Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Heel veel succes 1985!!!
    En ga ervan genieten!!!!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Wow Lieverdje wat spannend!!

Onze 5e topic baby komt eraaan.....:D:D:D
    succes!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou dit gelooff je gewoon niet:$
    ik om 18.00uur na het werk er WEEER heen (hij zou er vandaag na 13.00uur zijn,in de winkel in mijn straat) en wat denk je: ja hoor hij is er! Pakt ze de doos..... zeg ik: WAT!! die doos stond er vanmorgen ook al (11.00uur toen ik pakketje voor OP de post kwam afgeven) echt niet leuk gewooon :(:)

maar vriendje is nu naar ajax, dus ik ga hem vanaaf maar eens doornemen en instellen:D

oh ennuh meiden... ik ga dadelijk weer een ovutestje doen, maar heb er net even met vriendje samen naar gekeken *wat een wonder is!* en ook hij zegt dat hij dag 8 donkerste was, dag 9 ietsje lichter en die van vandaaag 11.00uur (test elke keer tussen 11 en 12) is onzichtbaar??????????? maar dag 8 of 9 is lang niet posi te noemen, dus ei kan toch niet al geweest zijn in die 24uur ertussen??? En zo vroeg???:(

zal die dan nog posi gaan worden weer? hmmm weer eens afwachten...;):p

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    1985!!!! WHAAA!!! morgen wordt je mama!!! geniet ervanlieverd!

bbtje snap er niks van :(

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden erg druk vluchtig doorgelezen...

annemiek s6 met de onderzoeken 7mrt meid en hoop dat je dan weer kunt klussen!

Zafir; fijn dat je lekker slapen kunt meid...
    ongi voorbij lange cyclus ja... niet naar de ha... helaas... alleen maar duimen dat het wat beter word:)

1985 succes meid, denk aan je!

all; knuffel erg druk sorry

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    1985 heel veel succes (misschien ben je al mama) ben benieuwd

BezigBijtje vreemd weer die ovu testen, gewoon nog effe doorgaan met testen en afwachten wat er gebeurt, maar raar is het wel weer pfffff wanneer mag het nou eens normaal bij je gaan :x elke keer maar die vage dingetjes is niet leuk. En heb je lekker gespeeld met je camera?

Zafira meid ik vind het zo ontzettend knap en onwijs leuk dat je hier weer lekker mee komt kletsen, wanneer krijgen jullie de uitslagen (sorry ben ik vergeten) en ik kan nu echt genieten maak me opeens helemaal geen zorgen meer :) moet een goed teken zijn.

@ll eindelijk kan ik volop genieten van het zwanger zijn, tuurlijk is er altijd wel een beetje onzekerheid maar die is nu meer op de achtergrond dan op de voorgrond. Ik voel gewoon dat het allemaal goed komt. Ben wel onwijs moe hahahaha maar dat hoort er ook lekker bij he :p. Het is gelukkig alweer bijna weekend en kunnen we weer effe bijtanken. Merk wel dat zodra ik uit mijn werk kom en gegeten heb ik zo in slaap kan vallen. Ga dan effe lekker op de bank liggen en een beetje lummelen.

7. Zeepaardje

1985; spannend meid hopelijk is het momens snel dat je je wondertje vast mag houden in je armen!

wherona fijn dat je goed voelt meid

all; nou ik ga sem wakker maken dan aankeden en eten, naar me opa en oma en dan naar me tante...
    drukke dag dus...knuffel

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wheroon, aankomende woensdag krijgen we de uitslag in een nagesprek met de Gyn. Ik ben er echt heel erg bang voor dat ze iets vinden. Maar ik moet vertrouwen blijven houden dat het allemaal goed komt. Nog een paar dagen wachten en dan weten we het.

All@ Zo goed als het van de week ging zo slecht ging het gisterenavond met mij. Hele avond gehuild en getwijflt of we er wel goed aan gedaan hebben. Ik voel me ook regelmatig erg schuldig. Manlief gisteren ook huilen in bed. Gelukkig kunnen we erg goed met elkaar praten en zijn ook echt nog dichter naar elkaar toegegroeit. We vinden veel troost bij elkaar, maar het blijft gewoon klote dat dit allemaal moest gebeuren. Ik weet dat we de goede beslissing hebben genomen maar ik kan er gewoon geen vrede en rust in vinden. Het is zo verschrikkelijk moeilijk. Sorry moest het gewoon even kwijt.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Zafira ik denk dat het een hele normale reactie is de twijfel.. vooral omdat je nu verder nog niks weet..
    Ik had het zelfs bij mijn mk na de curetage, je weet dat het moet (ik had veel bloed verloren) en toch twijfelde ik er aan voelde bijna als abortus, maar diep van binnen weet je dat je de juiste keus hebt gemaakt dikke knuffel ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen en weer verder kunnen en dan hopelijk snel zwanger en dan 9 maanden later een gezonde beeb.;)

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Zafira wat een naar gevoel moet dat zijn meid, maar inderdaad je hebt er goed aan gedaan, maar neemt niet weg dat je der verdriet van hebt is heel normaal. Het heeft tijd nodig lieverd om het een plekje te geven, wel goed dat jullie steun aan elkaar hebben. Erg spannend woensdag hoop dat er niets aan de hand is en dat jullie het kunnen afsluiten en verder kunnen gaan, maart eerst je knie.

