Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Zafira

kan me voorstellen meid tis ook niet leuk om voor zoiets je droom uit te moeten stellen, maar als je straks weer zwanger bent is het wel beter dat je daar geen last van hebt.

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    pff terug van de medicijnman... Hij is super tevreden over de voortgang. De chinesekruiden worden ineens niet meer vergoed, dus daar stoppen we mee (denk dat het ook niet veel verschil maakt, heb het 3 rondes gebruikt weinig gemerkt). Maar hij is zo tevreden over dat zelfs na een week zo hard werken mijn schoduer en hoofdpijn weg gebleven is dat hij denk dat mijn lijf weer helemaal zoals het hoort is! Nu nog een zwangerschap.....

hij heeft wel een pijnlijke plek geprikt waar ik nu nog veel last van heb als ik mijn duim beweeg:( aan rechter kant...

hihi, moet verplicht 1.5uur rustig zitten nu... omdat alle engerie na de plek moet gaan die het nodig heeft, en als ik actief ga doen (wilde huishouden gaan doen:p) dan gaat het naar verkeerde plekken toe... dus ik ga maar eens lekker iets eten en programmatje terug kijken:D

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

lekker met de benen omhoog

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi ik zit mijn geheime missie terug te kijken.... als dat afgelopen is ga ik toch (al) aan de bak hoor;) Ik voel vrij weinig!:)

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    foei

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi, ;)
    denk dat vriendje erg teleurgesteld zal zijn als het huisje niet schoon is en er morgen geen kleding in de kast ligt:p

dus deuren en ramen gaan open en muziek gaat heel hard aan;)

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    BBtje, ik moet eerst nog wachten op de uitslag ( 22maart) En dan word de operatie gepland. Heb nog geen idee hoe lang de wachtlijsten zijn, maar ga van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen. Heb de laatste week weer erg veel last van mijn knie. We zijn afgelopen zondag in het bos wezen lopen en word daar al heel de week voor gestrafd.:( heb echt weer mega veel pijn zelfs als ik slaap, word er vaak wakker door en sliep al niet goed dus is echt waardeloos. Ben dus wel blij als de operatie achter de rug is zodat we op alle fronten weer verder kunnen.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oke, zo... nou ben benieuwd dan! Als de lijst lang is gewoon informeren hoor! Scheelt vaak echt veel! Wat balen zeg dat je zoveel pijn ervan hebt!:( knuffel voor jou!

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ah die moet nie zo zeuren ;) doet ie het maar lekker zelf :p

10. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zo kwam van ver dit topic ;)

Kwam jullie allemaal een fijn weekend wensen!!!!

Ik begin me langzaam weer wat beter te voelen, moet nog wel erg rustig aan doen en ben ook nog eens kots misselijk 's avonds. Volgende week blijf ik nog lekker thuis, en daarna zien we wel weer! Baby is belangrijker dan mijn werk.

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    #3711 michele25, 11 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
    hey meiden, ja ben een beetje stillekes. heb het ook wat te druk om achter de pc te zitten. druk met elize en de 2 kids die vakantie hebben.

annemiek,, ben vanmorgen dus n uur bezig geweest met mn foon zoeken. en die was onder het kussen beland van mn middelste kleine. aldus heeft die jou gebeld.. heel stom en sorry:)

zafira wat balen joh dat t zolang duurt die operatie en uitslagen. hoop dat jullie snel groen licht hebben om zwanger te mogen worden.. waarom mag je eigenlijk niet zwanger raken ivm n operatie? er worden meer operaties gedaan in een zwangerschap.

dreumesmama wat fijn meid dat het ietsje beter met je gaat.

bb bijna testen:D:D:D... ben benieuwd!!.

wolf.. hoe gaat t?

wherona hoe is het met de leuke kwaaltjes? alles ok?

ricmar.. ben je al een beetje aan t idee gewend van je kleintje in je buik? echt leuk hoor.

hier is de verbouwing alweer 2wk voorbij hoor. wij zijn meer bezig om gordijnen enzo uit te zoeken die meer passen bij de vloer. en kinderwagen en buggy te verkopen.
    dit omdat we afg week een nieuwe wagen voor elize hebben gekocht. die was voor mijzelf toch wat lichter en makkelijker in en uitklappen. al heb ik dat nog niet door hoe t moet maar zal nog wel komen.
    maar ik leef nog wel:D. met elize gaat het super wel, ze lacht steeds meer. en word echt alweer babybaby. niet meer echt het pasgeborene. ze is echt een lieverd. kan dr haast wel opvreten haha.
    zijn vanmiddag weer eens een keer naar een speelboerderij geweest met de kids ballebakken enzo. hebben ze wel gemist maar liggen nu uitgeteld op bed.:D

