Dnise effe een vraagje wanneer moest jij je navel piercing eruit halen? Of heb je ook een zwangerschapspiercing erin gedaan?
Wherona, wat een verschrikkelijk nieuws van je vriendin. Hopelijk gaat alles goed en is het een heel sterk ventje. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig erg veel in het zh, dus ze zijn in goede handen. Dnise, he bah wat een naar nieuws van je kleine mannetje. Ik hoop dat alles toch goed blijkt te zijn. Ik snap dat je er even een beetje doorheen zit. Maar hij is sterk en het komt helemaal goed. Knuffel. Michelle, weer ongie las ik. Bij mij is het heel raar gegaan. Eerste dag beetje rood en veel slijm, dag erna helemaal niks, derde dag weer rood en slijm paar dagen niks en nu vandaag weer rood en slijm????? Snap er echt niks van dus wacht maar af wanneer ik weer ongie word. Ga vanaf de volgende keer pas echt tellen want volgens mij klopt het nu niet echt. All, echt zielig , de hond van is vandaag gegrepen door een rottweiler. Hij loopt mank en zit een wond op zijn poot. Schrok van de hoeveelheid bloed het drupte er gewoon uit. Gelukkig is het oppervlakkig en na wat schoonmaken met water zagen we dat het op zich wel meevalt. Maar toch zoooo zielig.
nou heel snel al hoor! al voor de 20 weken heb ik hem uitgedaan... geloof met 18 weken ongeveer... het zat gewoon niet lekker meer... zwangerschapspiercing heb ik niet gedaan... vind dat zulke stomme dingen,, en moet zeggen mijn piercing zit er nog niet in .. denk ook dat ik hem maar uithou...
**zwaait** Geen tijd om alles terug te lezen dus alleen eerste pagina gelezen sorry meiden!! Dnise, jeeetje wat balen van je kleine mannetje! Hopelijk wat dat betreft ook snel meer duidelijkheid voor jullie! Wheroon, hihihi groeiend buikje al meid Leuk! leuk! @ALL: Ik heb vandaag zoooo weinig gegeten, gewoon heel geen zin/honger. Alleen maar 2cup a soup, 200mlkwark en één boterham op En nu nog steeds 0,0 honger!!! Normaal eet ik de ochtend en de middag samen 5 boterhammen! Maarjah zal wel door het weer komen ofzo? Verder MOE! veel werken, drukte (net thuis nu meteen naar verjaardag) en weinig rust/zitten! Maar wel LEUK! EN de dagen gana lekker snel nog maar 4dagen te gaan 12maart nod maar ik hou 15 maart ook aan voor LF van 14 dagen die eenmalig was laatst! Vorige ronde was hij weer 12 dus.... Vandaag hele dag zeere buik gehad Nu nog!
Wel goed eten lieverd, komt waarschijnlijk omdat je het zo druk hebt en geen tijd hebt om even rustig te gaan eten, waarschijnlijk daarom ook de buikpijn.
Goeiemorgen! Even een ego berichtje van mij, lees wel alles bij, maar gaat op het moment even niet zo lekker hier. Zit thuis met pijnlijke harde buiken, vk is gisteren hier thuis geweest en ik MOET rusten. Dochter is nu ook naar opa en oma en daar heb ik het heel moeilijk mee, maar als mama straks naar het zh moet, is het veel gekker. Wil Annemiek en Dnise even een extra dikke knuffel geven!
ohnee hoor daaar komt het niet door, want we hhebben 3uur per dag die wij met de kinderen samen eten. Normaal eet ik lekker met ze mee. Maar nu gewoon geen trek. Heb nu ook nog totaal geen honger maar ga zpo toch maar 1 boterham eten hihi... En buikpijn is echt onderin bijna bij schaamstreek.... Dus dtt lijkt me niet ermee te maken te hebben ** dreumesmama neem je rust meid!** zo nu verder met werken xxx
Dreumesmama luister alsjeblieft wel naar je vk en neem nu ook echt je rust hoor, we willen hier geen gekke en nare dingen meer meemaken. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je dochter weg te moeten brengen maar het is inderdaad maar even beter zo. ook een hele dikke knuffel voor jou.
Lieve mamavan3, tis zo stil rond om jou, gaat het allemaal wel een beetje na je laatste bericht dat het prive niet goed ging moet ik steeds aan je denken en nu dat we niets meer van je hebben gehoord begin ik me een beetje zorgen om je maken. Hoop dat alles wat beter gaat, maar aangezien je hier niets plaatst vrees ik dat het nog steeds niet zo lekker met je gaat. Ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel en dat je weet dat wij hier aan je denken.
dat vond ik dus ook zo'n rare lange staaf! lijkt me ook niet mooi voor op de foto!.. dreumesmama!! rustig aan doen meid! we hebben al genoeg ellende hier in dit bijzondere groepje! jou beebje moet echt nog heeeeeeel lang op z'n plekkie blijven hoor!. idd mamavan3 al lang niet gehoord! hoop dat alles goed met haar en de kids gaat! xxx
ik heb nog wel contact met haar...! Dus er is niks ergs aan de hand... ze zal vast binnekort weer reageren! (denk laat het jullie even weten, dat je geen mega zorgen hoeft te maken) hier alles oke! Niks bijzonder te melden, temp minigestegen na die mini daling van gister.... Gister erge buikpijn dus... vandaar nergens last van op mega zere benen/voeten na! Ik ga nu lekker in bad even relaxen
hoi meiden nou ik neem plaats op de wachtbank denk ik, me ei is volgens mij geweest.. en volgens ff ook...
wolf fijn dat je ei is geweest meid. eindelijk het wachtbankie.. bb voor jou word het ook weer spannend!!!
ja idd, heb hem alleen wel ff in het zonnetje gezet haha ja idd... dus nu kan het wachten weer beginnen maar dan op de rode zee Ach we zullen het gaan zien, duim ook voor jou hoor meid
BB het blijft gewoon hoog je temp (dat moet van mij) zou echt onwijs gaaf zijn en mag ook zo langzamerhand wel. Wolf succes op de wachtbank Hier weer eens lekker misselijk vanavond naar mijn vriendin in zkh kleine man is wel al van de beademing af dus dat is een goed teken! Echt een sterk kereltje. En dan is deze week alweer bijna voorbij hihi en dan nog maar 1 weekje en dan eindelijk de echo zoooooo spannend hahaha. En ga van het weekend maar eens shoppen voor wat wijde broeken want mijn spijkerbroeken gaan niet meer dicht hahaha.