ken t dnise, soms willen ze heel de dag op de arm lopen of met de wandelwagen rijden. hier is elize ook snel vertrokken in de wagen. kan ik ze zo overhevelen in bedje. soms is het heerlijk om met de kleine te knuffelen. enkeld moet ik ook wellleens koken en t huishouden doen. ikkedus hoop dat het steeds beter gaat nu. van koorts word je echt ziek heb ik meegemaakt paar weken terug. hopelijk herstellen jullie snel. dat kleine hannah ook ziek was das nog erg ook. wherona leggings vind ik ook heerlijk zitten. rokje of jurkje erop en je bent weer aangekleed. t rekt allemaal lekker mee in zwangerschap. heb ze ook veel aangehad en nu nog. vind t gewoon leuk. ze zijn hier enkeld 3maten te groot nog haha.
@dreumesmama; thanks voor de tip... lees nu kluun; haantjes maar zal als ik hem uit heb aan je tip denken @annemiek; trillers geen optie voor mij, net als bij films krijg er nachtmerries van @mamavan3; meid wat kl#te allemaal voor je, hele dikke knuffel! @dnise; maar zo/n bak slaapt gewoon lekkerder @wherona; mannen die vrouwen haten ja is het geloof ik, wel eens over gehoord, dik boek geloof ik... ? zo een e reader wat fijn Misselijk, goed teken @zafira; ja ben trots op hem! @bb; wat rot dat je onduidelijkheid hebt over je ei! @ikkedus; gelukkig gaat het beter met jullie, niks aan ziek zijn! @all; bloedverlies bij mij is sinds gisteravond gestopt... ei moet nog komen, dus we wachten af... kan nog wel ff duren Sem ligt nu lekker lui en de stoel dvd van cars te kijken
Nou moest ik zoiezo de hond uitlaten dus het is ook niet zo erg dattie de wagenbak inmoest.. maar overhevelen durfde ik niet aan hoor slapen is slapen hij ligt ook echt met jas nog aan en muts nog op te tukken... ik vind het wel ff goed zo heb lekker kunnen stofzuigen en de vaatwasser in en uit kunnen ruimen en weliswaar een sopje door mijn keuken kunnen trekken dus ik ben al blij Nou ik geloof het ook want hij ligt nog steeds te slapen aangekleed en al
Hier toch geen ongie. Helemaal niks meer dus we wachten maar weer af. Het maakt gelukkig ook niet zo veel uit, maar is toch wel handig om te weten wanneer het weer op gang komt.
dnse; lekker toch sem ook vaak hoor, maar liet de wagen vaak in de hal staan, daar is het minder warm dan in de kamer, ach lekker slapen groeit hij van @zafira; s6 met afwachten!
hey dnise ja frustrerend kan dat zijn als je niet weet wat er is en alles lijkt fout. ik heb het idee dat dat soort momenten ontstaan dat er idd iets is zoals honger, krampjes, vieze luier maar dat deze overgaan in oververmoeid. dus dat er niet echt een 'probleem' is wat op te lossen is maar dat de enige oplossing slapen is. hannah heeft dat ook soms. dan is het huis te klein en alles is fout en ineens valt ze in slaap en is alles weer goed. niet omdat ik iets gedaan heb om het goed te maken maar ineens is het klaar. wheroon ooohh lekker nog een paar weken en dan vakantie. haha dik buikje kom maar!!! grappig he, iedereen aan het afvallen hier maar als je zwanger bent wil je het liefst zo snel mogelijk een dik buikje
Nou beetje wel ja! ik had echt even zoiets van wat is er nou met jou mannetje maar zodra meneer in de bak lag en we gingen al hobbel de bobbel naar beneden en hobbel de bobbel de straat uit was alles weer goed @wolfje... wordt bij ons lastig in de gang toch daar vreselijk en het onderstel van de wagen ligt bij ons in de kofferbak van de auto.. we wonen 1 hoog met een kleine hal dus heb niet echt zin in sjouwen... de bak staat in Aiden zijn kledingkast.. heb toch ruimte zat in die 2 deurskast.. dus hoef alleen de bak naar beneden te tillen... hond loopt altijd los dus daar hoef ik ook niet naar om te kijken Maak het mezelf wel zo makkelijk mogenlijk he net heeft Aiden van zijn trotse oom (mijn broertje) de fles gehad en meneer viel als een blok in slaap bij zijn oompie... dus die heeft heeerlijk een poos met zijn neefje gekroeld en hem toen lekker in bed gestopt... zo geweldig om te zien hoe lief en voorzichtig mijn broertje is! hij is ook zoooooo gek op aiden... 20 jaar maar wordt helemaal soft zodra hij zijn neefje ziet ..
dnise; haha das dan niet haalbaar nee ah lief om je broertje te zien genieten met je zoontje @all; ben er vanavond niet, private practice kijken en dan met ML naar bed
Hallo meiskes, Hier weer heel veel eislijm dus snap er niks meer van. Vanavond ben ik er ook niet want komt een goeie film en die wil ik zien. Even aandacht op iets anders richten want stik van de zenuwen voor de uitslag van morgen. Zodra ik iets weet laat ik het jullie weten en misschien ben ik er morgen nog even voordat we het ziekenhuis in gaan. Afspraak is om 11.50 uur, maar moet in de ochtend ook nog even naar mijn paardjes dus weet niet of ik er voor die tijd nog ben. Groetjes allemaal.
