Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Oooooohhhhh Werona,

Gefeliciteerd meid! Zo op de drempel van de behandelingen is er een wonder gebeurd!! Er zit een baby in je buik.
    Ben zo ontzettend blij voor je!
    Ennuh waar kan ik mijn geld ophalen ;)

Ik zou inderdaad lekker naar kantoor gaan, oh wat zal je mannetje opgelucht zijn, waren voor hem natuurlijk ook geen makkelijke tijden.

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    whahahaha zou wel eerlijk zijn he dat je je geld zou krijgen.

ben zo benieuwd hoe mijn lieve vriendje gaat reageren, zal inderdaad wel een enorme last ook van zijn schouders af komen. Pfff kan niet wachten hoor. Hahahaha

BB ik heb zelf ook altijd gezegd dat ik zal wachten totdat we een echo in handen zouden hebben en dan de familie vertellen, maar ze weten dat we bezig waren/zijn en dat het ons ook veel verdriet heeft gekost, ik sta echt te popelen om het van de daken af te schreeuwen hahahaha, maar goed eerst mijn lieve vriendje en dan maar eens horen wat hij der van vind om het wel/niet te vertellen.

Als hij het niet wilt prima hoor, zal wel moeilijk zijn vanavond dan als iedereen der is hahahahaha zien ze ons met een big smile hahahaha

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja DAT is misschien wel anders, als ze het al weten:D
    Hier nog niemand.... heb paar keer op punt gestaan wel mijn lieve ouders te vertellen. Maar mijn vriend wil het niet. En ik heb de behoeften niet om het aan zijn ouders te vertelelen en dat zou oneerlijk zijn dan hahhaa...

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ik zit steeds maar weer te kijken naar de test en naar mijn banner

en dan komen de tranen weer kan het nog steeds niet helemaal geloven dat het echt zo is, het voelt zo onwerkelijk.

Dus zo voelt het om zwanger te zijn :D wat een heerlijk gevoel zeg!

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Haha heerlijk hoor meid, geniet er maar lekker van! Jullie hebben het niet makkelijk gehad.

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wheronaaaaaaaq gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk mogen wij niet meer zwangeren het stokje doorgeven!!!!. lekker genieten meid. zo ontzettend gaaf eindelijk!!!!!.
    het is dus zeker wel mogelijk.. langzaam zaad of niet. maar die kleine wuppel die zit er.

nu de rest nog:D:D:D:D:D wauw heb gewoon tranen van blijdschap voor jullie.

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    laat de tijd maar snel voorbij gaan, denk dat ik om 4 uur richting kantoor ga rijden want dan is iedereen ook weg hihi. Ow wil hem zo graag bellen en vragen of hij niet naar huis kan komen hahaha weet dat het niet kan.

BB als mijn familie niets wist zou ik het niet eens overwegen pas bij echo maar is vandaag wel een hele speciale dag, vergeet ik nooit meer op mijn papa's verjaardag hahahaha en zou toch super zijn als ik het ze zou mogen vertellen maar inderdaad wel weer lullig voor zijn ouders want die zijn op vakantie momenteel en komen pas over twee weken terug ben ook erg benieuwd hoe hun zullen reageren :)

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Zo na dit goeie nieuws weer even een verhaaltje van mij.

Hier gaat het eigenlijk best goed naar omstandigheden dan. We hebben weer het gevoel dat we naar de toekomst kunnen kijken in plaats van stil te blijven staan. Gisteren een gesprek met mijn baas gehad en hij geeft ook aan dat ik alle tijd moet nemen en dan pas weer over paar weekjes hoef te komen werken. Volgende week heb ik de mri voor mijn knie en week daarna de uitslag over Jaron. Mijn baas was gelukkig heel begripvol en we krijgen zelfs een verwen weekend in hotel cadeau van hem om even tijd voor onszelf te hebben en zodat we even lekker kunnen genieten. Echt zo lief vind ik dat.

Wat betreft de toekomst hebben we ook alweer plannen gemaakt. We gaan toch een eigen bedrijf beginnen......sierbestickering op auto, vrachtwagen paardentrailer etc. De stickermachine is gisteren gekocht pffff rib uit mijn lijf, maar ja zeker een goede investering. Als alles goed gaat komt ook deze of volgende week het snijvinyl binnen en dan kunnen we gaan starten. We blijven wel allebei ernaast ook werken ivm de zekerheid die je dan hebt maar als er straks bij ons een kleintje mag komen dan ga ik ws toch helemaal stoppen. Maar dat zien we tegen die tijd wel.

