bbtje, dikke knuf meis, ze kunnen wel zeggen dat alles goed is maar zwanger word je er niet mee. Vind het zo rot voor je. Wherona, ben je nu zelf ook wat meer gerustgesteld? Hebben jullie het al verder verteld? Annemiek, ook weer op het wachtbankje! Duimen draaien voor je. Wolfje, heb je de ha al een keer gebeld? Vind het maar raar hoor zo snel na ei al spotting, dan kan een bevruchtje eitje toch nooit nestelen? Hier gaat het wel, ben een beetje sipjes door thuis zitten en niet veel kunnen doen. In mijn hoofd is het een beetje een chaos. Mag nu van mezelf 2 kleine klusjes doen om toch bezig te blijven. Dus heb net een mini strijkje gedaan, en ga vanmiddag nog even de blaadjes bij de voordeur wegwerken. Dat was mijn spannende dag
Nou ja, 1 voordeel van thuiszitten, heb eindelijk een fotoalbum aangemaakt hier, dus mijn vriendjes kunnen mij en mijn dochter zien!
Ha meiden, daar ben ik weer ... Tis hier kei spannend!!! Mijn zus is vanmorgen in het ziekenhuis opgenomen... haar vliezen zijn gebroken... Dus ik word heel snel weer tante!!!! Ze is vandaag 35 weken... net als toe haar eerste geboren werd. Ik ben zo nieuwschierig hoe hij eruit gaat zien en gaat heten.... Ik hou jullie op de hoogte!!!
Wat een heerlijke dochter heb je Dreumesmama. En ja spannend is het zeker... heb ook geen rust in mijn kont, maar er komt ook niks uit mijn handen hahaha Maar het is ook erg dubbel hoor ... we zijn tegelijk begonnen voor de eerste, en zij is nu al van haar 2de aan het bevallen.... dus erg confronterend ook.
Poeh dat lijkt me zeker moeilijk, kun je het er wel met haar over hebben, dat je het ook wel moeilijk vind? Knuf voor jou!
Met haar niet zo... wij zijn ook teveel verschillend... ik ben erg emotioneel en zij is erg practisch. Ze is ook erg van de cijfertjes en statistieken enzo. Maar ik kan er met mijn omgeving wel erg goed over praten. En mijn zus spreek ik ook niet zo heel erg veel, ze woont ook anderhalf uur rijden bij mij vandaan.
@dreumesmama wat een heerlijk meisje zeg en je hebt ook al een mooie buik @1985 aaahhh arme Andries zoals Dnise al zei gewoon op je gevoel af gaan hoor @Dnise Aiden heeft er geen zin in vandaag, ach moet ook wel eens kunnen en nog ze lekker lang thuis kunnen zitten met je kleine geniet ervan. @ikkedus succes straks bij CB @Annemiek spannend maar wel heel erg confronterend meid @Michele hoe is het met jou?
mijn arme poeperd heeft een heel onstoken oog zooo zielig!! komt allemaal geel groene drappie uit Hij heeft er echt last van!! probeer het met elke voeding maar schoon te maken met een watje met gekookt afgekoeld water.. en er verder maar niet te veel aan te zitten want het is ook helemaal rood en opgezwollen arm kindje!!!
dnise; ja idd zielig hoor... ik deed bij sem ook altijd peuteren omdat ik het zo vies vind staan maar daardoor werd het helemaal rood, dus heb ik afgeleerd... hopelijk is hij er snel vanaf... zo zielig...
aaahhhh zo sneu, heb je daar dan geen druppels voor ofzo om het sneller te laten genezen. Geef hem maar een dikke knuf van mij.
ikkedus; hoe was het bij cb? dreumesmama; nee heb niet gebeld, maar doe dat ook niet...... pff annemiek; spannend en knuffel voor jou!
