1985 gefelichiteerd met jullie zoon! michelle25 me galblaas kan t niet meer zijn die is er al uit sinds me 22, dit is echt me maag, kort samen gevat ik sta er echt helemaal alleen voor geen hulp meer! ook niet als opa zijnde,had beter remy kunnen heten, aah ouders ze flikkeren je op de wereld waarna je t zelf mag uit zoeken van jongs af aan ik weet wel ik er altijd zal willen zijn voor me kids hoe jong/oud ze ook zijn!
@ 1985 van harte gefeliciteerd met jullie zoon @dreumesmama jah gaat zeker wel snel vind ik alleen maar leuk hoor wil gauw een dikke buik hihihi, weet eerlijk gezegd nog niet of ik nou bv wil doen twijfel nog een beetje. Ik heb met de flesvoeding een voorbeeld aan mijn schoonzusje en ik zou het vervelend vinden om een cafe of iets dergelijks binnen te moeten stappen met de vraag of ze het flesje willen opwarmen. En bv heb je altijd bij je en is al op temperatuur dus voorlopig gaat daar mijn voorkeur naar uit. Maar heb nog alle tijd om dat te beslissen. @ mamavan3 wat naar meid hoop dat het snel beter met je gaat zit je ook echt niet mee. @ Michelle erg druk dan geweest voor je gewoon de deur uit schoppen als je het zat bent hoor @ BB hoe is het met mijn lieverd @ Wolf ik lees nu Vrouwen die mannen haten (of andersom?) maar ik zelf vindt het tot nu toe nog niet echt zo geweldig. Maar heb tegenwoordig een e-reader en dat is echt zo fijn, heb 4000 boeken gedownload en zie wel welke ik wel/niet leuk vindt hihihh mag niet maar doen het toch
Heej Lieverd, het was al zo stil hier vanuit jou. En kreeg al het een en ander mee via hyves.. Wat ongelovelijk vervelend is dit voor je! Als je wilt praten... mijn msn staat voor je klaar hoor lieverd, je hebt al zo vreselijk veel voor mij gedaan! Ik doe heel graag iets voor je terug! Sterkte ermee, dikke knffel van mij! OOk voor je lieve dochter
1985, Gefeliciteerd met je zoon!!!!!!!!! Hopelijk is alles goed gegaan en ben je nu lekker van je kleine mannetje aan het genieten. Mamav3, meid wat vervelend voor je. Hopelijk gaat het snel wat beter met je en met je gezinnetje. Wolf, wat goed van je kleine grote mannetje dat hij het plassen goed aangeeft. Zo stoer vind ik het als ze goed op de wc gaan plassen. En idd snel de ha bellen als hij weer terug is op vakantie. All, gisterenavond had ik wat bloedverlies en veel bruin. Dus dacht dat ongie eraan kwam. Maar vanochtend weer bijna niks. Zal vandaag toch maar als dag 1 beschouwen en dan maar ff zien of het doorzet.
thanx bb dat is heel lief van je! Maar ik zie op je kaartje dat ff wel een kruis aangeeft hoor dus je kan ervan uit gaan je eitje geweest is! Hopelijk nu een heel mooi bevrucht eitje
Ja maar EN heel vroeg, en ik had dag 12/13 posi ovutesten en daarvoor echt niet (al vanaf dag 6 aan het testen omdat ik wel soms wat in me buik voelde) en ff zet kruis op dag 12, dat kan dan toch niet (dag 12 ei en dag 13 nog posi ovutest?) wat denk jij?
Hoop dat het eraan komt meid, zodat jullie verder kunnen! bruin is oud, en zolang het geen rood is is het nog geen dag 1 (is mij altijd verteld dan he)
BBtje, gisterenavond zat er wel wat rood bij. Gyn had ook gezegt dat eerste ongie na een bevalling heel anders kan zijn dus ga maar even uit van dag 1 en kan hem anders altijd aanpassen. Heb ook het gemiddelde van mijn cyclus genomen en hem op 32 dagen gezet. Nu maar afwachten dus. Het is voor nu ook nog niet echt belangrijk, maar vind het toch wel fijn als ik het een beetje bij kan houden.