Ook hebben we besloten er in onze vakantie weer voor te gaan. Onze kinderwens is nu alleen maar groter geworden, want wat genoten we van ons kleine mannetje in mijn buik. Tegen die tijd ben ik namelijk ook geopereerd aan mijn knie en als de uitslagen van Jaron goed zijn is er niets meer wat ons tegen kan houden. Dus nu een paar maandjes klooien met condooms en dan mogen we weer. Verders voel ik mij lichamelijk weer okay, vloeien is eindelijk gestopt en ook mijn borsten geven geen melk meer. Ik denk gisteren een ei gevoeld te hebben dus dat zullen we over ong 2 weken zeker weten. Dan kan ik mijn cyclus weer in de gaten houden zodat we straks goed voorbereid weer aan de slag kunnen. Vanaf nu ga ik ook weer wat activer met jullie meekletsen, want miste jullie toch wel erg hoor!!:)

Jaron zullen we nooit vergeten, maar we hebben nu het gevoel dat we weer vooruit mogen kijken. Het zonnetje gaat ook voor ons weer schijnen en dat vooruitzicht doet ons goed. Nou is het toch nog een heel verhaal geworden, maar dan weten jullie weer een beetje wat er nu allemaal speelt.

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    whahahaha misschien stomme vraag maar waar kan je van die rompertjes halen met I love papa/oma/opa ????

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

prenatal, babyzaak?;)

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ow Zafira wat een mooi verhaal goed om te horen dat jullie der zo mee om kunnen gaan zat het echt te lezen met open mond vind het echt zo knap van je. Leuk een eigen bedrijfje starten hoop dat er veel klanten op af komen. En wat een lieve baas zeg! Wow hoor je niet vaak he, en dan ok nog eens een weekendje weg zal ik zeker gebruik van maken meid. Leuk dat je weer vaker met ons mee komt kletsen, we betekenen ook best wel veel voor elkaar he. Ook ik zal Jaron nooit vergeten.

Heb echt heel veel steun aan jullie allemaal gehad en nog steeds blijf het zeggen het is echt uniek wat wij hebben opgebouwd, denk niet dat er veel topics hier zijn die zo hecht met elkaar zijn en zo met elkaar meeleven als dat wij met elkaar doen.

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

hmmm eens even kijken waar hier in de omgeving zoiets zit hahahaa Amsterdam weet ik wel maar hier niet echt, effe googlen dan maar.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Wat ongelovelijk stoer om voor je zelf te gaan beginnen:D
    Mijn buurjongen doet het ook. En die heeft er inmiddels een hele dag taak aan.Ik hoop met heel mijn hart dat dit bij jullie ook zo mag gaan lopen:D

Wat een fijn verhaal ook lieverd, en wat een super lieve baas heb je!
    geweldig gewoon! Neem je tijd ook!

Ik ben erg benieuwd naar de uitslag van de onderzoeken zowel van je mri als van jullie zwangerschap.

Ik zou het heeel fijn vinden om weer met je te kunnen kletsten hier:)

ik ga nu douchen en me bed uit...

dikke knuffel!

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    meiden ik ga ook effe douchen, aankleden, eten en dan effe shoppen
    ik spreek jullie heel snel weer

17. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zafira, wat fijn dat er weer wat meer licht in jullie leven komt. Natuurlijk vergeten jullie Jaron niet, hij heeft jullie papa en mama gemaakt! Hopelijk krijgen jullie snel groen licht om weer voor een broertje of zusje voor jullie mannetje te gaan.

Haha bbtje en Wherona nog aankleden/ douchen en uit bed! Dat is straks wel anders hoor als jullie een kleintje hebben ;)
    *zat om half 7 al beneden*
    Maar het is het allemaal waard hoor!

18. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    :D jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wherona!!!!

Wat super zeg!!!! gewoon hardstikke ZWANGER!!!!!!!!!!!
    Ben zooooo blij voor jullie!! eindelijk zeg!! lang verwacht en nu toch gekomen!!! van harte gefeliciteerd lieverd! zo net op het randje van de mmm!! je hoort het vaker maar jij bewijst dat het ook echt zo kan gaan!!! Ow wat vind ik dit fantastisch voor jou en je man zeg!!! en bent ontzettend benieuwd hoe hij gaat reageren!!! :D

@zafira... wat stoer meid voor jullie zelf beginnen! :D echt een stap maar jullie gaan het helemaal redden!! super stoer!!

@all wij moeten vanmiddag naar het ziekenhuis met kruimel... best weer spannend!! jullie horen vanmiddag hoe het gegaan is!!!
    ik ga nu lekker bakkie koffie pakken en stuiteren om wherona's goede nieuws!!! hahahah zelfs hich vind het leuk voor je meid!! namens mijn man dus ook van harte en geniet!!!

19. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    jeetje bbtje!!! wat ben je laat je bedje uit zeg! ;) ik lees het nu pas!! niets voor jou!! :D

ik zat om half 6 al op!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee dat is ook niks voor mij, daarommaakte ik me zelfs al beetje zorgen:)

3e dag al:O normaal altijd 7uur met vriendje mee wakker...:(

en blijf zo misselijk en ongirugpijn houden:(

verder gaat het stukken beter met me:D:D:D:D

straks 14.00 accupunctuur ik ben heeel benieuwd!

Jij heel veel succes vandaag... laat alles op je af komen.
    EN ik ben benieuwd wat er gezegd word!

xxx

Deel Deze Pagina