8) hehehe! ja idd eindelijk hehe. het voelt gewoon nog niet als kinderkamer omdat we er nog wonen met onze x-boxen en zo . denk dat t wat echter voelt als ik straks ook wat details erop heb geschilderd. fijn dat je vader ook zo handig is en jullie goed kan helpen. geeft toch rust als dat een beetje af is
hahhaha agh joh de tijd gaat zoooo snel dus je verbouwing ook! let maar op ja ben erg blij met zo'n handige vader!! gelukkig!! ik kan nog geen kwast vasthouden dus ben erg blij dat alles keurig strak wordt geverft dalijk door iemand die zijn vak verstaat
hahah. ik kan wel een kwast vasthouden en ik kan zelfs wat verf op de muur krijgen (en op mezelf en de vloer) maar ben alles behalve handig hehe
net hoofpijn gekregen, heb ik altijd een paar dagen voor nod dus vrees dat het weer niets gaat worden deze ronde
neej jammergenoeg nog niet vind hij ook echt super jammer!! elke avond op bed doettie wel ff kletsen tegen mijn buik whahah das wel weer erg schattig! en dan voel ik de beeb ook behoorlijk kriebelen! maar hij heeft t helaas nog niet kunnen voelen maarjah zal toch binnenkort wel gaan gebeuren of niet?
Wherona ik heb ook hoofdpijn gehad hoor afgelopen dagen! Ikkedus, wat een mooi thema voor het kamertje Dnise, wat heerlijk dat je de kleine al zo goed voelt, komt vast snel dat je mannetje het ook voelt
Wherona, ook ik heb hoofdpijn gehad voor nod en nu nog regelmatig. Is ook zwangerschapskwaaltje dus niet de hoop verliezen!!!! Ikkedus, wat een leuk thema gaan jullie doen, hier ws babyboerderijdieren. Wonen tussen de weilanden en hebben paarden, dus is wel gepast haha. Michelle, idd lekker van genieten die laatste maanden, voor je het weet is het weer voorbij. Dreumesmama, en .....goed gevoel he die rose wolk. All, nou de ochtendmisselijkheid is een feit. Nu al twee ochtenden achter elkaar en beroerd dat ik dan ben.... En na avondeten ook niet echt geweldig. Ach ja, als het zo blijft is er goed mee te leven en is ook wel een beetje bevestiging en dat is ook wel weer fijn.
dnise is bij iedereen ook weer verschillend. ligt er ook heel erg aan waar je placena zit volgens mijn vk . goed dat je vent contact blijft maken met je beebje. zul je zien dat ie straks tijdens een gesprek ineens een plopje tegen zn wang voelt of zo . tussen week 20 en week 22 kunnen de meeste de baby voelen volgens mij. dus gewoon blijven proberen. thnx allemaal voor jullie leuke reacties. ja vind ons thema ook erg leuk. nu nog de uitvoering heb er slechts een paar weken over gedaan om uberhoubt die muur te schilderen dus ben benieuwd hoe dat met de rest van de kamer zal zijn hehehe houd jullie op de hoogte. wherona ik heb ook af en toe echt ontzettende hoofdpijn gehad. is ook zoals zafira al zei een zwangerschaps kwaal. zo kunnen mensen met migraine ineens nergens meer last van hebben terwijl anderen ineens migraine aanvallen krijgen. zegt dus niks ah bah zafira vervelend zo misselijk. ik wilde dat een van de dingen die ik heb geprobeerd een wonder middel was gebleken maar helaas kan ik je daar niet mee helpen. ben hier nog steeds regelmatig misselijk. enige dat ik echt goed kan drinken is ijswater dus heb standaard flesjes water in de ijskast liggen. misschien helpt het jou ook . rest had net een rare gewaarwording. keek naar mn buik zag ik heel mn buik bewegen! 2 grote bobbels bewogen op en neer zo raar!!! heel ALIEN hahaha.
ow oke dank jullie wel heb weer een beetje hoop gekregen hoor. weet niet waarom maar vind het deze ronde extra spannend
idd hier dus ook nog steeds regelmatig koppijn. vooral steken achter mn ogen ofzo. is echt niet fijn. dnise hier was de kleine met 19wk voelbaar door manlief maar idd ligt eraan waar je placenta ligt. ligt hij aan je buikwand dan word voelen al moeilijker. en het is je 1e kindje scheeld ook een hoop. ik voelde mn kindje met 14wk alweer. en nu houd ze soms niet op haha. ja hier is het echt nog genieten voor het weer over is met de pret. krijg nnu echt kijkers naar mn buik. en mensen die zeggen pff t groeit hard nu he. en je word echt dikker. tja hallo ik ben bijna tegen t hoogzwangere aan. kind moet ergens zitten. maar showen met de buik is ook wel mooi haha. ikkedus mooi kamertje dalijk ben erg benieuwd. je thema is ook erg leuk. wel opschieten he!! je moet nog zat doen voordat ze er is. en geloof me ze kan met 37wk al komen/
hehe ik weet t! vind t kei spannend want het wordt echt krapaan. als de muren geschilderd zijn zijn we al een heel end. 19 november is mijn laatste werkdag dus dan zal ik flink aan het werk moeten in huis. dan ben ik alweer 33 weken zwanger! aaahhhh!!! idd niks vanaan trekken. heb ook echt zoiets van jaja en ze moet nog verder groeien en heb nu al het idee dat er geen plek meer is . wherona wij vinden het deze ronde ook extra spannend volgens mij. ineens zoveel roze zijn we niet gewend. krijg je bijna het gevoel dat het te mooi is om waar te zijn. MAAR JE GAAT GEWOON OP ROZE HOOR! **kijkt naar de buik van wherona** hallo!?! blubje!?!?
Nou placenta ligt gelukkig achter! beebje ligt netjes vooraan! dus vandaar dat ik het toch al super duidelijk voel lief moet gewoon lkkr door blijven kletsen tegen de beeb en dan zal die het snel genoeg voelen denk ik hoor! ik maak me eigen er niet te druk om ben allang blij dat ik het nu zo super goed voel zodra ik lkkr ontspannen ga zitten merk ik na een paar minuten de 1e bewegingen al zooo heerlijk!!
o lijkt me zo speciaal als je je kindje voelt. Pff dan duurt het voor mij nog lang hoor voordat het zou kunnen. Ikkedus, komt helemaal goed hoor met dat kamertje. Gewoon rustig aan en lekker schilderen.
wolfje hoop dat je hem snel vind je eitje hoofdpijn begint hier al weer te zakken en deze dag is alweer voorbij (oke de avond nog)