was alleen alweer dik 2dg geleden. typisch dat ik wel gelezen word als ik zoiets zeg. maar steunend woordje( iets wat ik ook welleens nodig heb) er niet af kan.
O meid dat was echt niet zo bedoeld. Ben alleen in mijn hoofd met zoveel dingen bezig dat ik soms op iemand vergeet te reageren. Leef momenteel echt nog in een waas en er komt zoveel op ons af dat ik de posten wel lees maar dat niet alles echt door dringt. Maar in ieder geval bij deze echt een hele dikke knuffel voor jou en Elize. Hoop echt dat ze heel snel wat opknapt en dat het dan alleen maar beter gaat.
snap ik meid. is ook helemaal niet erg. en erg begrijpelijk. zit er soms ook gewoon ff doorheen. en probeer er hier te zijn dat mn hoofd ernaar staat maar t werkt gewoon niet zo. ben blij dan ff mn beklag te komen doen maar niemand die het leest. en dan plaats ik n rotopmerking. want dat is t gewoon dan word ie wel gelezen. en meer gelezen eigenlijk in de term '' wat bedoel je nou en doe eigenlijk niet zo stom'' terwijl ik bedoel van.. ziet iemand mij nog...
sorry hoor michelle maar jij reageert ook niet altijd op alles en iedereen en daar vallen wij je dan ook niet op aan het kan namelijk wel eens gebeuren dat er berichten over het hoofd worden gezien door andere gebeurtenissen dus vindt het een klein beetje flauw van je zo een reactie.
Nee ik begrijp het eigenlijk wel, Het is ook niet niks een ziek kindje en moet zeggen dat michelle bij belangrijke gebeurtenissen wel altijd reageert. Daarom snap ik dat ze baalt dat er op haar bericht over Elize niet gereageert word. Maar weet zeker dat het van niemand vervelend bedoelt is. Vriendjes???
heb geloof ik heel de tijd net zo goed meegeleeft met iedereen. en ook de afg week DE dag. en ook al is t op hyves te lezen die me op hyves hebben. dan kan dr ook welleens een steuntje bij. maar ok. t word wel gelezen op hyves. dus niet over t hoofd gezien. vind mezelf even niet flauw nu. zeg gewoon wat me wat dwars zit hier. vind t voor mezelf best jammer dat t hier niet zo goed gaat met onze meid.
zafira maak ook geen ruzie is mn intentie niet. zeker hier niet. en is niet nodig. enkeld doet t best zeer soms. omdat ik ook met handen in mn haar zit. en ook jullie welleens nodig heb.
meiden even dikke knuffel... heel de dag weg geweest. van me verjaardagsgeld hoop bloemetjes gekocht... heb nog kleren gekregen en een badpak ga nu eten koken en dan ben ik weg... liefs xxjes mij en tot morgen! michele; sorry meid, heb niet bijgelezen, omdat ik mega druk ben... en ik had van alles wat afstand genomen... veel sterkte met je meisje! knuf
Vind ook dat je het gewoon moet kunnen zeggen als je wat dwars zit. En het is ook echt begrijpelijk. Gaat het weer iets beter met je meisje of nog steeds slecht. Hoeveel is ze afgevallen? Vind het echt zo verschrikkelijk als die kleintjes ziek zijn. Je bent echt machteloos op zo'n moment. Geef haar maar een dikke kus van tante Zafira.
Ikkedus, moet denk ik begin volgende week naar arboarts. Vrouw van het zorgportaal( verzekering geloof ik) is constant aan het pushen om weer meer te gaan werken maar dat gaat gewoon echt niet. Werk in grote supermarkt en is heel veel lopen. Nu doe ik aangepast werk op kantoor maar er is maar voor ong 16 werk. Dus op zich kan en wil ik wel meer werken, maar aangepast werk is er niet voor meer uren dan nu. Baas vind het geen probleem, dus weet niet in hoeverre een arbo arts of de verzekering moeilijk kan doen en eissen dat ik weer meer ga werken. Maargoed even gesprek van volgende week afwachten. Heb nog geen datum ontvangen dus weet niet welke dag ik moet komen.
in principe als de arbo zegt dat je voor bijv 24 uur in dat aangepast werk zou kunnen doen en 8 uur eigen werk dan moet je dat ook doen. of het werk er nu is of niet. probleem is nl ook dat jou dossier bij het uwv onder controle komt en wanneer hetgeen de arbo heeft gezegd niet wordt uitgevoerd zonder een 2nd opinion die anders zegt of een opbouwschema voorstel wordt gedaan welke door arbo wordt goedgekeurd kan in het ergste geval je baas een sanctie krijgen. maar als ik jou was zou ik me goed laten horen bij arbo. evt met voorstellen om te laten zien dat je niet voor je lol thuiszit en echt op zoek bent naar een werkbare situatie. indien arbo nog steeds verklaart dat je hersteld bent is het enige dat je kunt doen 2nd opinion aanvragen in de vorm van een deskundig oordeel. dit kun je bij het UWV doen kost 50 euro maar neem aan dat je baas dit voor jou doet. het UWV en hun uitslag staat boven de arbo. ben benieuwd wat de arbo zal zeggen zoals k al zei wil je daarin best nog verder adviseren maar onthoud Deskundig Oordeel t is echt de moeite. michelle hoe is ie nu met Elize? hoeveel is ze afgevallen. het is dan direct zo'n enorm percentage van dat kleine mensje. je mag best je gal spuien hoor. is alleen niet makkelijk om te lezen. maar goed bitchen mag als je kind ziek is of je verdrietig bent en dan dikke knuffel!
