Nou de eerste keer zonder condooms hebben we er alweer opzitten!!! We weten dat het deze ronde niet meer kan gebeuren, maar was alvast om in te komen haha. Vanaf volgende ronde gaan we er weer voor. We hebben besloten dat zelfs met een verhoogd risico (25%) we het in ieder geval nog 1 keer willen proberen. Maar we moeten positief blijven want artsen denken dat we op zich geen verhoogd risico hebben, maar ja nog niet alle uitslagen zijn binnen dus we sluiten niks uit. Nu morgen een gesprek met mijn baas, want zit al vanaf september in de ziektewet ( voor een deel dan) maar er is nu volgens de arbo geen reden meer om thuis te zitten. Kruisbanden gescheurd maar wel netjes genezen. Alleen nog erg veel pijn en kan alleen met rust overgaan, maar kan erg lang duren. Ik werkte 32 uur, 4 hele dagen, maar manlief en ik hebben nu besloten dat ik ws vanaf nu 24 uur ga werken en dan maar hopen dat dat lukt met mijn knie. Pff zie er erg tegenop want heb echt nog veel pijn. Maargoed even afwachten wat mijn baas erover zegt. Wheroon, wat fijn dat je echo goed was. Heerlijk genieten en je geen zorgen maken. Alles is en blijft goed. Annemiek, ik heb echt ontzettend veel bewondering voor jullie. En geef je ook gelijk wat betreft nog even wachten met hormonen etc. Maar vind het ook zo knap van jullie vooral omdat je al zo lang moet wachten op je kindje. Hele dikke knuffel en alles komt goed. Ikkedus, en en en hoe is het vandaag gegaan???? Dreumesmama, oei meid doe please rustig aan. Je moet nog even en anders stort je straks in omdat je echt niks meer kan. Ook een knuffel voor jou!!!! Dnise, mannetje vind het gewoon veels te gezellig bij paps en mams. Maar snap dat ook erg vermoeiend voor jullie moet zijn. Rustgevend muziekje werkt ook niet? BBtje, bah hoofdpijn, lekker rustig aan en gewoon lekker je bedje induiken. Hopelijk morgen hoofdpijn vrij. Wolf, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey meiden! zoooooo wat een fijne berichten ben zo blij dat ik toch nog even online kon ZAFIRA GEFELICTITEERD!!!! wat een geweldig nieuws! en jullie hebben dit goed gevierd zie ik ooohh hoop zo snel op nog meer goed nieuws vanuit jullie . Wheroon JAAAAA!!!! FOTO! FOTO! FOTO! dreumesmama jeetje meid das ff tegenvallen! en je arme kleine meid is voor haar ook allemaal wennen zo denk ik. leeft ze al erg toe naar de baby en dat ze straks een grote zus is? had ze nu ook een nieuwe kamer? michelle heel veel sterkte met je kleine Elize ach de arme schat. zeg maar dat tante ikkedus haar een heel dikke knuffel geeft rest van de meiden dikke knuf natuurlijk!
oh en natuurlijk ons verhaal HAHAHA. nou zijn vanaf gisteren dus ook gestart met het op tijd opstaan. let wel...6:30 samen met manlief. dan moet ik hannah echt wel wakker maken want normaal slapen we tot 8:30 of zo hehe. dan verschonen en flesje en is ze dan niet direct weer in slaap gevallen nog even spelen en vervolgens valt ze dan in mijn armen in slaap. ik breng haar dan naar haar bedje en gisteren sliep ze toen dus nog 2 uur helemaal alleen in haar eigen bedje! vandaag dus ook weer om 6:30 opgestaan zelfde ritme en om 9:30 naar de gastouders gelopen. daar aangekomen heeft nathalie haar direct vastgehouden ik heb de fles gemaakt maar zag wel dat hannah het prima naar haar zin had. ben toen maar gegaan vol vertrouwen. vervolgens lekker geshopped (nieuw slaapzakje waarmee ze ook in de maxicozi kan) kadootjes etc lekker terrasje gepakt en toen kleine meid opgehaald. nou ze had het prima naar haar zin met al die aandacht HAHA! thuis is ze als een blok weer in slaap gevallen. heb toen lekker de tuin aangepakt. gaan een loungeset kopen bij blokker. nu 300 voor bank 2 stoelen en tafel incl kussens!!! en nu ligt ze alweer een uur in haar eigen bedje . willen proberen of ze kan doorslapen van 21:00 tot 6:30 en straks van 20:30 tot 6:30. zal denk ik wel makkelijker gaan als ze straks pyjama papje krijgt of zo.
