Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    vet! echte meiden kamer :D

kusje op de wang van wolfje :(

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    aah wolfje heel veel sterkte , kiespijn kan je mega last van hebben.

ooh wat leuk dreumesmama ik vind dat best romantisch dat pip behang.

ik heb niet alles terug gelezen.... maar er was iemand die vroeg waarom ik een ks krijg, die krijg ik omdat me andere 2 kid sbeide prematuur geboren zijn en uiteindelijk na een bevalling van 5 dagen en bij me zoon na 56,5 uur de ontsluiting niet wilde vorderen, kwam niet verder dan 3 cm. dus heb 2x spoed ks gehad, en vandaar dat ik nu dus weer een keizersnede krijg, maar dan nu geplandt, wel heel bijzonder en aan de andere kant vreemd dat je precies weet waneer je je kleintje in je armen mag gaan houden.

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hallo,

Ikkedus, wauw echt heel erg leuk!! Knap gedaan hoor.
    Wolfje, oeff balen joh kiespijn, al naar tandarts geweest?

Wherona, ...spreekt even streng toe..... niet de hoop laten vliegen hoor, het kan echt nog alle kanten op. Ongiekwaaltjes zijn nu eenmaal hetzelfde als zwangerschapskwaaltjes, dus pin jezelf daar nu niet zo op vast.

Dreumesmama, hoe voel je je?

All, vanochtend niet misselijk dus dat was wel fijn. Nu heb ik iets en weet niet zo goed wat het betekent. Misschien weten de zwangeren het...... al een aantal dagen dikke gelige klodderige afscheiding. Beetje vreemd en weet niet of dit normaal is. Is er iemand die dat weet of ook heeft gehad?

4. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    zafira afscheiding van onder neem ik aan.. ook jeuk en misschien andere geur? misschien een candida infectie. even huisarts bellen uitleggen dan krijg je receptje ben je binnen een paar dagen ervanaf.:D

ok mamav3 wist wel van keizersnede en zo af. maar al met 37wk. vroeg me af wrom zo snel al. wel erg fijn, maar idd is weer eens wat anders als te gaan zitten wachten. hier zal het wel weer eeuwen duren in jan

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    geen idee zafira heb eigenlijk altijd wit sinds de zwangerschap.
    wel fijn dat je niet misselijk was vanmorgen :D

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    voor de kerst was het toch mamavan3? oh wat gaat dat snel!!!

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Nee heb geen jeuk of iets, en de ene keer idd veel wit maar regelmatig echt geel. Ik houd het even in de gaten, want heb verder nergens last van op wat lichte krampjes in mijn bmstreek na, maar dat is denk ik gewoon oprekken en misschien wat lichte bandenpijn.

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@Ikkedus dank je wel!

@mamavan3; dank je wel! spannend meid ks!

@zafira; nee nog niet naar tandarts geweest, wacht het even af tot morgen...

Nou net telefoon gekregen van me oma, haar broer was al een tijdje ziek, nu is hij overleden:(

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

inmiddels al wat bruinverlies meid dus ik geef nu echt de hoop op hoor

10. Zeepaardje

wherona, balen meid dikke knuff!

11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ach nee Wherona, hele dikke knuf zeg!

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    neeeeeeeeeeeeeeee.....:(........

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ikkedus en michelle, idd voor de kerst :D over 3 weken ongeveer zal ik de exacte datum weten, dan wordt het echt aftellen :D

jeetje wolfje..... gecondoleerd :(

wherona, moet nog niet opgeven!! bruinbloed is oud bloed , dus kan heel positief nieuws zijn;)

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ow lieverds ik wou dat ik jullie allemaal kon geloven maar kan het gewoon effe niet opbrengen alles wat ik nu voel kan allemaal nog posi zijn maar durf dat niet meer te hopen.

