Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

spannend wherona!!!!

Ja ik hoop het ook...

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Nouhee... kletskonten:$
    Altijd als ik vrij ben word er overdag amper gekletst en nu moet ik de hele dag werken en ik moet 4 (!) pagina's terug gaan.....;)

Ns ff kijken, dan gaan we maar ns reageren vanaf de 4e pagina8)
    tot aan het bovenste bericht. Denk denk....lees lees...

Aller eerst... wheroon meid wat spannend:D Klikt posi hoor...
    ik heb dat van me borsten ook n ronde gehad, bij mij was het niet raak en hield met ongi zelfs nog aan hahaha:( Maar in combi met je andere dingentjes... er is hoop:D

Ennuh je hebt alle recht om zenuwachtig te zijn hoor meid;)
    Hoop zo dat je op rose mag gaan deze ronde... al ben ik dan wel echt bang alleen over teblijven (schaam:) hihi)

Ohw meid, ja dat zei je eerder indd ook al... bah! hopelijk komt deze hoofdrpijn door iets anders! *knuff*

Fijn dat je hoofdpijn weer wat zakt. hoop dat het weg blijft:D

Dreumesmama, lijkt me indd ook echt super moeilijk om je mond te moeten houden... al denk ik dat me colega's het meteen zullen zien (ze weten als enigste dat we bezig zijn:)) ze kennen verder toch niemand die ik ken hahaha... en zijn maar 4 personen dus8)

Ikkedus, leuk die muur zo:D Wij weten ook al helemaal hoe we het willen gaan doen helaas is dat bij ons nog zwijmelen en niet meer:(
    Lijkt me echt rot dat je dat allemaal nog niet kunt inrichten ik bedoel... over 12 weken heb je waarschijnlijk je wondertje al in je armen....(L)

Wanneer denk je weer in je eigen woonkamer te kunnen?
    ben benieuwd hoe het eind resultaat van beide kamers word!

Hihi dat heb ik nou ook altijd! Overal verf;)

Dnise, wat willen jullie voor "thema" op de kamer? ben benieuwd naar je ideetjes:D!!!! Glasvezel hebben wij zelf niet, maar ik vind dat super mooi!

Schattig dat je vriendje zoo lief kletst...!

Wolfje, ik heb dat eitje van je eens boos toegesproken!
    Hij heeft bibberend beloofd om binnen 2 dagen iets van zicht te laten horen:p8)

Mamavan3, hoe gaat het met je? ZIe je ook niet veel meer op msn:(
    Hoop dat je de laatste weekjes goed doorkomt! Liefs voor jou!

@all: gister was me temp kei hoog maar ook pas laat getempt...
    EN vandaag was hij 36.89 nog hooger als dat hij de dag ervoor was, maar best laag.... en vandaag heb ik de hele dag al raar(maar bekend) gevoel in me buik, t zal toch niet zo zijn dat me eitje later is?? Na die 2 duidelijke knal digi ovutesten:( nou ja we zien het wel hahaha.... raar lijf! Ik heb t idee dat deze ronde zoiezo overgeslagen zal worden omdat er 2 man zegt dat me lijf uit balans is en daar nu pas wat mee gedaan word (vanaf deze week) dus ja, dan denk ik niet dat dit nog zal werken deze ronde....:(

Verder lekker gewerkt, nu wel rugpijn van het schminken van de kindjes8):p

Zoo alles weer bij gelzen en gepraat whahahah....:D

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dreumesmama gefeliciteerd :)

Wolfje hoe was walibi?

Wherona jij gaat als volgende posi testen, klinkt allemaal erg hoopvol...

Pff begint nu wel spannend te worden in 1x, hele week al een grieperig gevoel. misselijk enzo..
    Nu vandaag in 1x onverklaarbare krampjes in onderrug/zij pijnlijke (.)(.) vocht uit 1 daarvan :( en een zwaar gevoel in mijn buik...

