Wherona, vertel! Wil alles van je kwaaltjes weten.. Hoe voel je je, al een beetje aan het idee gewend? Dnise, wat klink je als een heerlijke trotse mama! Je hebt gelijk meid, lekker van genieten. Zafira, lukt het slapen nu wat beter? Hoe voel je je verder onder alles? bbtje, wow nu al weer aan de klus! Deze ronde wordt het hoor, MOET! HIer alles zijn gangetje, weer goedgekeurd bij VK. Al weer bijna 23 weken!! Ben wel erg moe, maar ja dat is ook niet gek. Drukke baan, huishouden en nog een klein peutermeisje hier!
@dreumesmama gaat wel goed hiero hoor wel erg onzeker maar schijnt der bij te horen, nee kan het nog steeds niet bevatten hihi denk dat dat pas zal komen na de 1e echo. Tsja voor de rest niet echt veel kwaaltjes nog zet het effe op een rijtje - pijnlijke borsten - zo nu en dan menstruatie gevoel - liezen zijn zo nu en dan aanwezig - last van mijn rug (vermoedelijk door borsten) Dat was het Vandaag had ik wat kleine vliesjes/velletjes op toilet papier en wat bruinverlies maar ook dat schijn heel normaal te zijn. Ze zeggen dat het dan oud bloed is wat je verliest, zolang het maar geen helderrood wordt dan is der niets aan de hand. Jij alweer 23 weken bijna gaat echt snel hoop dat het bij mij ook zo snel gaat
hey meiden, ik ben er nog steeds hoor. maar zit nu bij een ander op het internet. heel onze vloer is uit ons huis, hij is geegaliseerd, muurtje is gestuckt maar zitten super in de rommel. en dus ligt mn internet eruit. hoop voor t weekend nog internet te hebben zodat ik weer meer bij jullie kan zijn. maar blijf er gewoon bij hoor. zitten gewoon met 3 kids verschrikkelijk in de rommel. zal de foto's snel laten zien haha. tis gewoon echt drama. gister ook ff snel bij n ander op internet gezeten. maar echt serieus bijlezen komt er dan niet van. alle meubels staan door t huis alles zit vol met stof. vanmiddag was t weer rommel met hakwerk. zitten nu met n offerte van 4000 euri, en lekker verzekeringswerk. het word in elk geval wel weer mooi. de vloer was kletsnat. en zat vol met schimmel. maar meiden ik denk aan jullie en vergeet jullie niet. kan enkeld niks. knuffelxxx
hey lieve meiden! wow! bbtje nu alweer? dit moet m zijn! dit moet m zijn! jaaaaa!!! let maar niet op ons lekker klussen jullie michelle wat een werk maar wordt vast prachtig en ook fijn dat de verzekering betaalt dreumesmama wat gaat het snel 1985 wanneer gaat je verlof in? weet het echt niet meer sowwy! hoe gaat ie verder? melis thnx voor je tip van het hema neuspompje heb m meteen gekocht en er een flinke snotberg uit kunnen halen beterschap voor jullie allemaal! hier nog 2 mensen naar hannah laten kijken. ze is heel vrolijk maar poepen gaat nog steeds moeizaam en soms begint ze ineens te huilen alsof ze pijn heeft . beiden zeiden dat ik op moet letten met tarwe. mijn stiefmoeder had daar ook iets over gezegd. gek genoeg dacht ik dat hannah last zou hebben van melk net als ik maar voor haar is het dus tarwe. ga dus even op een tarwe vrij dieet. ben nu rijstepap met sojamelk aan het koken. voor mij dus even geen brood ga ik in ieder geval een week of 2 volhouden. mag wel rijst en aardapelen en pasta. verder meer noten eten. dussss we zijn nog even op zoek naar het juiste middel. verder lacht ze enorm veel en slaapt ze tussen de 6 en 8 uur op een nacht. en eindelijk is mijn paarse mutsje met 'hannah' erop van rainbowbabies. actie van gratis mutsje was voorbij maar heb ze een mailtje gestuurd en toen kreeg ik toch de gratis opdruk haha. nou ga verder koken denk aan jullie!
Zwaait naar iedereenn.... Ja ja, we gaan weer vollop aan de klus hoor morgen doe ik weer ovutestje... hij knalt nog niet hoor ikkedus slaapt je meisje inmiddels alwel weer in der eigen bedje? knuffel voor de rest PS: zo balen! ze hebben mijn camera weeer gebracht in de tijd dat ik werken was:x 15.15-18.00uur HOE KRIJGEN ZE DAT TOCH ALTIJD VOOR ELKAAAR! :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:xBAH! Morgen na 13.00uur mag ik hem eindelijk halen!