Thanks voor je verhaal. Ik wacht even gesprek af en als ik nog iets wil weten dan hoor je het. Ga nu naar tuincentrum stenen uitzoeken voor onze achtertuin. Even vast ideeen opdoen. Misschien ben ik er vanavond nog even. Groetjes
weer even snel want moet weer gaan: Zafira, nou even afwachten dus! Wel fijne baas heb je dan of niet? die van me vriend flipt bv al als die week ziek thuis is... pfff oohjeee alweer vergeten!! Uhmz... michelle, ik wil je ook niks afzeiken ofzo. En ik vind het ook heel vervelend van je dochtertje! (ofcourse) maar dat heb ik eerder al gezegd, en ik vind het fijn je verhaal te lezen en je moet het ook hier fijn kwijt kunnen, daar zijn we voor, maar ik vind het beetje overdreven *raar staan* als ik 10x betschap ofzo moet zeggen Dus ja dan lees ik je verhaal maar reageer ik verder niet op je... hoeft toch ook niet? Er word ook lang niet altijd op mij gereageerd (door jou ook niet!) en vind ik ook niet erg, ik zet het hier niet neer omdat ik perse reacties wil, maar omdat iik jullie als vriendinnen zie en dat ik het gewoon graag wil melden... blijkbaar hebben we daar andere gedachtens over. Maar nogmaals beterschap voor je meisje, en ik vroeg al hoe het nu met haar ging of ze al beter reageerde. verder weet ik het niet meer hoor meiden ga er snel vandoor!!
ieder zn eigen mening erover. ik vind het niet raar staan. aangezien ik al meer over haar vertelde de afg week, weken. en t echt niet de 1e keer is. maar het is verder ok zo. ik ben ook niet iemand die 5 a 10 berichten op n dag kan plaatsen. zodat het opvalt dat k meeschrijf. en waarbij n antw haast onmogelijk is. weet ook niet goed wat je reden moet zijn dat als je iets leest je dan maarniet reageert. als iemand t moeilijk heeft. en verder wel op iedereen reageert maar goed. ik heb mn gal gespuugd. met elize gaat het op en af. antbiotica kuur afwachten anders door naar het zh met dr.
maar ik vind het beetje overdreven *raar staan* als ik 10x betschap ofzo moet zeggen Dus ja dan lees ik je verhaal maar reageer ik verder niet op je... vind deze dus best wel een rare zin eigenlijk.. 1x beterschap is ook teveel ofzo?
Michele, ten eerste natuurlijk heel erg veel beterschap voor Elize! En ik vind het vooral erg vervelend dat je je genegeerd voelt, want ik denk niet dat dat van iemand hier ook maar de bedoeling is geweest, van mij iig niet. Maar ook ik heb niet altijd op je gereageerd. Goed dat je iig wel laat weten dat je je genegeerd voelt. All, ik denk wel dat we de discussie nu moeten laten voor wat die is, hoe iemand zich voelt dat is gewoon zo, of wij het nu logisch vinden of niet. Maar het was vanavond niet leuk om terug te lezen, ik had eigenlijk niet eens zin om te reageren. Wherona, van harte proficiat met je verjaardag meis! En wat zul jij nog op je roze wolk zitten na die prachtige echo! Echt al een klein minimensje he! Wolfje, ik begrijp dat jij gister jarig was, helemaal langs me heen gegaan, ook voor jou nog een dikke proficiat! Lekker verwend zo te lezen! Zafira, wat goed dat jullie er weer helemaal voor gaan, geniet er vooral van, ik hoop zo dat er voor jullie ook snel weer eens goed nieuws mag komen! Bbtje, heerlijk een weekendje weg, tis dat ik heel het weekend moet werken, anders ging ik graag in je koffer mee. Ikkedus, kan me voorstellen dat je geschrokken bent hahaha, maar wel super dat ze zo goed slaapt en dat in haar eigen bedjuh. En inderdaad, zodra je mama bent verdwijnen de zorgen nooit meer. Mamavan3 hoe gaat het nu met jou? 1985, hoe gaat het met jou en je mannetje? Dreumesmama, lukt het je om een beetje rust te houden? Ricmar, hoe gaat het met jou? Voor jou nu ook snel je eerste echo, spannend hoor! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Liefs Annemiek
Ik weet dat ik nog even rustig moet blijven, maar mijn gevoel zei vanavond dat ik maar eens een ovutest moest doen... vlak voor mijn nod (ergens tussen vandaag en zondag)... en hij sloeg posi uit... Morgen maar even zwangerschapstestjes kopen en dan vrijdagochtend maar eens ff testen.... brrrrr spannend!!!!
annemiek thnks voor je reactie ovu test positief? das idd vreemd. wat spannend zeg vrijdag. kijk dr al naar uit voor je, het zou je zo ontzettend gegund zijn!!!!
ow Annemiek zo ben ik ook begonnen wat spannend morgen ga je testen! kan niet wachten hihi Dnise leef je nog meid, alles goed met jullie? je zal het wel onwijs druk hebben momenteel Gisteren van mijn ouders het eerste baby kado gehad een boekje "baby zijn eerste jaar" dus wel erg leuk. Ben alleen wel onwijs moe maar komt wel goed vanavond wat eerder naar bedje toe. Voor de rest alles goed met iedereen, zon schijnt hier alweer en achter het glas is het best wel warm.