Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@bb; hmm tja zou ook wel anders wat vroeg geweest zijn he?

@zafira; meid, je hebt ook zoveel voor je kiezen gekregen en meegemaakt, dat heeft echt tijd nodig allemaal meid, hoop dat je beter nu kunt slapen en van je hoofdpijn af komt en die rot nachtmerries, denk aan je!

@all; knuffel

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, weet niet of het iets betekend, maar ik heb vannacht heel levendig gedroomd dat jij zwanger was... duimen dat deze droom uitkomt!!! Dus goed klussen deze ronde meis! hahaha

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ikkedus: ja mijn vent heet ook Bas hahahah wat grappig inderdaad de jouwe ook, ja heb vanochtend ook weer een test gedaan hahaha en nog steeds zwanger hoor. Hopelijk werkt de zonnebloemolie voor Hannah en is ze snel van der verkoudheid af, het heerst ook zo lekker momenteel.

Zafira: wat vervelend dat je nachtmerries hebt en der niet van kan slapen hopelijk heeft de slaappil geholpen en heb je vannacht wel lekker kunnen uitrusten.

@ll hier slaapt iemand ook best slecht hoor hahahah ben iedere nacht nu klaarwakker rond een uur of twee en dan om 4 uur weer lekker in slaap te vallen en om 5.30 gewekt te worden door de wekker, merk wel dat het veel van je lichaam vereist zelfs als ik een trap heb gelopen ben ik helemaal buiten adem :$. Maar goed ik ga niet klagen want ben allang blij dat het zover is. Ga me vandaag aanmelden bij moeders voor moeders hopelijk komen ze ook bij ons eens even kijken op de website.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Hihi echt?? wat leuk&grappig! :)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Kun jij gedachten lezen? Haha... ik zat me dat gister avond af te vragen of jij dat ging doen...;):D

@ALL: nou we hebben gewoon nog steeds niet geklust man!:(
    Zondag avond had ik ineens weer bruin verlies met afvegen!! hele dag nergens last van gehad en net voor we gingen slapen... JA HOOR!:x hhahaha
    en gister avond hadden we beide zo een hoofdpijn dat zelf mannetje er geen zin in had.... nou dan moet het erg zijn hoor:p

En nu net op de wc WEEEEEEEER een hele sliert bruin afscheiding:(
    HALLO ik zit dag 8(!):$:(
    laten we het maar op de accupunctuur houden dan???

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    tuurlijk ga ik dat doen BB als ik andere ermee kan helpen waarom niet, ik stond zelf ook op het punt om geholpen te worden dus vind het een beetje ego als ik het niet zou doen.

Vreemd dat je nu weer zo een rare ongi hebt hoor snap der echt helemaal niets meer van bij jou. Misschien inderdaad door accu goede doorbloeding laten we daar maar vanuit gaan. Alles is straks schoon en klaar voor een zwangerschap ;)

ik ga zoveel mogelijk doen en plannen zodat de dagen echt voorbij vliegen hahahah lekker veel op de agenda zetten.

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai, nou de medicijnen hebben gewerkt hoor. Heb echt als een roosje liggen slapen. Wat had ik dat nodig zeg. Zelfs geen nare dromen gehad of iig niet dat ik weet.

BBtje, idd wel rare menstruatie heb je deze ronde. Maar je moet maar zo denken dat de boel nu wel goed opgeschoond is. Denk ook dat het door je accupunctuur komt. Ben benieuwd wanneer je ei komt. Hopelijk pas volgende week want anders is je cyclus ineens zo kort.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja, nou ik denk er zelf ook zo over hoor. Het verbaasde mij er zo over dat mijn buuf dat niet wilde doen... ieder zijn eigen keus natuurlijk.Maar ik vind het persoonlijk kleine moeite voor zooo groot iets! Als je het zelf ndoig hebt neem je het toch ook met alle liefde aan;)

plan jij maar lekker veel;) Hihi.....
    ik heb je spulletjes binnen... wil je me ff pb-en hoe en wat verder?:p hahaha

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wat fijn om te horen dat je zooo lekker geslapen hebt!:D
    hopelijk doet het je even heel veel goed, en heb je het snel niet meer nodig en kun je zelf weer lekker slapen!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Blegh! Ik voel me dus helemaal niet goed!:(
    Al sinds 3 dagen voor me ongesteldheid is dat dus dat is dan al (umzz) 11 dagen gewoon!

