Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    gistermiddag ben ik eerder naar huis gegaan ik was echt zo ontzettend moe ik kon echt niet meer. Eenmaal thuis op de bank geploft en als een blok in slaap gevallen. Vriendje heeft me maar even om 19.00 uur wakker gemaakt omdat hij vond dat ik wel iets moest eten de schat. Wat gegeten en om 20.30 uur al mijn bedje in en weer als een blok in slaap en niet meer wakker geweest totdat mijn wekken vanochtend af ging. En toen opgestaan met hoofdpijn en een beetje buikpijn :(. Misschien effe iets te druk geweest deze week. Maar goed het is vrijdag de zon schijnt alweer en over een paar uurtjes lekker weekend vieren.

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    werkse meid

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Zo herkenbaar, ik wordt ook wel wakker met buikpijn, maar vaak de blaas of de darmen....
    en de pijn in de liezen is soms een hinder, maar ik klaag niet....

Hoe is het met de misselijkheid bij jou??

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Miek lieverd wat een balen momentje!
    Maar ze zeggen tegen mij altijd: als een ovu echt posi is dan moet de zw.test ook al posi zijn, dus ik ben bang dat jij vooor je nod ook gewoon een erg duidelijk lijntje hebt... net als ik!

Werkse vandaaag, en ben erg benieuwd hoe deze ronde afloopt!

@ALL: geen tijd om te reageren had gister aaf hele aaf geen internet:( Nu net half uur met kpn aan de lijn gehangen en hij doet het weer!!!!:D:D:D

Nu snel laatste dingen pakken en weekendje weg!!!!!!!!!!!!

xxxx

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    misselijkheid heb ik gelukkig niet zo heel erg zo heel af en toe in de avond maar na een cracker is het zo weer over.

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Lekker gaan genieten meid

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    fijn weekend bbtje! lekker klussen:D

dnise en 1985 herken heel veel van jullie verhalen.
    eerst dnise om aiden te beschermen tegen prikkels kun je hem in een draagzak bi je dragen naar je toe wel! en mutsje op ook binnen. meeste prikkels komen via het hoofdje binnen het mutsje filterd en de draagzak geeft bescherming.
    1985 die scheten heeft hannah ook en in het begin ook veel huilen! de draagdoek en draagzak hebben mij in huis ook enorm geholpen. met de draagdoek beentjes optrekken tegen het buikje dan heeft ie minder last en het wiegen tijdens het lopen geeft rust. de speen helpt ook enorm bij windjes het zuigen lijkt de pijn te verlichten. als je kleintje te boos of verdrietig is zal hij m eruit duwen. ik heb er nu een tut aangehangen en die pakt hannah dan stevig vast en ik hou de speen in haar mondje geduuwd. naar paar sec wordt ze rustig.

dnise zo zielig die prikjes de 2e keer doen ze minder zeer. mocht aiden verhoging krijgen kun je de sokjes nat maken en met citroensap besprenkelen dat haalt de hitte uit zn lijfje zonder medicijnen. maar hij zal waarsch vooral veel slapen. let wel op dat ie dan wel genoeg dtinkt zeker met verhoging.

michelle fijn dat elize al weer wat is aangekomen maar toch naar voor die kleine meid en voor jou geeft zoveel zorgen.

annemiek hopelijk te vroeg getest lieverd!

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Annemiek, hopelijk te vroeg getest meid. Zolang ongie nog niet begonnen is is er nog hoop. Vooral die posi ovu test is natuurlijk vreemd. O meid hoop echt over een paar dagen een mooie rose streep.

All, vanochtend licht roseverlies????? Zit pas op dag 24. Das wel heel kort voor mijn doen. Voor de zwangerschap rond dag 32 a 35. Nou ja ik klaag niet hoor, en zie wel wanneer het echt doorbreekt. Aan mijn buik te voelen duurt het niet lang meer.

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    annemiek... jammer meid. hopelijk heb je te vroeg getest en is je nod zondag pas ik duim hard voor je mee.

ikkedus, ja ziek zijn voor n ukkie is niet leuk. maar het gaat met de dag beter nu. en ze word ook al lekker flink weegt ong 5 kilo echt al een hele meid om lekker vast te pakken haha.

bb geniet ze van je weekendje weg.

wherona, je kunt je zo moe voelen in de zwangerschap. ik had ook al had ik 12u geslapen achter elkaar nog dat ik doodmoe was. maar het gaat ook weer over. geloof me:)

zafira, ben benieuwd meid wanneer je ongie word. hier nog steeds n drama en nog geen bloed te zien..

10. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Mijn ongie was de eerste keer ook heel raar. Paar druppels en dan 2 dagen niks en daarna weer paar druppels. Nu maar afwachten wat het deze keer doet. Meer kunnen we toch niet doen.

Fijn om te lezen dat het al wat beter gaat met Elize.

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

sorry niet bijgelezen, hoofdpijn...
    sem is heel de dag al van streek, normaal slaapt hij uit tot 9.30 maar nu al 2weken om 8uur of eerder wakker omdat hij plassen moet, daarna wil hij niet meer bed in...
    dus hij is helemaal op nu, zo sneu en naar bed, dat wil meneer niet!

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    vandaag is mijn man jarig alweer 34 jaar ouwe man! schelen 7 jaar hehe.
    heb hem kadootje van hannah gegeven 2 deelig lijstje met aan ene kant foto en abdere kant klei met hand en voet afdruk :D:D:D
    fijn weekend allemaal!

13. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ikkedus, gefeliciteerd met je man. Leuk cadeau!!!!

All, ben idd vandaag ongie geworden, dus vanaf nu gaan we er weer voor. Ronde 1 start vandaag. Wel dubbel, maar gevoelsmatig zit het goed.

14. Zeepaardje

ikkedus; gefelicteerd met je man! en super leuk kado:)

zafia; wens je heel veel geluk en succes!

15. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Zafira, gaan we samen naar de volgende ronden, hier zijn de eerste tekenen van een aankomende ongi. ik denk dat ie morgen komt, maar zondag zeker.

Ikkedus, proficiat met je mannetje!

Zow, ik ben echt kapot, heb een super heerlijke, maar mega drukke dag gewerkt. Echt een topdag!
    Duik nu dus lekker mijn bedjuh in, morgen en zondag ook weer werken.

Dikke knuf voor jullie allemaal

Liefs Annemiek

16. Zeepaardje

annemiek; wat ontzetend balen van je nega test med!

17. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zafira, hoop zo dat Jaron snel een broertje of zusje krijgt!

Anemiek, balen van je test, hoop dat je gevoel het nog mis heeft, druk weekend zo te lezen.
    Hoe is het met de verbouwing?

Ikkedus, gefeliciteerd met je man! Leuke dag gehad?

Wolfje, hier is dochter ook zo moe einde van de middag, maar die is al om 6 uur wakker ;)
    Ze ligt er dan ook rond 6 uur/ half 7 vaak al weer in.

Jaaa, ik heb mijn draagdoek binnen, kan ik gaan oefenen met mijn dochter haar pop ;)

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey allemaal!

gister avond echt super gezellig maar hannah vond het ook veel te gezellig. ze vertikte het om te slapen en wilde alleen maar kijken, spelen en sjansballen maar kon aan haar zien dat ze harstikke kapot was. dus toen maar om 10:00 samen naar boven gegaan en beiden als een blok in slaap gevallen.

annemiek ga je nog een keer testen of wacht je nog een paar dagen of je nod komt?

zafira bah ongi maar goed jullie gaan er weer tegen aan toj toj toj!

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ikkedus nog van harte gefeliciteerd met je man en inderdaad een heel leuk kado

Dreumesmama succes met het oefenen hihi

Zafira ik wens je alle geluk en hoop dat het weer snel raak zal zijn

Annemiek balen van je aankomende ongi hopelijk volgende ronde meer geluk, en werkse

euhm voor de rest weet ik het niet meer sorry :)

20. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    WOW meiden, zo ongie als nu ben k nog nooit geweest. Loop zowat leeg en veel buik en rug pijn. Nu maar hopen dat het niet zo lang duurt want dan kunnen we weer klussen ;).
    Manlief baalde dat ongie gisteren al begon haha want ik had gezegt dinsdag pas. Hij dacht nog o lekker gezellig maken dit weekend, maar helaas. Wel raar eigenlijk want had nu maar een cyclus van 24 dagen. Das wel errug kort. 10 dagen na mijn ei alweer ongie. Na ja afwachten wat er nu gaat gebeuren.

Deel Deze Pagina