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    weet je wat ik denk meiden....;)
    Ik denk (weet niet of dat kan hoor) maar ik denk dat ik mijn eisprong niet voel, maar de weg van mij eitje (naar de plek van een eventuele innesteling) wel... Het is nu al de 2e ronde dat ik last heb van dit rare gevoel in rechter eierstok gebied.... wel grappig!:)

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Hier echt een glasvezel gek!!
    nou moet ik eerlijk zeggen via mijn vader hebben wij de duurdere variant €120 de rol :$ maar ik moet ook wel zeggen dat is echt topkwaliteit!! en tot 6x te overschilderen! dus vind het zoiezo helemaal geweldig!!

voor de baby kamer hebben wij lang lopen brainstormen over wat we willen! we hebben niet zo'n super groot kamertje dus wil het wel licht en ruim houden!..
    We hebben besloten om toch wel de korte wand de kleur van het geslacht te geven! maar dan wel een wat zachtere tint!
    daarop komt de uitlijn van een afbeelding van een beer die ik op internet heb gezien! in creme kleur
    daarboven zit een koof waar de afzuiging van de badkamer doorheen loopt dus om het ruim te laten ogen wordt die ook gewoon creme! net als de rest van de wanden trouwens! verder willen we het gewoon leuk aankleden in de kleur van het geslacht!
    dus aankleedkussen hoes in de kleur klamboe in de kleur misschien iets in het gordijn met de kleur
    je snapt me wel denk ik! zodra het klaar is zal ik prive wel foto's sturen!

ZOu wel spannend zijn als je de weg naar de plaats van de innesteling voelt!! ik duim voor je!! :D

6. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    balen!!!
    hopenlijk vind je hem snel meid!! :)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

prive kan dat geloof ik niet:(
    Maar klinkt erg leuk hoor, en snap je;)

8. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    He balen Wolfje, maar nu heb je in ieder geval wel zekerheid met je testen!

bbtje, oh wat leuk de kindjes geschminkt

Wherona, ik had dat ook zo'n extra spannend gevoel, we maken dat gewoon tot symptoom ;)

DNise, klinkt erg leuk van het kamertje, ben benieuwd hoe het straks is

Zafira, haha herkenbaar niet fijn misselijk, maar wel die bevestiging, het is toch heel spannnend de eerste weken!

Ikkedus, vind het echt knap dat je het zo volhoudt meid, hopelijk slaat de nesteldrang toe als de verbouwing klaar is!

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meiden!
    weer een dagje eraf wherona nog 3 daagjes.
    super leuk die ideeen voor de kamertjes :D.

bbtje je blijft niet alleen hoor! voel ik aan mn (vrucht)water hehe. denk dat als je lijf weer in balans is het ineens heel snel zou kunnen gaan :)

rest (en met name michelle :p) heb gisteren echt kei hard gewerkt :$
    zie het resultaat, foto is 's avonds genomen dus wel wat donker rest van de muren worden wit (met een drupje groen) ook komen daar wel her en der dolfijnen op.
    de afbeeldingen zijn ook met glitters maar weet niet of je dat goed kan zien. ben kei trots.
    thnx michelle dat je zo 'streng' voor me bent daardoor hard aan het werk gegaan en er zoooo blij mee :D

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    en nog een

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    laatste

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wow Ikkedus ontzettend gaaf zeg! Dat je dat kan ,echt heel knap

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hehe thnx! ja ben er echt heel blij mee. die wand komen geen meubeltjes tegenaan alleen aan de linker en rechter kant iets hoger dan de dolfijnen komen 2 plankjes voor knuffels en boekjes.
    verder zal de wand helemaal vrij blijven. vandaar dat ik daar iets moois op wilde. de rest lekker licht houden :D

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    #374 Wherona, 19 okt 2010
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
    :$ wow ikkedus kan ik je inhuren :D ziet er echt onwijs gaaf uit

hier inderdaad nog 3 dagen maar ik denk toch echt dat ik ongi ga worden hoor meiden, zoveel symptonen van ongi, daar kom je gewoon niet onderuit. Sorry voor mijn negatief gedrag ben ook niet echt in mijn hummetje vandaag. Gisteravond ruzie gehad met vriendje over het zwanger worden :( dus ben best wel ff depri.
    Laat ik het zo zeggen de frustraties en emoties en teleurstellingen beginnen bij ons beide toch wel een beetje parten te spelen.