Zafira, heel veel sterkte morgen! Denk aan je. Hopelijk kun je een beetje slapen. Wolfje, laat je weten hoe de nieuwe Kluun is, ben benieuwd! Lekker he die kleintjes film kijken, onze dochter is helemaal weg van Shrek momenteel. Wherona, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?? Haha lekker misselijk, goed zo! Ikkedus, jeetje zeg zo ziek geweest en kleine Hannah ook, arm meisje, nu weer opgeknapt? Moet jij eigenlijk weer werken binnenkort?? Dnise, wat vertel je toch heerlijk over je mannetje! Echt genieten. Jammer soms dat ze zonder gebruiksaanwijzing komen BBtje, hoe is het met jou en je rare eitjes? Hoe bevalt je foto toestel eigenlijk Mamavan3, doe je rustig aan! Ik lig lekker uitgeteld op de bank, begin wat last van bekken te krijgen, dus rustig aan!
@zafia en dreumesmama; haal jullie nu door elkaar met die afbeelding @zafira; heel veel sterkte morgen met de uitslag! @dreumesmama; shrek; dan hoor ik sem al zeggen; daar wordt ik bang van haha, alleen bij het zien vanhet dvd hoesje Ja zal het je laten weten, vraag het me anders nog ff , want me geheugen is net een vergiet Heb al zijn boeken gelezen Doe rustig aan meid!
mijn nichtje kijkt het nu met veel plezier(5) maar toen ze 3 was wilde ze er niks van weten... Ik heb de vorige boeken gelezen van kluun.... maar laatste vond ik al niet zo super meer... dus deze ga ik denk ik ook niet doen
Hahahaha nou idd als dat zou kunnen dan zou het toch een stuk makkelijker zijn maar goed beetje giswerk is gezond he Tis zo'n heerlijk ventje en al 2 wken huilloos doorgekomen het tij moest een keer keren he of is dat met korte ij ik weet t ff niet
Jeetje meiden wat een verhalen. Heerlijk even bijgelezen. Weet alleen ff niet meer zo om te reageren... Ben druk bezig met een jas voor de carnaval te maken (plaats wel een foto als hij klaar is) Slaap lekker allemaal! Liefs Annemiek
zafira denk aan je morgen. hoop dat het goed nieuws is. ik ga de laatste fles geven boven en mn bedje in. ben bekaf. truste meidenx
zafira ik denk aan je!! Ben ook erg benieuwd @ALL: nou het lijkt erop dat me ei gewoon dag 14 geweest is, als tremp morgen zelfde is als vandaag gaat hij naar dag 14 toe Pfff gelukkig hahahah.... en dan 15 maart me nod Verders ben ik 4.2 kilo kwijt (wheroon gister begonnen en vandaag was er 1.3 al af ik wilde er eerlijk gezegd wel mee gaan stoppen het is niks voor mij, ik vind namelijk dat je gewoon moet kunnen blijven eten anders val je erna vast weer in het oude terug... maar nu probeer ik het iig tot vrijdag even vol te houden hahaha)
@ dreumesmama als het goed is dan ben ik 25 oktober uitgerekend zo leuk dit jaar nog , doe lekker rustig aan meid en neem de rust die je nodig hebt. @ zafira meid ik denk aan je vandaag hoop op goed nieuws @ Annemiek leuk zelf een kostuum maken ben benieuwd hoe het eruit komt te zien @ Dnise leuk he om die stoere mannen zo te zien zwichten hihi zag het toen ook bij mijn broertje en nog steeds tis wel anders want tis zijn kind maar hij is onwijs soft geworden hahaha @ll Mijn kleine nichtje is nu gek op het zandkasteel, en bij het zien van sneeuwwitje zit ze steeds te grommen doet ze de heks na maar die is nergens bang voor hahahah. Heb ook alle kluun gelezen behalve Haantjes nog maar vond de Weduwnaar ook niet echt zo geweldig veel seks hahaha had af en toe het idee dat ik een seks boek aan het lezen was. Maar ben wel nieuwsgierig dus ga hem wel lezen en kijken of het wat is. Eerst maar eens door dit boek heen gaan ben nog niet eens op de helft hahahaha. Hier gaat het goed vandaag niet zo misselijk af en toe met vlaagjes maar is te houden, wel erg moe steeds, me vriend zei al heb helemaal niets meer aan je als we thuis zijn je ligt alleen maar voor pampus op de bank aaaahhhhhh arme hij hij mist de aandacht dus heb ik hem die gisteren maar even gegeven hihi
oef fout :x !!! heb net een gebakje gekregen van een zzp er en vond het zo lullig om af te slaan en vond het stiekem ook wel weer eens lekker maar heb der nu wel de gevolgen van hahaha blegh ben weer goed misselijk had ik dus beter niet kunnen doen t was zo een mergpijp ding hij smaakte wel hahahaha BB je zit op de goede weg alweer wat gewicht kwijt jippie nog maar een paar kilootjes en dan zit je op je streef gewicht en dan pats boem beng zwanger hahahahah I Hope