Ikkedus, o wat heerlijk dat het zo goed is gegaan. Kan je straks met een gerust hart weer gaan werken. Is al moeilijk genoeg en de wetenschap dat hannah het naar haar zin heeft zal al veel goedmaken denk ik.
heb soms het gevoel dat ik hier voor de katse viool nog meeklets maar ok. wheroon wat fijn een super echo!!! zafira wat fijn geen operatie.. hopelijk word de pijn zonder operatie wel minder. ikkedus wat fijn dat het goed is gegaan. het lijkt me zo ontzettend moeilijk. thanks voor de knuff voor elize dat heeft ze wel nodig. hoop ook dat ik weer kindjes krijg hier om op te passen. super leuk. dreumesmama doet t rustig aan meid.. t valt niet mee.. hopelijk gaat t snel voorbij. wolf gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! dnise t valt ook niet mee zo'n kleintje. hier ook echt wel n kindje wat me nu ontzettend veel nodig heeft.
Annemiek, vindt jullie echt sterk fijn dat alles goed is en dat ze niets kunnen vinden, een moedig besluit hebben jullie genomen, en nog erg bedankt voor je smsje vond ik erg lief Zafira, hihi jij beest hopelijk gaat je baas ermee akkoord met 24uur werken en hopelijk redt jij het ook, wat raar dat de arbo geen reden meer ziet om thuis te blijven je hebt toch nog steeds pijn. Hoop dat jullie ons ook weer snel leuk nieuws kunnen brengen. Ikkedus, fijn dat het zo goed is gelopen met Hannah en gaat steeds beter he in der eigen bedje slapen. Dnise hoe is het nu met Aiden slaap ie al wat beter Wolf sorry sorry sorry vraag ik zelf wanneer je jarig bent vergeet ik het helemaal nog van harte gefeliciteerd, heb je het gevierd? BBtje hoop dat de hoofdpijn weer weg is meid, is niet fijn zo een hoofdpijn te hebben wat tegen migraine aan zit. Michelle, ik begrijp je uitspraak van dat je voor katse viool mee kletst niet helemaal? Dreumesmama, wat naar van je bekken meid, hopelijk heb je wat hulp in huis voor je kleine meid, doe wel rustig aan hoor en geniet nog maar effe lekker van de zon want hoorde dat het van het weekend alweer over zou zijn Zo ga nu eens kijken of het me gaat lukken om de fotos te plaatsen in mijn album
het is gelukt de fotos staan in mijn album we hebben ook een dvd gekregen dus kunnen we iedere keer genieten van ons beebje als ie aan het bewegen is hihi koste maar 3 euro dus
even snel voor ik weer weg ga uhmz: michelle waarom die uitspraak? Ik vind het beetje onterecht hoor Komt gewoon omdat gister voor aantal meiden belangrijke dag was en daar leeft dan iedereen erg naar toe.... Ennuh ik lees je www's op hyves ook al dus ben helemaal van je op de hoogte! Is het drinken aangeslagen??? ikkefdus: KIJK! das flijn nieuws, en het lijkt me ook wel lekker om weer het ritme van de "normale" dagen in te gaan of niet? Wheroon: MOOI MOOI MOOI Genieten gaan nu he! Ennuh... feliciteerd @ALL: nieuw medicijn voor me hoofdpijn gehad, en met me keel gaat het nog niet super.... nu even chinees hoestdrankje kopen dat goed zou helpen, want we gaan dit weekend weekendje naar zee (egmond) en wil niet ziek zijn!!! verder gaat het super met me Val niet meer af, maar ook niet echt mee bezig maar door het sporten al wel 7cm bij me buik kwijt Voelt erg goed!
