @ikkedus; fijn dat je 2 poepluiers had! @dnise; wat leuk dat de eerste liefdeskaart binnen is @bb; auto verkocht? @all;sorry drukke dag gehad en morgen naar de huishoudbeurs... knuffel
Ja zeker.... weer een meer zwanger!! En OOH wat gun ik het je wheroon! Jou het allermeest Schat die je bent! blijf ik alleeeen wel alleeeeen over Ja en wolfje dan, maar die lieverd moet eerst echt even alles op rijtje zetten