Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Leuke foto's op hyves:D:D:D:D:D

Dat jurkje, jah het zal bij een droomjurkje blijven:( Bij de v&d site is hij (in mijn maat) uitverkocht.... BAAL ZO! komt dus van de v&d;)
    Heb er nu samen met schatje 4 bij whekamp uitgekozen en kiezen we er daar maar eentje uit... maarjah die halen het niet bij die ene:cool:

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Annemiek, ik begrijp je gevoel. Aan de ene kant blij dat alles goed is, maar idd waarom gaat het mis? Ik hoop zo dat wij snel een kindje mogen krijgen die bij ons blijft. Hele dikke kuzzz en knuffel.

BBtje, balen van je jurkje. Maar wie weet staan die andere jurkjes ook heel gaaf. Wel ff foto plaatsen welke het is geworden he.

Ikkedus, wat zagen jullie er schattig uit!!!! En erg lief wat je zei over Jaron. Ik had hem ook erg graag willen leren kennen, maar helaas was het ons niet gegeven.

Dnise, ik was ook tijdens mijn zwangerschap gestopt met roken maar na het slechte nieuws ben ik net een schoorsteen geworden. Na mijn zomervakantie ga ik weer stoppen en proberen zwanger te worden. Heeeel misschien al eerder maar dat is afhankelijk van mijn knie operatie.

Wolf, en nog druk aan de klus? Al een ei in aantocht? Hoop dat het deze ronde raak is. Heb je de ha nog gesproken of is hij nog op vakantie. Ook knuffel voor jou.

Mamav3, hoe gaat het met jou meid. Begreep dat het prive niet helemaal lekker gaat. Hopelijk zit je snel weer in rustig vaarwater. Denk ook aan jou.

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek erg moeilijk meid goed om te horen dat alles in orde is maar inderdaad waarom gaat het dan toch steeds mis is de vraag.
    Hoop zo dat jullie snel weer zwanger mogen raken en dat het dit keer dan echt een plakbeeb is. Is het hiermee nu afgedaan? Kunnen ze hier nou echt helemaal niets meer mee doen?

@Ikkedus aaahhhh zo lief en schattig zien jullie der uit :D Hannah der eerste carnaval en zo te zien beviel het der wel. Zal mijn bloeddruk inderdaad erg goed in de gaten houden hoor.

@BBtje jammer van het jurkje was indd erg leuk. En weer druk aan het werk deze week nog effe volhouden meid je kan het! en daarna weer effe je rust pakken.

@dreumesmama hoe is het met jou, trek je het allemaal nog wel?

@Wolf ben ook benieuwd of je ha alweer terug is zodat je een afspraak kan maken.

@Stoppen met roken kom op meiden jullie kunnen echt wel ermee stoppen ;) hihi tis moeilijk weet der alles van. Maar ben echt blij dat het mij gelukt is om er ook echt van af te blijven, ben nu 1½ jaar gestopt. En het is ook ontzettend duur geworden zeg :$. Maar goed dat jullie niet in de buurt van de kleintjes roken.

@ll vandaag in ieder geval niet opgestaan met misselijkheid, dus dat is al weer relaxt. Het rare is ik ben steeds ontzettend moe maar waarom wordt ik dan iedere nacht wakker en kom ik niet meer in slaap en dan vervolgens om 05.00 uur weer in slaap te vallen terwijl ik om 05.30 uur eruit moet grrrrrr..... niet eerlijk. En wederom weer verkouden snap der echt helemaal niets van is mijn weerstand dan echt zo laag? Lijkt me vaag ik eet goed slik extra vitamine pffff wordt der niet goed van. Zo effe lekker zitten zeuren :p

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Vriendin van me belde net, is gisteren met spoed naar zkh gegaan placenta had losgelaten, geprobeerd de weeen te stoppen want ze was nog maar 30 weken, maar dat ging niet voor lang want kindje het hartje begon steeds zwakker te worden, toen met spoed keizersnee en kindje gehaald, kindje had een hartaanval dus werd meteen gereanimeerd gelukkig er boven op gekomen.
    Hij ligt nu op ic in een couveuse gaat op zich nu wel goed, longetjes moeten nog rijpen, hopelijk gaat het allemaal goed en blijft het goed gaan. Hij is heel klein en weegt 1600 gram volgens mij zei ze dat hij 38 cm is. Heb echt medelijden met der ze had al zoveel te verwerken (vader net overleden, en 99% kans op kanker) en nu dit weer. Ze was echt helemaal gebroken, zo lullig.

Moest het effe aan mijn andere dinnetjes kwijt hoor.