zo net van psz af. lucas op school dus en lars. even alleen met elize. haar dalijk in bad doen en dan ff naar apotheek. tramadol zooi is op tegen mn koppijn.. mamav3 wat erg en er alleen voor staan met 3 kids uiterst vermoeiend ook al houd je super veel van ze. zat er gisterenavond met janken en al ook even doorheen. gewoon van moeheid. ouders.. je hebt dr in feite weinig aan. tenminste ik heb mn vader alweer 11jr niet meer gezien omdat ie zn pollen niet thuis kon houden. dus vader nee die heb ik niet meer. en moeder als ze komt komt ze enkeld nog maar voor elize. de rest wat ik dan vertel hoort ze geeneens meer. maar heb nooit n goed contact met haar gehad. heb dr dikwijls n aantal maanden en 1x zelf n jaar niet meer gesproken of gezien. nu begin zwangerschap van elize weer wat meer contact.. maar idd ik heb me ook voorgenomen ik doe het beter als hun!!! en ik kan het beter als hun ik ben niet perfect maar doe mn best.. iets wat hun niet kunnen zeggen. als je wat kwijt wil meid uit het. beter als opkroppen als je nog 3 kindjes om je heen hebt. het maakt je niet vrolijker. een knuffel voor jou meid! zafira een beetje een raadsel bij je dan.. ik ken dat allemaal helemaal niet he. bloed verliezen zonder dat ik mn nod heb. hier zit ik ook te wachten op mn cyclus zou niet weten wanneer ik ongesteld moet worden..
BB een ei mysterie wel vreemd inderdaad dat je op dag 13 nog een posi had als ik zo naar je kaartje kijk snap ik der ook niets van, ik zal gewoon je gevoel volgen wanneer volgens jou je ei is gesprongen. Niet leuk die onduidelijkheid :x na al die tijd :x Zafira mij is ook altijd verteld dat bruin oud is maar misschien zet het vandaag wel door. Vandaag voor het eerst echt misselijk heb vanochtend zelfs een beetje moeten spugen net weer effe wat gegeten en weer misselijk hihihi gaat lekker zo hoor.
Hey meiden! bbtje wat lastig jou eitje dus of je zit nu op het wachtbankje of je ei moet nog springen EITJE!!! mag hopen dat je eitje niet aan het oefenen is voor pasen en dat hij zich nu kampioen verstoppen mag noemen. 1985GEFELICITEERD MET JE ZOON!!!! FOTO! FOTO! michelle wat een gave vloer! en dan die prachtige baby foto's Hannah heeft concurrentie met die mooie meid Elize, wat een stoer meidje . en die hamsterwangen van aiden....jum, jum...weet dat je kindjes niet mag knijpen maar daar wil je toch wel even in knijpen toch? wheroon hoe is het verder met je? begint kleding nu al wat te strak te zitten? WHOEHOE rest, ben samen met hannah sinds donderdag echt heel ziek geweest. flink koorts, hoesten. ha was bang voor een longontsteking. sinds vandaag gaat t iets beter. hannah heeft weer even gespeeld en ik heb een wasje aangezet. was soms wel eng. was soms bijna een half uur bezig hannah wakker te krijgen om te eten. haar natte citroen sokjes aangedaan om haar temp naar beneden te brengen. maar we hebben het overleefd oh en ik zag vakantieplannen voorbij komen heerlijk! wanneer willen jullie gaan en waar naartoe? wij waarschijnlijk in oktober of zo naar zuid frankrijk maar nog niks concreets
hahaha zie het ook wel zo hoor helpt me te doen beseffen dat het echt waar is . Wij willen in mei naar zuid frankrijk schoonfamilie heeft daar een huisje dus kunnen we zo in moeten alleen nog effe tickets kopen. heb vandaag maar een legging aangedaan rekt het allemaal mee hahahah Ben blij dat jullie weer wat zijn opgeknapt.
BB hoe is je 2e dag dieet? gaat het een beetje? en als het goed is zou je aankomende maandag al resultaat moeten zien, ben benieuwd
1985 van harte met jullie zoontje!! geniet er lekker van... pfff was van plan om op iedereen even te reageren maar het gaat hem niet worden! srry! Aiden heeft sinds vanmorgen zijn boze petje op geloof ik! krijsen als een speenvarken en niets is goed! kroelen niet schone pamper niet flesje heeft hij niet helemaal op hij was zooo nijdig!! heb op een gegeven moment uit wanhoop hem maar in de wagen gedaan en we zijn samen de hond uit gaan laten... Nou dat had ik eerder moeten doen! meneer was binnen 3 tellen knock out! en heb hem maar gewoon met bak en al in zijn bedje gezet! nu maar hopen dat hij een poosje slaapt... dan kan deze mama even wat in huis gaan doen! want stofzuigen is wel hoog nodig!.. liefs!! XXX