awwwww arm ventje knuf voor hem! bij cb was het goed ze waren heel erg tevreden. hannah is al heel sterk met haar hoofdje en haar buikspiertjes. ze beloonde de dokter met een paar prachtige lachjes en was volop aan het brabbelen. en toen de prikken...vorige keer was hannah ontroostbaar maar nu heel dapper
Hallo allemaal, O wat is er weer heerlijk gekletst door iedereen. Even proberen op iedereen te reageren. Dnise, geef Aiden maar een dikke knuffel. En meer als afgekoeld gekookt water kan je nu niet doen, zo zielig als die kleintjes iets hebben. Weet je trouwens al iets van de tweede gehoortest? Of heb ik dat gemist.... 1985, Gaat alles goed met je kleine mannetje? En al een beetje aan het moederschap gewend. BBtje, balen meid die ongie....en wat een domme reactie van je gyn. Als alles zo perfect is waarom dan 15 rondes niet zwanger en volgens hun dan ws binnen 2 maanden wel???? Vreemde redenering, maargoed je hebt het in ieder geval geprobeerd. Alleen balen dat het niet gelukt is. Wolf, houd moed meid, zolang je nog geen echte ongie hebt is alles nog mogelijk. Bruinverlies zegt helemaal niets. Ik ga voor je duimen. Dreumesmama, heb je even een verzoek voor vriendjes verstuurd, want kan je foto's niet zien. Voel je je verder weer een beetje beter?? Lekker rustig aan blijven doen hoor, het is voor een goed doel. Ben zelf ook niet iemand die veel stil kan zitten, maar helaas sinds mijn knie moet ik wel anders heb ik zoveel pijn dat het niet te houden is. Dussss rustig aan hoor, ook dit kindje moet nog lang blijven zitten. Ikkedus, wat een stoere meid is Hannah toch. Niet huilen bij cb en nog lachen ook naar de arts. Tante Zafira is trots op haar. Wheroon, nog een week en dan heb je de echo!!!! Spannend meid. Tijd zal wel langzaam voor je gaan of niet. Is meestal zo als je ergens zo naar uitkijkt. Annemiek, dus de 22 voor jou ook weer een spannende dag. Ik hoop zo dat je gewoon snel zwanger word van een plakbeebje. En idd als je eenmaal het hartje gehoord hebt is het zo moeilijk als je weer afscheid van je kindje moet nemen. Ook al is het bij mij in een ander stadium gebeurd, pijn doet het en dan wil je gewoon zo graag weer het wonder van een zwangerschap en een kindje ervaren. En net wat je zegt, eigenlijk vallen al je toekomstdromen in een zwart gat. Het is iets waar je je zo op verheugt en echt denkt dat het werkelijkheid gaat worden en dan heb je ineens niets meer. Toch weet ik gewoon dat het op een dag goedkomt voor ons beide ( en natuurlijk alle andere). Zal voor jou nu ook een moeilijke dag zijn ivm je zus. Misschien is het nu al geboren...ben benieuwd. All, Meiden ik zit tegen een ei aan. Ik denk vanavond en anders morgen, want heb me toch een eipijn. Ben haast in staat om mijn man nu mee naar boven te sleuren, maar gelukkig wint mijn verstand het nog van mijn gevoel. Hoop echt dat ik snel geopereerd kan worden, want ga dit echt geen maanden vol houden. Het is zo tegen natuurlijk als je zo graag wilt en weet dat het nu je kans is, maar niet mag. Gewoon balen!!!!!!!!!!!!!!!Maar weet nu wel dat mijn cyclus voor mijn doen lekker kort is dus dat is dan wel positief. Ik had rondes van 35 a 37 dagen dus dit is wel een hele verbetering. Nu maar hopen dat dit dan ook zo blijft.
dnise, wat balen zeg van je ventje. das echt niet prettig zo die oogjes. en idd heel erg zielig. hoop dat hij misschien een cremepje of druppeltjes krijgt want doet best zeer zulke oogjes. ikkedus fijn dat je meisje het zo goed doet. heel erg dapper van je ukkie met de prikjes. elize moet over 2wk dr eerst prikken krijgen zie dr nu al tegenop. hoe zwaar is hannah nu? annemiek, hoop dat de dag niet al te zwaar word voor je ivm je zus... wolf bruinverlies weer... jakkes hoop dat het niet doorzet.. sorry kan het niet zo goed onthouden allemaal wat ik lees. vann8 heeft elize prima doorgeslapen van half 12 tot 8u dat ik dr heb wakker gemaakt. anders weer gezever met dr flessen.
**zwaait even naar iedereen** kom even zeggen dat ik me beroerd voel... hoofdpijn, buikpijn en rugpijn (allemaal ongi ongemakken!) vandaag wel fijn gesprek gehad met leidinggevende over dat ik er in sept "alleen" voor sta op werk, mijn uur te kort, mijn kinderwens, enz. heb alles wel gelezen, maar even geen reactie verder kus voor jullie allemaal!!
Hier nog geen nieuws, dus duik zo mijn bedjuh in... morgen fuctioneringsgesprekken voeren met mijn meiden. Altijd weer leuk. Hopelijk kan ik jullie morgenvroeg al iets meer melden, en anders na mijn werk morgen. Slaap lekker!
@zafira; tja voor mij erg moeilijk om moet te houden aangezien het elke ronde zo gaat...en tis geen bruinverlies maar echt helderrood... michele; wat goed van je meid zeg...sem sliep met 6wk ook van 20-8 heerlijk annemiek; wat lastig he dan dat wachten hoop snel goed nieuws bb;knuf denk aan je
michelle hannah is nu 58 cm en 6015 gram. kwa lengte iets onder gemiddelde en kwa gewicht iets er boven dus lekker stevige tante beterschap bbtje!