bbtje Oh da's jammer van je camera! Die wil je natuurlijk gelijk uitproberen. Ikkedus, kunnen het geen "gewone" krampjes zijn? Succes met je dieet! Hier was het destijds ook zoeken naar voeding voor mezelf, had een beetje teveel melk en het kwam ook nog eens met een rotgang eruit! Michelle, jeetje zeg zo'n zooi en dat met zo'n klein meisje, knap van je! Ik zou er niet tegen kunnen. Wherona, klinkt goed hoor! Ik had met eerste zw. schap regelmatig een veegje bloed, vond het heel spannend maar is helemaal goed gekomen. Heb je nog een keer getest? Net even een uurtje op de bank geslapen, pfff was ik moe zeg. Morgen nog een dagje werken en dan gelukkig weer weekend!
sorry meiden, heel de dag weg geweest en dat heb ik nu tot en met zaterdag... ga zo ff bijlezen, maar eerst ff cup a soup maken
@wherona; ja gelukkig ongi af heerlijk weer haha... @dreumesmama; jeej wat vliegt de tijd zeg! @michele; hopelijk is het snel klaar @ikkedus; leuk zo'n mustje @bb; ik hoop zo dat je wherona snel achterna mag en dat jullie saampjes mogen kletsen over de zwangerschap!
had de verloskundige ook hier op forum gevraagd over bruinverlies en is niets om je zorgen over te maken. Ik heb der nu ook geen last meer van. Meiden ik deed vanochten mijn spijkerbroek aan die omdat ik zo was afgevallen erg wijd zat en met een riem aan moest trekken, en nu zonder riem zit ie vrij strak rond mijn buik zo leuk hahahahah blij dat ik dikker wordt hahaahah. Heb geprobeerd wat foto's te maken van buik met mobiel maar was niet zo mooi dus mijn lieve vriendje gaat dat vanavond even doen een foto maken. Ga dan alle even weken een foto maken hihihi leuk voor in het plakboek. Zo dat was effe een ego bericht hoor
Hallo, hier alles goed. Net de mri gehad en ga nu boodschappen doen. Vanmiddag kom ik weer even reageren. Groetjes en o ja met die slaappillen slaap ik als een blok heb alleen nog veel last van hoofdpijn maar zal ook wel door de spanning komen denk ik.
Wat fijn dat je (weer) lekker slaapt lieverdje! Misschien komt de hoofdpijn wel door het vaste slapen? Want dat heb ik ook wel eens ennuhmz... mri gehad, nu wachten op de uitslag! Spannend!! @ALL: hier niks bijzonders, net ovutestje gedaan, ligt boven "op te drogen" en ga zo even kijken.... maar nog niet posi weer hoor want dan staat lijntje er al meteen bij mij
Hoi allemaal,,, godsamme dr zou iemand voor me auto komen kijken maar die is niet geweest (zonder bericht) en mijn camera word pas NA 13.00uur bezorgd! Ziet er naar uit dat ik hem weer niet voor het werk heb:x mijn ovutesten blijven zo goed als licht... je ziet zeker goed een streepje maar ze lijken lichter dan die van 2 dagen terug vanmorgen werd ik gewekt met een mega stekende rechter(.) en die is nog steeds bezig.... is gemeen! Doet zeer! hahaha heel even een lekker emo & ego berichtje van mij
dat is ook lekker bijdehand dan..... heb je geen tel. nummer van diegene dan zou ik gewoon bellen en vragen waarom enzo. Zit je niet mee he met de camera. Ovuteste gaan ook weer een beetje vreemd misschien is ie nog niet gesprongen maar wel al behoorlijk gegroeit zou dat kunnen ? in ieder geval een hele dikke knuf van mij.
Ha dames, Jeetje wat word er toch veel gekletst hiero. Bbtje, hopelijk zijn ze al snel daar voor je fototoestel te brengen. Ik begreep dat je hem na 13 uur kon gaan ophalen. Wherona, hopelijk vliegt de tijd snel voorbij zodat je kunt genieten van je prachtige echo! En alle "nieuwe" mama's, wat krijgen jullie toch veel over je heen, krampjes, spruw, allergien, griepjes en ga zo maar door. Lijkt wel of niemand in dit topic zo maar onbezorg kan genieten van zwanger worden/blijven/kindjes. Echt niet normaal. Zafira, gelukkig kun je iig weer goed slapen. En tja die hoofdpijn, niet gek met alles wat je de laatste tijd allemaal voor je kiezen hebt gekregen. Hele dikke knuf! Hier net even met de gyn gebeld, althans, met de afdeling. Ik kreeg steeds meer vragen over het onderzoek van 7 mrt en doordat ik de naam van het onderzoek niet wist, kon ik ook niet googlen. Nu weet ik de naam en krijg ik ook nog een folder toegestuurd. Het is een Hysteroscopie. Verder ben ik afgelopen weekend gestopt met de pil en gister ongi geworden. Fijn, maar raar. Dus nu hopen dat ik net als alle andere keren nu gewoon weer mijn oude cyclus heb, dan kunnen we na het onderzoek van 7 mrt gelijk aan de klus hahaha. Ook schoot me van de