Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    heb dr soms best moeite mee voor mezelf. en dat is niet omdat ik voor n ander denk. maar bijv zafira heeft pas haar geboren kindje verloren.. en dan ertegenover is dr een prachtige meid geboren opdezelfde dag nog wel. ik heb daar voor mn eigen gevoel gewoon moeite mee. niet enkeld jullie gevoel doet ertoe. ook mn eigen gevoel. vind het vreselijk moeilijk gewoon. en dreumesmama je was vorig jaar ook meer aanwezig als nu. ikkedus zie je ook niet meer vaak. mamavan3 heeft het ook druk met haar 3 koters. wolfje is er ook niet meer zo vaak als voorheen. 1985 wie weet of ze bevallen is? die is er ook niet meer zo vaak als in t begin.. vind het soms gewoon voor mezelf wat moeilijk. en dan onbrak gewoon afg week de tijd. en man die 3wk vrij is geweest dat scheeld ook wel met dingen doen. ben ook nog erg ziek geweest en nu pas redelijk aan t herstellen.

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wat leuk het dick bruna huis! dat kan ik helemaal niet, waar zit dat dan ergens?

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden

ik probeer echt regelmatig te kletsen en te reagern op jullie hoor, alleen paar drukke dagen gehad...

heb nu alleen weer roodslijmverlies, best veel, normaal van ei tot nod last van maar nu dus al voor ei, mijn lichaam doet telkens wel weer wat anders, wordt hier niet goed van, maandverband alweer voor pff klussen wordt zo ook niks!

@Zafira;
    meid ik denk aan je en tja stom om te zeggen, maar hoop dat je ongi komt, zodat je verder kan... nu lijkt het net alsof je tijd stil staat... pff

@link ff;
    hoe veranderen jullie de tekst? tips zijn welkom:)

@bb;
    auto uit de staat inmiddels?

@michele;
    wouw prachtige vloer meid!

@dreumesmama; wat naar dat je zo misselijk bent!

@me; heb zin een een mooi drama boek, of waargebeurd verhaal; iemand tips?

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

uhmz dat van de link van ff staat ergens in dit topic bij vandaag beschreven heeft ricmar mij 2x uitgelegd:D;)

en boek, nee geen idee ik lees alleen maar chicklits en romans:p

ooh en ja hij is weg;)

5. Zeepaardje

bruna huis in utrecht toch???

6. Zeepaardje

ja later las ik het idd, vergeten weg te halen, morgen eens ff puzzelen wou me net niet lukken

7. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

Tuurlijk doet Denise dat :D

Daar zijn jullie schatjes toch voor :D
    of we nou kletsen over een ei dat moet komen of over een moeilijke start van een kindje! alles moet hier gezegd kunnen worden hoe leuk of moeilijk ook!
    Ik zat lichtelijk tegen een depressie aan te hikken maar jullie zijn zooooo speciaal voor mij geworden! nou als ik dan niets meer kan zeggen omdat ik mensen moet gaan sparen kan ik beter wegblijven toch :D
    Maar idd het kletsen is wel veeeel minder! en mis ook wel een hoop meiden!
    Nou ben ik nooit een giga kletser geweest :D zie mijn aantal berichtjes ;) maar me eigen elke dag even laten horen is wel normaal vind ik!

Heeft iemand al wat van 1985 gehoord trouwens?? ben zoooo benieuwd!!!
    Michele :$ wat een mooie vloer!!! :D wow ikke is jaloers!!!

8. Zeepaardje

dnise; zie dat aiden 1 maand is vandaag; fijne vermaanddag gehad?

9. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

hahahah ja gaat hard :$

heerlijke vermaanddag gehad! :D
    de welbekende luie zondag!! :D

10. Zeepaardje

heerlijk meid:)

Nou ik ga me bed op zoeken... knufs

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dnise van mij mag je zo veel kletsen als je wilt, het is voor jou juist ook wel eens lekker dat je je gevoelens en frustratie hier kwijt kunt zonder dat je je hoeft te schamen ..
    Ook voor jou komen er nog zware momenten genoeg en dan zullen we er voor je zijn

12. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hihi nah jaloers is niet nodig hoor. heb gewoon erg geluk gehad. hebben 7jr met n lek gezeten. wat dus eigenlijk zo was dat er elke dag n emmer water in mn muur liep ivm het ontbreken van een koppelstuk. echt erg wel. dus vloer was nat. rest liep in de grond. en muur. alles was nat. wel onwijs blij dat t nu weer mooi is. en van donker naar lichte vloer is erg wennen. en in de keuken lag bij ons een zwarte tegel. en loopt nu helemaal door dus tis elke dag ff goed kijken hihi.

ok zal jullie dan wat meer op de hoogte brengen van ons meisje.
    ze doet t buitengewoon goed. we zijn sinds 2dg overgestapt op 6 voedingen om de 4u. dat doet ze ook prima. ze krijgt al steeds vaker een pretgezichtje. lachen kan ze nog niet maar heb wel t idee dat ze het probeert wat zich uit in n pretgezichtje. ze is echt een haffelbaby. maar slaapt vanaf 8u savonds tot 11 a 12 sochtends netjes in dr eigen bedje. met natuurlijk de voedingen tussendoor. maar die tijd is ze gewoon moe. dan slaapt ze overdag ook een aantal uur. in feite slaapt ze erg veel haha. zal foto plaatsen van dr.

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    in spijkerjurkie.

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Stoer meisje, maar dat moet natuurlijk ook wel met de broers?!!;)

15. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wat een prachtig meisje!!!
    En inderdaad wat stoer met zo'n spijkerjurkje!

16. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @ricmar!... nou daarom meid! schaam me nergens voor maar het is toch makkelijk om je gevoelends op papier te zetten ;)
    en zoals ik al eerder schreef! doordat dit zo'n hechte club is.. was het in die periode ook therapeutisch voor me! :D en dat is gewoon fijn! en lees elke dag ff mee maar net als michelle kan ik niet meepraten over ovu testen tempen en eipijn enz... daar heb ik nooit mee te maken gehad... maar iedereen zet hier stukjes van hun leven neer en ook vervelende dingen horen bij het leven... maar ook mooie dingen en onbenullige dingen :D maar goed inmiddels kennen we elkaar goed genoeg om te weten dat het allemaal kan! want een bijzondere club zijn we! daar is geen twijfel over mogenlijk!

zal ik ook is ff spammen dan :D

mijn kereltje met hamsterwangen :D
    beetje vertekend beeld want zo bol zijn ze wangetjes helemaal niet! :D
    vind hem wel schattig lijkt net ofdat hij een flinke opgeslagen hoeveelheid voedsel in zijn wangen heeft zitten whahahahhaha

17. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ook al zo'n knappert!!!
    Wat een parachtig kereltje!!!

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    lekkerding dnise:D ga bedje slapen tot morgen meidenxx

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dnise wat een snoetje... daar mag je trots op zijn

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik zie de foto's allemaal al voorbij komen op hyves:D
    Maar allemaal lekker koppies hoor! Om verliefd op te worden!!

Deel Deze Pagina