Maar wil nogmaals effe kwijt dat ik het echt niet zonder jullie had gered, je kan zo heerlijk hierzo je hart luchten, sjaggie zijn, effe het helemaal niet zien zitten zonder dat er tegen je gezegd wordt dat je aan het zeuren bent. (of jullie denken dat toch stiekem :p ;))

Jullie zijn allemaal toppers :D

15. Zeepaardje

mamavan3; dank je wel

wherona nee hoor meid denken we niet!

16. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    @Wolfje, gecondoleerd meis.
    @Wherona, ik blijf voor je duimen meid! Tuurlijk denken we dat niet!
    @Mammavan3, oh wat spannend, dat je binnenkort de datum al weet. Nice!

Groetjes!

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @ wolfje... jeetje wat een rotnieuws meid! sterkte! :(
    @wherona.. tuurlijk denken we niet dat je aan het zeuren bent gekkie! dat is het voordeel van allemaal in het zelfde schuitje zitten en gezeten hebben he! we weten allemaal hoe het is! dus gewoon een extra dikke knuffel en we zijn er voor je :)
    @zafira... beter dat je nu deze ochtend niet ziek bent! ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me vreselijk...

@ all misschien een beetje rare vraag... maar mijn lief zit er nogal mee!....
    Wij hebben uiteraard gewoon nog regelmatig sex.. maar aangezien mijn lief besneden is heeft hij toch extra stimulance nodig :p en duurt het bij ons altijd lang... :D niet erg natuurlijk ;)
    maar goed nou ging het er vanacht nogal ruig aan toe zeg maar :D
    maar heb wel ergens gelezen dat ruige sex wat later in de zwangerschap niet echt verstandig meer is :D
    maar vanaf wanneer dan? of weten jullie dat niet?
    whahahahaha echt schaamteloos dat ik dit hier neerzet maar okey!
    geen sm praktijken he meiden :p;):D maar zoals wij dat altijd zeggen keiharde P*r*o! whahahaha :D
    XXX

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meide ben nog op mijn werk dus even via de telefoon, kan gewoon niet wachten! Ben me net rot geschrokken. Ik ging net naar de wc en mijn hele inlegkruisje zit vol met geelachtig plakkerig spul? Ik heb dit werkelijk waar nog ooit gehad in de jaren dat ik met pil bezig was niet en de 10maanden dat ik nu bezig ben ook niet. Is dit iets engs? reageer thuis op de rest!

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    dnise volgens mij had ik ergens gelezen dat later in de zwangerschap (dus richting het einde) sex evt weeen kan opwekken. geen idee of dat een fabeltje is. maar zou betekenen dat jullie lekker nog even door kunnen gaan maar tegen het einde wat moeten oppassen?

wolfje voor jou nog een dikke knuf en gecondoleerd.

wherona voor jou ook een knuf je mag hier lekker komen schreeuwen, uithuilen, bitchen, feesten etc ben allang blij dat het je helpt :)

bbtje geen idee! ff googelen?....heb geelachtige afscheiding gegoogled en kreeg een hele pagina zwangerschapforums...heb je verder nog ergens last van? jeuk? pijn bij plassen of zoiets?

20. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    dnise, wij hebben beide zwangerschappen ook gewoon sex gehad hoor. enkeld werd het door de buik wat moeilijker. al wilde ik nog zo graag dat het de weeen zou opwekken liep ik toch steeds overtijd. maar dit is bij iedereen anders. met echt ruig gedoe zou ik aan t einde oppassen. je weet nooit..

wherona meis... een hele dikke knuffel bah weer:(
    en we zijn ammel forum dinnekes van elkaar. en blijf hier zitten tot we allemaal zwanger zijn hoor. al is mn jongste dalijk 1jr. je mag idd zoals ikkedus zegt schreeuwen huilen,boos zijn, en schelden. tis maar heel erg normaal.

bb heb vanmiddag zafira ook beantwoord. zou niet goed weten precies wat dat ammel inhoud. wanneer is je ei eigenlijk.. of is deze al geweest..

Deel Deze Pagina