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

JA, nou ja bijna ongi;) testen zal vast niet zover komen...:p

ben heel benieuwd naar me temp morgen, heb het namelijk erg warm! EN normaal heb ik het heel koud dag voor me temp zakt (2rondes is het me nu opgevallen) maar jah ik ben er zelf 90% van overtuigd dat de duivels langskomen om mij te vertellen dat ronde 16 begonnen is...;)

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    pff bb.. wat balen weer s zeg dat je dat alweer aanvoelt komen jakkes..

zafira, ik ben maandag helderrood bloed verloren. dit was een uurtje lang en toen is het gestopt. dus best wel vaag. heb sinds deze week ook weer wat meer buikpijn net boven mn schaambeen vraag me af wat dit kan zijn weer,,

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb hoofdpijn, een onbekende hoofdpijn. Komt misschien door de behandeling van vanmorgen??;)

ben beetje moe (komt door het werken denk ik)

en heb hele dag weer last van me buik gehad... helaas ook 3x vandaag een vlaag van ongi rugpijn... en dat zegt vaak al genoeg!!!:(

natuurlijk vind ik het jammer, maar we merken beide dat we er stuk minder mee bezig zijn... beetje klaar dr mee maar ook gewoon even los gelaten en we zien het wel... dat gevoel;) Ik kan ermee leven dat we in mei na de gyn moeten...!

15. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Te laat ... ik heb op het werk wel bijgelezen, maar was al bij het kruidvat geweest, en bij mij absoluut geen twijfel hoor hahaha. Mijn eitje komt eraan... zo mijn mannetje maar weer eens verleiden ;)

Ikkedus ik hoop het ook ;)

Zafira, ik hoop zo dat je na 22 maart heel snel geholpen gaat worden zodat jullie verder kunnen!

Hahahhaha ik vond het al raar, ik dacht:"waarom zou Michele mij nou toch bellen" hahahaha

BBtje, wat spannend weer!

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Goeiemorgen,

Ik ben gewoon de eerste vandaag die reageerd haha. Iedereen aan het uitslapen of van het mooie weer aan het genieten denk ik zo.

Michelle, Toen ik nog zwanger was wilde ze geen mri doen ivm de zwangerschap en de arts zei ook dat ze ook geen operatie doen ivm zwangerschap. Er zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen, maar arts zei zolang het geen levens bedreigend iets is nemen we liever geen risico's. En in ons geval nu al helemaal, want zou mezelf nooit vergeven als er iets niet goed gaat met kindje en achteraf blijkt dat het door narcose of iets komt. Vandaar dus aangeraden om te wachten tot na de operatie.
    Ga wel proberen om er spoed achter te zetten, want heb echt weer mega veel pijn en heb alweer mijn speciale brace om. Moet eigenlijk ook weer op krukken lopen, maar heb dat niet gedaan. Ik kan echt niet met die dingen overweg haha. Dus nu mar gewoon rustig aandoen in de hoop dat de pijn snel minder word.

Wat betreft ongie, die van jou gaat dus ook erg vreemd haha. Ik heb echt geen idee waar ik nu zit, ofdat ik het als een echte ongie moest zien of iets anders. Heb nu alweer dagen vruchtbaar slijm????? Veel te vroeg. Naja we zien het wel, word er toch niet veel wijzer van nu.

All, ga zo even naar braderie hier in de buurt en dan van de zon genieten. Kom straks nog wel even spieken.

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi, ik heb dr geen ervaring mee hoor, lees hier heel veel erover dat hij vele langer als "normaal" posi aangeeft...:(

Maar klussen kan nooit kwaad:D:D

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hoi meiden

wat is het heerlijk weer he, net lekker even gewandeld en daarna de tuin aan het opruimen nu effe pauze :D

Nog een week en dan mogen wij eindelijk naar de vk als ik er aan denk wordt ik al zenuwachtig.

BB je temp ziet er nog goed uit ;)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Je voelt je goed dus? Das fijn om te horen!
    Jeej weekje nog... zie je dat het best snel gaat!! (al voelt het misschien voor jou wel anders;))

ik hoop dat me temp indd naar je gaat luisteren... maar ben dr bang voor... we zullen het zien morgen!

MEN ik heb me toch een onbekende vervelende hoofdpijn....!

zo schatje is omgekleed, dan gaan we even boodschapjes doen:D

doei doei meiden..

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

buik fotos staan nu in mijn album

Deel Deze Pagina