hihi zie nu pas dat je een banner hebt van 2kindjes.... je hebt toch geen 2ling in je buik of wel???? (of heb ik iets gemist)
nee hoor het is der maar 1tje lekker naar Egmond aan Zee vindt het zo een leuk dorpje kom daar al sinds ik 4 jaar was. Ik zou der ook wel willen wonen maar is wel een beetje te ver van mijn familie/vrienden en werk vandaan hopelijk werkt het drankje snel
DAAAAGGG!!! BABY VAN WHEROON!!!! awwwww wat ben je een klein frummeltje. bbtje goed bezig maar maak me af en toe wel zorgen om je gezondheid hoor. je bent best vaak beetje ziekjes of niet? of zou dit door je behandelingen komen dat je lijf aan het ontgiften is of zo. hier gaat t goed hoor! hannah ligt nu alweer vanaf 8:30 in haar bedje! LOL ik typ dit net en realiseer me dat dat 3 uur is! ben als een gek naar boven gerend om te checken of ze nog adem haalt HAHAH ben t gewoon niet gewend dat ze zo goed in haar bedje slaapt was bang dat er iets gebeurd was. hoe stom is dat! of hebben jullie dat ook wel eens gehad in het begin? natuurlijk is ze al 3 maanden maar het in eigen bedje slapen is helemaal nieuw voor mij. voel me echt zo'n overbezorgd zeikwijf. kan toch zeker wel mn dochter in haar eigen bedje laten slapen!?!
De medicijnman heeft deze "griep" BEWUST uit mij laten komen zodat het weer een keer goed gebeurd, omdat ik al zeker 6jaar geen griep gehad heb. Verder is het indd heeeeeeeeel vaak mijn hoofdpijn Daar word ik zelf ook erg moe en verdrietig van. De medicijnman is wel mijn laatste hoop hierin omdat ik al na dokter, fysio, cecar, zh en alles ben geweest voor dat gedoe en ze weten het allemaal niet. Ik heb wel medicijnen die er tegen helpen maar die zijn ZOOO sterk dat ik er niet eens meer mee mag autorijden... dus dat wil ik echt niet hebben nu ik zwanger wil worden. maar verder gaat het met mij erg goed hoor De hoofdpijn is inmiddels zo standaard geworden dat ik dat niet eens meer mee tel met hoe ik me verder voel best erg he?! Ik ben mooi afgeslankt en dat zie je mijn haar zit mooi, ik heb mooie en leuke kleding weer aan ik ben verliefd op mijn leventje ineens en eet lekker veel fruit. Vriendje is na een goed gesprek meer gaan praten en saampjes hebben we MEGA veel zin in het weekendje zee met ons hondje en nichtje erbij Dus op de hoofdpijn na, hoef je je geen zorgen te maken hoor lieverd dikke knuffel voor jou!
klein nog he maar ik vindt het niet stom hoor denk dat ik hetzelfde had gedaan maar gaat echt steeds beter in der eigen bedje zo goed van der. en zorgen zul je altijd hebben hihi
bbtje waar zit jij nu in je cyclus? richting je ei alweer? ga je komend weekend? al die positiviteit en relaxed gevoel werkt vast posi op jullie. weet zeker dat dit alles nodig was om eerst schoon schip te maken. zowel geestelijk als lichamelijk en dat er nu ruimte vrij wordt gemaakt voor een beebje . wheroon ja klein ukje. hoe was je vriend eronder? (ook Bas toch of was dat weer iemand anders HAHAH). ja gaat echt steeds beter met haar. ook wel fijn dat we nu ook savonds even samen vrij zijn. kleintje naar bed en dan even samen op de bank knuffelen. dan kleintje weer wakker en met ons 3tjes naar bed. zo gezellig . vrees idd dat ik nu voor de rest van mijn leven me altijd zorgen zal maken tja geloof dat daar een woord voor is. OUDERSCHAP! . hebben jullie al een naam (bijnaam) voor jullie kleine frummel? wheroon hoe was je verjaardag? wie is er nu nog meer snel jarig? was er morgen niet iemand?
