Hoi Lieverdje, mocht je niet bij je gyn langs voor een echo?? Jammeerrrr HIHI, daarom vind ik het niet erg al bij de gyn te zijn geweest, krijgen we daar al een extra echo zal zeker goed voelen jah! Ik hoop dat ik ookn zo naar de gyn kan bellen VOOR mei de tijd zal het leren... Ja Ja, we zijn aan de klus weer en ik ga zo sportennnnnnnn pfff spierpijn in me kuiten nog van gister het lopen hahaha, maar we gaan dr gewoon weer uurtje tegen aan! ik zag het ook van annemiek jah fijne avond annemiek!
wherona heerlijk gevoel he dat je niet naar de gyn hoef, je kan nu al bellen voor een afspraak bij de vk hoor, je krijgt dan rond week 7 of 8 meestal je 1ste echo...
nee dat doen ze dan niet want we liepen daar nog niet, maar maakt niet uit moeten nog effe geduld hebben op een echo, sportze straks
1e echo is wel heel verschillend hoor, in principe krijg je alleen een termijn echo rond 10-12 wk! Je kunt wel bellen hoor, eerste afspraak is rond 7-8 weken. Balen van spruw voor Elize en Skyler, hopelijk zijn ze er snel vanaf.
ja dat had ik al gelezen op hun website dat we nog zolang moeten wachten hahahaha maar zal ze dan vanmiddag alvast eens gaan bellen om een afspraak te maken. hmmmm dus volgens cb zou ik nu 5 weken zw zijn dus nog twee weken wachten op een echo hahahaha spannend vind ik het wel hoor, en ook wel een beetje eng. Hadden jullie dat nou ook in het begin dat je je helemaal niet zwanger voelt? is dat normaal dat vind ik juist zo eng he, maar ja ben nou eenmaal een doordenkertje en dat is zo nu en dan wel erg lastig.
las op de website van de verloskundige een afspraak na 6 weken zw en in week 7-10 dan een 1e echo hopelijk in de 7e week hahaha duurt zo lang dan he en ben al zo ongeduldig en wil gewoon horen dat het allemaal goed is maar zal ze vanmiddag denk ik wel bellen heeft geen haast dus hahahaha moeten toch nog een paar weken wachten op de echo.
jah alleen duurt nog zo lang hahahaha miss ongeduld hier hoor hopelijk gaan deze dagen snel voorbij en zien we een hele mooie echo op de 22ste. Hoe is het met jou? enne tis onderweg hoor
hahaha... snap je wel hoor Zou ik ook hebben! maar uhmz met mij gaat het heerlijk! Alleen heb ik zelfs rnde 15 weer eens wat raars! *zou ook eens niet* ik zit dag 7 en heb t idee dat ik morgen/overmorgen al posi ovutest zal hebben vandaag getest omdat het zo voelde als hoe t voelt voor me eitje... en uhmz jah... best al streepje! Dus vanaaf nog maar eens eentje doen hahaha... want als dat indd zo is... dan moet ik ff de afspraak bij accupunctuur vervroegen lijkt me
Oh leuk Wherona, nog maar 1 maand wachten En ja die twijfels en gevoelens zijn heel normaal hoor en blijven nog wel even. Ondanks dat ik ons mupke iedere dag voel blijf ik af en toe onzeker!
dat is zeker wel weer raar zeg :x moet eens ophouden die rare dingen iedere keer, lijkt me wel handig indd om je afspraak dan te vervroegen als dat kan.
ja vertelde de vk me ook dat het heel erg gebruikelijk is dat je zo twijfelt maar zei stelde me wel gerust om te vertellen dat het in heel weinig gevallen verkeerd gaat. Kan niet wachten totdat ik ons kleintje mag voelen hihi
@wherona; dan heb je echo op mijn verjaardag spannend meid, duim voor je dat alles er goed uit zal zien! @bb; vroeg ei voor jou dus @all; knuffel
hey meiden! eindelijk weer even tijd voor jullie Hannah slaapt als een roosje dus even rust. awww arme elise en skyler bbtje wat is jou lijf toch bijzonder. maar je liep wel even leeg dus de doorbloeding zou nu toch beter moeten zijn? als het dan net zo goed werkt voor je eisprong dan hebben we binnenkort nog een feestje hier volgens mij . wheroon wat een heerlijk verhaal. tja dan laten papa's toch ineens zien hoeveel ze van je houden he? ineens in tranen . en zo wonderlijk hoe leven en dood soms zo bij elkaar komen. lieverd ik kon het ook echt niet geloven tot de eerste echo. ik heb wel 6 testen gedaan. iedere keer als ik even niks voelde of bang was dat ik het had gedroomd deed ik gewoon weer een test . die van kv zijn gelukkig niet zo duur en ik werd er rustig van, iedere keer weer dat streepje te zien verschijnen. totdat je de eerste foto hebt . btw heet jou man ook Bas? die van mij ook!!! rest hier (on)geduldig aan het wachten tot de medicijnen gaan helpen. nog steeds moeizame ontlasting echt waardeloos. gisteren naar mijn vader geweest. mijn stiefmoeder heeft hannah even doorgemeten (voelen waar blokkades zitten en waar ze door komen) ze heeft een blokkade in haar dikke darm. daarnaast heeft ze zonnebloem olie nodig dus dat verwerk ik nu door mijn eten zodat zij dat meer binnenkrijgt. maar verder gaat het goed hier hoor!
oh ja en ze is snipverkouden zo sneu. nu zo'n pompje in huis om de snotjes mee uit te zuigen, maar wat zijn die dingen waardeloos groot. heel haar neusje moet opgerekt worden om dat ding erin te krijgen. maar zijn wel goede snottenvangers haha
Hallo allemaal, Eigenlijk heb ik niet ech wat te melden, maar denk wel mijn ei gevoeld te hebben. Dus zou wel fijn zijn als mijn menstruatie over 2 weken er is, want dan is mijn lichaam tenminste weer aan het werk. Ikkedus, vervelend dat je kleine meid nog zo slecht kan poepen en dat ze zo verkouden is. Hopelijk gaat het snel wat beter met Hannah. BBtje, zou idd wel erg snel zijn je ei. Dat is dan ong een week te vroeg?????? Nou ja even afwachten maar. Wherona, o 22 maart echo zie ik. SPANNEND!!!!!!!!!!! Die dag krijg ik de uitslag van mijn knie. Hopelijk toch niet opereren, maar ben er bang voor. All, heb vreselijke hoofdpijn al dagen. Komt omdat ik nog steeds niet kan slapen. Veel nachtmerries en ben blij als ik rond uur of 4 in slaap val. Heb nu slaappillen gekregen op aanraden van de vk en na gesprek met de ha. Beide zeggen dat lichaam en geest nu echt rust nodig hebben. Nou ja het moet dan maar. Vanavond voor het eerst uit proberen. Ga nu lekker even bank hangen en dan maar beetje vroeg naar bed.
Heej zafira, lieverd wat vervelend dat het slapen zo moeilijk gaat hoop dat de medicijnen mogen helpen en dat je snel hoofdpijn vrij bent! En vooral dat je lekker kunt slapen! mijn eitje is denk ik nog niet in aantocht... test net was stuk lichter... dus ik weet het ook niet meer