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ach lieve wheroon!!! wat een nieuws. heel veel sterkte voor je vriendin.
    en jij mag natuurlijk ook zeuren hoor! ben blij dat het eindelijk kan :D

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    bedankt
    hhihihi ja das waar het mag nu eindelijk he :D had jij nou ook af en toe dat je zo opgeblazen voelt? heb net broodje op en lijkt wel een hele stokbrood zo vol zit ik opeens hahahaha.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    heb savonds echt een bolle buik en ik ben al niet de slankste,
    Gister met moeite een broek aan gekregen die ik vorige maand nog aan moest met riem er om.

kan niet van snoepen komen want ik kom niet aan chocolade etc wordt er misselijk van.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mijn duimen draaien en ik hoop dat het goed komt met de kleine jongen

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wherona wat een nieuws zeg. die meid moet geestelijk op zijn. laat staan lichamelijk. hoop dat t lukt haar te ondersteunen.xx

hier ongesteld geworden.. ja dat had k nog net niet gemist..

10. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Hoi meiden even snel een berichtje van mij :D

gister zijn ze voor de uitgebreide gehoortest bij me thuis geweest..
    zijn linkeroor is hardstikke goed maar zijn rechteroor gaf geen respons :(
    heb er toch wel weer een traantje om gelaten hoor :(
    we hebben nu een doorverwijzing naar het sophia kinderziekenhuis..
    daar wordt hij dan helemaal door de mangel gehaald om te kijken of hij uberhaupt met dat oor wel kan horen :(
    Tis weer iets voor op onze zorgenstapel... pfffff
    open gehemelte... misschien aan 1 kant doof :(
    kan er allemaal nog wel bij hoor....

verder groeid hij goed en is het gewoon een heerlijk ventje...
    Sorry voor dit emo berichtje meiden.. maar wordt me nu toch wel een beetje veel allemaal.. :( ben ontzettend blij met mijn kereltje maar wil al dit gehannes met ziekenhuisbezoeken helemaal niet voor hem... pfff
    Srry! Liefs Denise

11. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    sow dan :)

ik ben het nog steeds niet :(
    verlies ook nog steeds bruine rotzooi ;)

@wherona... sterkte met je vriendin... pfff zooo moeilijk..

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr

je hoeft toch geen sorry te zeggen, tuurlijk wil je dit allemaal niet.. maar misschien is het niks.. ik duim voor jullie

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

:D hahaha dat had/heb ik ook heb nu mijn spijkerbroeken aan die me veel te groot waren, ben blij dat ik ze bewaard had. En draag veel leggings

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    zal mijn best doen om haar te steunen hierin, komt wel goed.

Zal wel vreemd zijn na zoveel maanden weer ongi

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    in mijn werk kan ik niet echt leggings dragen gaan te snel kapot, dus moet deze week maar wat broeken langs moeder brengen denk ik om er een stuk elastiek tussen te laten zetten.

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    dnise bah wat een rotnieuws weer s. komen ze niet terug voor nog n test? of wat het gewoon echt te slecht... idd weer wat op de zorgenstapel. en wat moeilijk allemaal. hoop dat allemaal meevalt. ik was vroeger ook doof. maar is helemaal goed gekomen.

idd ongesteld haha. maar vloeide na 2wk al niet meer. weet ook niet wat normaal is. maar de buiken rug pijn mag van mij weg zijn weer...

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

ow meid dat zijn een hoop zielige gezichtjes, tis ook niet leuk om dit er ook nog eens bij te krijgen, niet voor jou leuk en ook niet vooe aiden, gelukkig is ie nog klein en merkt ie der niet zo heel veel van. Hoop dat het toch nog goed komt en dat ie toch wel kan horen met zijn oortje. Dikke knuf voor jou

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

ow ja dat is dan wel lastig, inderdaad broeken aanschaffen met elastiek, handig dat je moeder dat kan doen scheelt ook weer.
    Zat al te kijken voor positiemode hahaha maar lijkt me nog een beetje vroeg voor :D heb je kwaaltjes?

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wheroon dat opgeblazen gevoel had ik ook. kon maar kleine beetjes eten maar wel de hele dag door. komt denk ik ook omdat je darmen en zo allemaal opzij geschoven worden om plek te maken.

dnise :(:(:( ach t arme ventje maar hij laat zich niet uit het veld slaan :D

voor de opkomende buikjes ik had voor de eerste periode een elastiekje om mijn knoopsgat en wat langere shirts dan krijgt je buik net even wat meer tuimte zonder direct de zwangerschapsbroeken aan te schaffen :D

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey dat is ook een goed idee trek nu ook langere shirts of truien aan zodat ik mijn knoop open kan gooien hahaahr maar elastiek erin ga ik meteen eens uit proberen.

Deel Deze Pagina