Ik ben moe, misselijk in en hoofdpijn:(
    Nu heb ik dat dus nog steeds... gister leek het over te zijn maar het is weer terug hoor!:x

het kan dus niet van accupunctuur zijn want het was ervoor al.
    Het kan wel van griep nog na sleep zijn misschien. Maar verder voel ik me oke:) Mijn vriend zit te denken aan pfeiffer... maar dat denk ik zelf niet. Want ZOO moe ben ik nou ook weer niet...;):p

ik weet niet waarom ik het hier neer zet, maar het moest er even uit:)

11. Zeepaardje

@bb; gek lichaam van jou ook!, hoop dat je je snel beter voelt!

@zafira; fijn dat je lekker geslapen hebt!

@wherona; goed dat je meedoet met mvm!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nou meiden, ik heb echt een duidelijke lijn op de ovutest en ik heb
    gevoelige buik (altijd voor ei) maar jeetje dan moeten we vanavond maar eens aan de klus zeg! Er ligt nu nog helemaal niks klaar:$ hihi..
    Als ik dan ff ga denken... morgen de knaller (denk ik dan) op dag 9 en dan dag 10-11 mijn ei die springt denk ik dan;) Dat is vroeg zeg! hmm morgen dan ook maar de man van accupunctuur bellen...:)

ik ga nu werken...

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    dat is zeker wel vroeg zeg jeetje hopelijk iets posi hihi ik ga heel hard duimen harder dan ooit tevoren.

14. Zeepaardje

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

dankje liefste:)

ik denk morgen of dpnderdag al de knaller:D
    Heb namelijk nu (voor het eerst!) watery afscheiding: veeel, nat en net water hahaha...;):)

verder ga ik niet reageren nu want ben snel bordje macaroni aan het wegwereken en dan sporten!

KUSSSS!

16. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi hoi piepeloi!!!! :D

@bbtje.. nou niet super erg maar wel een goeie blaar op mijn handpalm :x waardeloze pannen!!!!:D
    klusse vanaaf ;)

@mamavan3 en michelle.. waardeloos jullie kruimeltjes met spruw :( is zooo vervelend voor die kleintjes heb ik gelezen :(

@ikkedus!.. arme schoondochter van me :( :D
    hoop dat dat middeltje snel gaat helpen!!

@ all tot vanaaf krijg nu bezoek!! :D

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    wou nog op meer liefjes reagere maar ik weet t al niet meer :D hahahha
    wherona! gaaf 1 dag voor je B-day de echo!! lijkt ver weg maar voor je t weet is t zover hoor!

zafira... hoop voor je dat je menstruatie snel komt en dat je cyclussen snel op orde zijn...

@all.... hier gaat het super goed! Aiden is zooo tevreden :D
    meneertje slaapt op de dag als een roos (moet hem gewoon wakker maken voor de fles)
    s'nachts komt hij wel zelf! maar van de week al 3x gehad dattie om 23:30 de fles kreeg en toen zelf pas om 04:00 weer kwam :D ipv half 3! dus deze man heeft t al aardig door dat je s'nachts moet slapen :D hahahaha
    ik heb ook aardig bij kunnen tanken en moet zeggen dat ik me aardig fit voel :D

dus IK BEN EEN BLIJ EI! op t moment :D

18. Zeepaardje

@dnise; fijn dat jij je zo lekker voelt en dat je ventje het zo goed doet allemaal!
    Hoe verloopt het drinken, stomme vraag misschien...maar ben je langer bezig met een voeding dan normaal?

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    euh hallo ????????

is er nog iemand tis zo stil weer hierzo.......

Dreumesmama hoe is het met jou?

En Michele hoor ook niets meer van jou :( geen nieuwe fotos van die kleine geen verhaaltjes over die kleine helemaal niets :(

Ikkedus is Hannah al wat minder verkouden?

Dnise is lekker aan het genieten van der kleine man :D gaat erg goed met hem he! je trostheid en liefde spat weer van het scherm af.

Annemiek alles goed met jou al bezig in je nieuwe woning?

Mamavan3 en hoe gaat het met jou en al je kids heb je weer een beetje regelmaat te pakken?

Wolf ongi af?

En mijn lieve BB is weer lekker aan de klus :) hihihi

1985 hoe voel jij je momenteel laatste loodjes he

Zafira denk aan je ;)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Tjah... dan kan ik wel weer reageren maar wij houden elkaar al op de hoogte... dus tjah daar heb jet niet zoveel aan;):p

en ik ook niet:)

jij bent de liefste wheroon! Ik ben nog steeeds zoooo mega blij voor je! Alles komt goed hoor!:D

Deel Deze Pagina