Komt allemaal wel weer goed hoor.

Moet wel zeggen dat ik ook de laatste paar dagen onwijs prikkelbaar ben en ook snel op mijn tenen getrapt :).

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ow wherona wat vervelend!
    hebben jullie het wel uit kunnen praten of ben je met een vervelend gevoel gaan slapen. heel logisch hoor dat de teleurstelling een keer teveel wordt.
    dikke knuf!

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ikkedus wauw!!!! das al een stukje beter... en erg mooi.
    heb je al wel spulletjes binnen voor de kleine? denk dat je nog flink moet shoppen voor hannah.

wherona dikke knuffel meid. het is ook shit en erg zwaar. en dan komt dr hier wat meer roze bij ook nog. snap dat dat frustrerend word. en voor een vrouw is het toch anders als voor een man. een moedergevoel is zo ontzettend sterk. vind het zo balen... ik kan je niet zwanger maken meid....:(

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    heb de volledige kinderkamer incl lampen, aankleedkussen, wat beddengoed en klamboe en 20 november kunnen we de wagen met alles erop en eraan halen. hebben het thermobadsetje met pompjes nagelknippertje etc etc, een of andere luxe luieremmer. heeeel veeeel knuffeltjes van die tutjes en de box en campingbedje.
    maar...alle kleertjes, speentjes, thermoflessen, flesjes, pompjes, wipstoeltje, speelkleed, etc moeten we nog...dus idd nog veeeeel shoppen.
    komend weekend wordt de badkamer gesloopt en het plafond afgemaakt. dus kunnen we weer wat vooruit ;)

18. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    jeetje ikkedus!! wat gaaf!!! heb je dat los uit de hand gedaan??? :$
    super mooi!!!!
    ik hou der van!!!
    onze uitlijn wordt lekker met een toverlamp gedaan hoor! en door iemand met een vaste hand ;) gemak dient de mens toch :D

Agh wherona wat balen zeggen!
    geloof best wel dat elke keer de teleurstelling jullie op gaat breken!...
    je hebt mekaar zo nodig!! maar ik ken het prikkelbaar etc maar al te goed hoor!
    hich heeft ook echt een maand op eierschalen moeten lopen met mij ;)
    het doet je relatie geen goed
    maar het maakt t wel sterker uiteindelijk!. zolang jullie maar blijven praten!... en goed ruziezoeken is ook wel is goed he! dan zeg je tenminste ongeremd wat er op je lever zit!
    sterkte meid!
    dikke knuffel voor jou!!

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

BB- hopelijk is eitje geschrokken van jou toespraak en laat die zich snel zien!:D

dnise; idd hopelijk komt die snel

dreumesmama;ja idd weet wel waar ik aan toe ben zo, maar toch klussen wij gewoon om de dag hoor, we zien het wel...

wherona; dikke knuf meid

ikkedus; wow mooi met die dolfijnen zeg!

hier mega kiespijn momenteel bleh!

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wherona, dikke knuf meid, ik heb de hoop nog niet opgegeven hoor!

Wolfje, bah vervelend kiespijn

Hier moet ook eerst flink verbouwd worden voor we de baby kamer kunnen inrichten, maar eerst krijgt dochter een nieuwe kamer in de kerstvakantie! Een echte meiden kamer in PIP stijl!

Deel Deze Pagina