Haaj meis, Nee, mijn cyclus bleef gelijk met de accupunctuur. Maar ik voelde alles wel veel meer... misschien was ik er gewoon bewuster van, kan ook. Hier gaat ie goed, momenteel erg druk. Maandag over een week laatste onderzoek. Heb ook wel een beetje schrik voor de uitslagen. Ben toch wel bang dat er iets uit komt waar we gewoon niks mee kunnen. Woensdag avond in de auto naar huis heel hard zitten brullen op het wiegelied van de 3J's.. luchte wel weer ff lekker op. Met het huis begint er nu ook langzaam aan wat vaart in te komen, waarschijnlijk over anderhalve week het dak eraf, en dan gaan we echt beginnen met het opbouwen... spannend!!!
nah volgens mij klets ik gewoon nog mee. maar leg ik toch al wel 3x uit hoe t komt dat ik de afg tijd amper kan meekletsen. zit gewoon zwaar in de rommel. en heb geen internet gehad enkeld snel bij vrienden, mn man gaat vanaf vanavond weer werken voor t eerst. dan heb ik ook meer tijd want alle 3 de kids en hij en de kraamvisite die nu pas op gang komt slokken mn tijd op. inc de verbouwing..
lieverd(s) ik hoef geen verontschuldiging ofzo, en ik snap het ook wel van iedereen... maar ik hoop dat jullie ook wel snappen dat het voor ons soms even vervelend is dat er stuk minder gekletst word dan voorheen.... ik veroordeel niemand hoor
Michele, er werd ook geschreven dat ze begrepen dat iedereen druk bezig is met de pasgeboren beebjes ed. Volgens mij was het alleen een conlussie dat het momenteel wel heel erg stil is.
Was het een houten vloer of laminaat Michele? hij was iig wel erg mooi... ben benieuwd nu naar de nieuwe
tja ik zie hier ook dat dr minder gesproken word. zie hier sowieso een paar meiden amper nog terug die hier kletsten das gewoon onwijs jammer. vaak is dr gewoon niks meer gezegt. en ik had al aangegeven dat ik dr minder zou zijn even. maar kom altijd terug. en ook al is elize dr kom nog steeds terug. ben hier paar keer per dag heb soms enkeld amper wat melden. en idd omdat dr weinigen zelf wat zeggen is het reageren op elkaar.
nah mooi was ie niet meerhoor. zat vol met bubbels van t vocht. en ook was ie ver versleten. dit was laminaat. tis beetje geluk bij ongeluk anders had er over een paar maanden een nieuwe in gelegen maar dan op eigen kosten. enkeld toen ging de ketel stuk. dus tis beetje een rottijd geweest. anderzijds zitten we dr bijna weer netjes bij. enkeld nog de plinten afwerking en de muur word gewit. en nieuwe gordijnen
Michelle het is wel mooi geworden lekker fris weer!! BB ik weet het! als je de code van je ff hier plakt zie je aan het eind van de code my ovulatian chart staan? dat is wat je nu ws ook in je onderschrift hebt? je kan die tekst aan passen ik heb er nu staan mijn NOD is 8 maart
BB ik weet het! als je de code van je ff hier plakt zie je aan het eind van de code my ovulatian chart staan? dat is wat je nu ws ook in je onderschrift hebt? je kan die tekst aan passen ik heb er nu staan mijn NOD is 8 maart
*breekt in* @Ricmar ik zag je toevallig voorbij komen, meid spannende ronde weer, temp kaartje zo houden zeg ik!!!! *breekt uit*