Wij gaan indd a.s. vrijdag rond 12uur weg Tot zondag uur of 16.00denk ik... spiekne kan ik wel, maar reageren niet! Dus zijn jullie weekendje van me af ik hou het niet bij, weet ook niet welke dag ik zit, maar ik geloof dat dit weekens mijn eitje wel eens zou kunnen zijn.... maar ik ben daar bewust niet mee bezig! Houden zoooooo
Michelle, o sorry meid ik was ook echt vergeten op jou te reageren. Komt een beetje door al het nieuws wat verwerkt moest worden denk ik. Maar goed, hoe gaat het nu met Elize?? Je vertelde dat ze zoveel afgevallen is. Komt dat omdat ze zo weinig drinkt of andere oorzaak. Ik hoop dat je kleine meid snel wat beter in haar velletje zit, want dit is niet fijn voor haar niet maar voor jullie als ouders ook niet. Hoe gaat het verder met jou? All, vandaag gesprek met mijn baas gehad en hij was het absoluut niet met de arbo eens. Ik had zelfs aangegeven dat hij mijn contract anders maar aan moest passen naar 20 uur verdeeld over 4 ochtenden zodat ik dan uit de ziektewet ben. Maar hij vind dat ik niet de dupe mag worden van het feit dat ik 'ziek' ben. Dus blijf gewoon onder contract van 32 uur en werk er maar 16. Salaris gaat nu toch via de verzekering. We gaan van de week even rond de tafel zitten of mijn werkzaamheden uitgebreid kunnen worden. Ik hoef me dus niet meer schuldig te voelen, want dit is zijn eigen idee en ik ga er nu financieel niks op achteruit. Eigenlijk is mijn baas wel lief.
heeft de arbo arts gezegd dat je weer volledig aan het werk kan in je eigen werkzaamheden? (ben vergeten wat je doet). je hebt namelijk verschillende beperkingen. uren beperkingen en werkzaamheden beperkingen. vaak zijn beide van toepassing maar soms gebeurd het dat je wel de uren kan werken maar bepaalde werkzaamheden niet kan verrichten. ik raad je aan zowiezo nog een keer naar de arbo te gaan nadat jij en je baas rond de tafel hebben gezeten en dan met een duidelijk verhaal en evt een stappenplan aan de arbo voor te leggen. ik werk bij verzekering en samen met arbo artsen om mensen weer aan het werk te helpen maar als jij niet diezelfde werkzaamheden en uren kunt werken als voorheen ben jij nog gedeeltelijk arbeidsongeschikt. wellicht is het mogelijk een opbouwschema op te stellen waarbij je langzaam opbouwt met mogelijkheden dit eerst arbeidstherapeutisch uit te proberen. niemand heeft er iets aan als jij straks over je grenzen heen gaat en vervolgens weer volledig uitvalt. als je wilt kan ik via pb hierover verder adviseren wel goed van je baas dat hij je niet pushed
Bas is ook van mij hij had een enorme smile op zijn gezicht en daarna kreeg ik een hele dikke knuffel en zoen van hem. Verjaardag is super kan gewoon niet beter heb niet echt een bijnaam nog noem het wel steeds die kleine of hij hahaha
zit namelijk te vertellen dat ons meisje doodziek is. verders niemand die ff een steunend woordje kan uitbrengen. enkeld ikkedus die wat leuks ff weet te zeggen. dus voel me welleens voor de katse viool ja. daardoor.