Hele dikke knuf en je weet dat je hier alles kunt neer zetten wat je maar wilt daar zijn we voor. En misschien helpt het je ook wel een beetje om het zo te verwerken.

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Daar zijn we toch ook voor lieverdje! Wat vervelend dat je zo verdrietig bent erom soms. Ook al weet je dat je de jeusite beslissing genomen hebt, dat neemt niet weg dat het niet een hele moielijke beslissing voor jullie was. Wat bijzonder wel dat jullie zo goed naar elkaar gegroeid zijn!

Wat zou er dan uit de uistlagen kunnen komen waar je zo bang voor bent?

12. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ik ben bang dat uit de uitslag komt dat het door een verkeerd gen komt. Dat zou dan betekenen dat we een zeer verhoogde kans hebben dat het nog een keer gebeurd. Een chromosoom afwijking is eigenlijk al uitgesloten omdat artsen dit nog niet eerder meegemaakt hebben. Pffff ik hoop gewoon dat ze niks vinden en dat dan blijkt dat het gewoon pure pech is geweest en dat het eigenlijk een mk had moeten worden. Wat ook verschrikkelijk is natuurlijk.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Zafira helaas maakt moeder natuur nog wel ens een vergissing, hopelijk was het gewoon domme pech ik duim voor jullie

14. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi schatjes!!!

Ik ben jullie niet vergeten hoor :D
    maar mijn laptop kan geen verbinding meer maken met internet :$:x
    hich is er al 2 dagen mee bezig maar hij krijgt t niet voor elkaar :(
    dus nu zit ik heel even 2 tellen achter lief zijn pc! maar die is ook al weer thuis dus ik kan niet blijven...

suc6 1985!!!! ben zo benieuwd!!

knuffel voor jullie allemaal!...
    denk wel elke dag aan jullie!!!

xxxx

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    1985: Mijn gedachtens dwalen met regelmaat naar je af... vind het zoo spannend, ik ben erg benieuwd:D

Zo! ik ben weer terug.... benieuwd wat komend uur mij gaat brengen. De vorige keer werd ik ZOOO moe!

de CB is nog niet posi, wel zag ik toen ik hem eruit haalde 2 bijna evenwijdige lijnen, dus ik vermoed dat hij vanaaf misschien al posi zal zijn! Maar we gaan MORGEN (hahahaha ja ja we houden het nog steeds vol!:D) pas weer lekker aan de klus..:cool:

de man van accupunctuur kan ik altijd zo fijn mee praten, hij gaf me de tip om yoga te gaan doen omdat mijn ontspan factor erg laag is... en ik wel de bouw en lenigheid er voor zou hebben volgens hem.. maar ik weet het niet hoor:)

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    kun je met 15.3 weken al je beebje voelen als je zwanger bent meiden? Dat is wel HEEEL vroeg toch?:)

mijn buuf smst me net dat ze de kleine al denkt tevoelen maar ze is net 15 weken... ze is wel erg slank maar zo vroeg al....?

hihi ben even erg benieuwd nu of dat al kan, dat begrijpen jullie wel?:D

17. Zeepaardje

bb; dat zou heel goed kunnen hoor, de een met 12wk de ander met 25, heel verschillend...

all; knuffels

18. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zafira, zeg alsjeblieft geen sorry meid! Jullie gaan door een hel, en door hoef je je echt niet voor te verontschuldigen. En je hoeft je tranen niet in te houden hoor. Schrijf hier lekker van je af meis. We zijn er voor je!

bbtje, hoe was je ovu test? Ben erg benieuwd hoe het verder verloopt!

wolfje, had jij al ovutesten gebruikt?

Hoe is het verder met alle kleine babytjes? Ben er benieuwd hoe het met 1985 is!

Vanmorgen weer naar osteopaat geweest, hij heeft de boel weer een beetje tot rust gebracht, maar ik moet echt rustiger aan doen. Moeilijk, moeilijk dus.
    Dochter ligt voor het eerst zonder luier in bed voor de nacht! Spannend! Ze wordt wel groot zeg, wil alles zelf doen en het lukt nog ook!

Fijn weekend allemaal!!!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hij is zelfde als vanmiddag:)
    Maar ik verwacht hem morgen wel posi denk ik zo....

ik ben ook erg benieuwd naar 1985!!

En jou grote meid, leuk en stoer!
    EN als het lukt is het zooo motiverend voor ze:D

Ennuh voor jou: doe rustig aan meid! Denk aan het kleintje in me buik... wat doe je ook alweer voor een werk? En hoeveel uur?;):)

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Heb kantoorbaan. Ben management assistent, maar vervang op het moment veel mijn manager. Werk 24 uur, maar zit er aan te denken om toch tijdelijk wat te minderen want wordt echt beetje teveel.

Deel Deze Pagina