week ineens te binnen dat ik al een tijdje afvraag of ik niet net als mijn moeder reuma zou hebben. Dit vermoed ik door kleine klachtjes die ik heb, mn in mijn handen. (kramp, tintelen enzo) Ik heb dit nooit laten onderzoeken omdat ik er niet echt last van heb. Nu vroeg ik me van de week ineens af of dat een verband zou kunnen zijn met mijn meerdere mk als ik inderdaad reuma zou hebben. Op internet kom je alleen maar tegen dat de medicijnen voor reuma meer kans op een mk opleveren, maar ik kom niks tegen over reuma op zich. Heb dus maar even bij de verloskundige hier de vraag gesteld, ben daar nl wel benieuwd naar ... en anders dus iig aan de gyn voorleggen op 7 mrt. En als dat zou kunnen, dan maar gelijk daarop laten testen. Spannend dus weer. Verder gaat ie hier goed. Ben vandaag flink aan het ruimen en poetsen en wassen enzo. Dat is er de laatste tijd nogal bij in geschoten. Liefs Annemiek
hey meiden! annemiek geen idee ofje evt reuma dr iets mee te maken kan hebben maar zou het wel even nagaan. bbtje zit je niet mee met je camera en waardeloos dat ie niet op kwam dagen voor je auto, bah! wacht maar dat eitje van jou geeft straks een knaller! dreumesmama nee ze heeft geen gewone krampjes ze moet gewoon heel hard werken voor haar poep. die is heel plakkerig. maar de huiltjes zijn anders dan gewone krampjes. goede nieuws gisteren weer eenpoepluier! van 4 naar 2 dagen zafira fijn dat het iets beter gaat en dat je goed slaapt. die hoofdpijn zou idd van spanning, tranen of te vast slapen kunnen zijn. hier hannah is heel vrolijk en mijn verkoudheid is omgeslagen in echte griep. stond vanmorgen op met een warm hoofd, spierpijn overal. merkte ook dat ik minder melk had en toen temp gemeten 38.2 . dus kruip weer lekker met mijn meisje op de bank.
Annemiek goed van je dat je de vraag hebt gepost je leest het wel eens vaker dat het een reden zou kunnen zijn dus ben erg benieuwd. dus 7 maart wordt weer een spannende dag voor je. Ikkedus lekker uitzieken, hoop dat je snel opknapt Michelle en zit de vloer der al weer in? sterkte ermee Dnise hoe is het met jou meid lekker aan het genieten van je kraamtijd BB heb je je camera al?
Zo daar was ik weer. Annemiek, idd even goed laten testen. En ook ivm evt medicatie en zzwanger worden. Dat onderzoek is ook bijna. Ben benieuwd of ze iets vinden. Hopelijk iets wat heel makkelijk op te lossen is. Dan heb je iig duidelijkheid waar iets aan te doen valt. BBtje, het zit je ook niet mee he met je auto en je camera. Wat betreft je ovu test, tja ik zou maar gewoon doortesten, want die positest van de week was echt veel te vroeg. Hopelijk binnekort een knaltest en daarna een knalzwangerschapstest haha. Ikkedus, hopelijk gaat het snel beter met jou en ook met hannah natuurlijk. Zo zielig voor die kleintjes als ze zo moeite moeten doen met poepen. Michelle, wel balen dat je nu zo in de zooi zit, maar je krijgt er iig iets moois voor terug!!!! Even doorbijten en dan van je nieuwe vloertje genieten. Met elise alles goed? Dnise, lekker genieten van je kleine Aiden. Ik ben helemaal fan van de naam!!!! Mijn neefje heet Jayden. Is zo genoemd voordat het een top 10 naam werd. Soms wel jammer dat heel veel jongetjes nu zo heten maarja daar is niks meer aan te doen. Mamav3, hoe gaat het met kleine Skyler. Zit hij weer een beetje lekker in zijn vel met die nieuwe voeding? Wolf, en is je ongie weer voorbij? Hopelijk ga je wat kortere cyclussen krijgen want die lengte van jou cyclus is echt heel vervelend lang zeg. Ben je er al is voor bij de ha geweest? Misschien is er wel iets aan te doen. Wherona, en nog steeds helemaal op de rose wolk!!!!!!!!!!! Onzekerheid hoort erbij meid en bruinverlies ook. Is ws nog van de innesteling. Geniet meid zoveel als maar mogelijk is. Dreumesmama, fijn dat alles zo goed met je gaat. Geniet er van. Mijn nichtje belt dus tot later
Hai dames, Hier even een kleine update... opzich alles ok hier, vanmorgen naar de vk geweest voor weekelijkse controle. bloeddruk was te hoog, ben dus doorgestuurd naar de gyn. Urine en bloed onderzoeken waren goed. Gyn heeft mij gestript en morgenochtend wordt ik om 8 uur in het ziekenhuis verwacht. Wordt dan ingeleid. Spannend hoor! Maar hopen dat de kleine er dan snel is. Kan misschien ook wel even een tijdje duren, voordat jullie iets van mij horen. Maar zodra de kleine er is laat ik het julllie weten. xxx mij