opvang! goed dat je het zegt heb ik nog niet eens over nagedacht pff oke ook iets om goed over na te denken weet namelijk nog niet helemaal wat ik wil na de bevalling hoeveel uur ik op kantoor wil gaan werken enzo. Of maakt dat nu nog niet uit en kan ik me alvast inschrijven en later doorgeven voor hoeveel dagen. ja kloppend hartje was erg mooi hopelijk blijft kleine uk het zo goed doen. Vindt het wel een heel eng idee om pas over 5 weken weer terug te mogen naar de vk en dan kijken of uk der nog is, maar we gaan van het goede uit.
Ik zou je zeker aanmelden want er zijn veel wachtlijsten! (ik kan het weten) Ze willen de vaste dagen weten dat je er gebruik van wilt maken en ik raad je aan eerder te veel op te geven (dus bijvoorbeeld 3 hele dagen) en dan kan je altoijd nog zakken naar 2.5 dag ofzo... maar dan weet je wel zeker dat je kleintje plek heeft! Mocht je vragen hebben..... ik hoor het wel! super gaaf lijkt mij dat ook om dat hartje te horen, hooop dat wij dat over een week of 7 (???) ook mogen horen
oke enne kan het dan ook bv in Amsterdam terwijl je in Zandvoort woont, want dat zou makkelijker zijn i.v.m. mijn werk in Amsterdam zou er niet aan moeten denken dat als er wat aan de hand is ik eerst naar Zandvoort moet rijden. En hoe weet ik nou of het een betrouwbare is (met het oog toch helaas op de nare berichten in het nieuws) kan je zoiets testen of onderzoeken? hihi wel raar hoor om opvang te moeten regelen terwijl kleine uk er nog lang niets is. Hoop ook dat jullie over 7/8 weken een mooi kloppend hartje horen.
@zafira; wat fijn dat je het huis kunt/gaat kopen! s6 met stoppen met roken! @wherona; wat fijn meid @all; dikke knuffel hier alles goed, sem nu dag en nacht zindelijk
Ja dat kan hoor, er zijn meer ouders die daar voor kiezen, al komt het minder vaak voor dan in de eigen woonplaats. Maar het word zeker gedaan! Je moet op je gevoel af gaan, bezoek een aantal kdv's (kinderdagverblijven) en kijk goed rond, kijk naar het personeel en naar hoe de kindjes zijn/doen. Daar kun je heel veel uithalen...verder weet ik gewoon dat catalpa kinderopvang een erg goede organisatie is *werk ik zelf* Die hebben alles heel goed en strak geregeld wat betreft regels en mee denken met ouders, en als er iets naars in het nieuws is word er meteen op ingegaan. Ik moet wel zeggen dat elk onderdeel van catalpa echt anders werken kan, dus hoe het daar bij jullie is weet ik niet. Maar de basis is heel goed, het is niet voor niks landelijk! het is indd heel raar om er nu al mee bezig te zijn... word ook vaak vergeten, maar is erg belangrijk!
BB bedankt voor de info Bas en ik zullen van het weekend eens gaan bespreken hoe we dat straks willen gaan doen en hoeveel uur ik ga werken en of dat mogelijk is in dit bedrijf en misschien wel thuis werken effe bekijken wat er allemaal mogelijk is. En als dat duidelijk is dan zullen we in de buurt van ons werk gaan kijken naar opvangen en effe langs gaan om te kijken hoe het daar aan toe gaat.
Helemaal goed! Lijkt me erg leuk om te bespreken en regelen! Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen! knuffel voor lieve jij
hihih vindt het allemaal maar raar hoor net al kraamzorg aangevraagd en verzekeraar ingelicht over zwangerschap en van het weekend praten over opvang hahahaah terwijl het nog niet echt zichtbaar is dat we in verwachting zijn. Is echt een heel raar gevoel. Vriendin van me bood met net ook al haar zwangerschapspullen aan heb geen idee wat ze daar allemaal mee bedoelt maar zal eens bij der gaan neuzen en kijken wat ik kan gebruiken alles is meegenomen he. Er komt nu ook zoveel in een keer, schoonzus met allerlei spullen en dan mijn vriendin hahaha we moeten zelf nog helemaal aan het idee wennen. En ik blijf het nog steeds een beetje eng vinden om al van alles en nog wat in huis te halen gevoelsmatig vindt ik het nog iets te vroeg als de 12 weken om zijn dan wil ik er wel aan gaan beginnen hoor hihi. Alles goed met jou? Als jij straks een kleine hebt is het wel lekker makkelijk denk ik met opvang je kan je kleine dan gewoon meenemen? Hoop echt dat het ook snel voor jullie komt hoor want zag de fotos met je nichtje en jullie zijn er echt helemaal klaar voor om papa en mama te worden. Wanneer is je nod?
Hihi, ja na 12 weken kan het ook nog wel hoor Denk dat de meeste wel met 12 weken zo eraan gaan beginnen. Uhmz, ja ik kan de kleine indd mee nemen en krijg korting en geen wachtlijst voor mij Dus dat is heeeeel fijn. Andere kant heeft het ook minpunten omdat ik nu dus zelf bso draai maar eerst kdv gedaan heb en ik op elke groep de leiding ken, dus sommig heb ik wat moeite mee om mijn kleintje aan e geven door de manier hoe hun denken enzo... maar ach... is ook wel weer eens goed nod is geloof ik 9april... maar ik vier dan mijn verjaardag dus ik ga pas 10 april aan testen denken mocht ik nog niet ongi zijn
ga je wat leuks doen dan met de viering van je verjaardag? of lekker thuis met familie en vrienden aan de borrel.
indd, lekker thuis en komt familie langs! Vriendengroep doen wij 1x in het jaar samen vieren in de zomer met bbq in tuin
@ALL: ik ging net op ff even invoeren wanneer me ei geweest is, en wanneer we seks gehad hebben en wanneer ik posi ovu had enzo, en ik zag dat ik gewoon al op 4dpo zit vandaag! Jeetje wat gaat de tijd ineens toch snel! wel heel fijn is dat ik nog geen buikpijn gehad heb, en dat is heel fijn! Want vorige week was dat al vanaf 2dpo:x
nou ik heb de hoop dr niet zo op hoor ik heb deze ronde meer als ooit alles dr uit voelen lopen (sorry) dus alleen daarom al..... whahahaha
je hebt der maar 1 nodig die hard is weg gezwommen hahaha lijkt wel alsof we hier nog maar met zijn tweeen zijn voor de rest is der nog niemand.
hihi ach daar wennen we onderhand toch aan Ik vind het wel gezellig hoor met jou! ga je ook naar de mama mazzel dagen?
hahaha dat vroeg mijn zusje ook al, maar nee gaan we nog maar even niet doen hihi we wachten nog wel effe ik vrees dat we dan echt impuls aankopen gaan doen. We gaan straks (lees na 12e week) eens even een lijstje maken wat we al hebben/krijgen en wat er nog moet komen allemaal. En dan onze spaarpot aanbreken hihi.
meiden, ja sorry... hihi ben erwel hoor... nu dan vanmorgne huisje schoongemaakt... daarna naar de markt geweest en toen boodschappen gedaan... en stad in, kleren gekocht voor mij en voor sem... dus al druk geweest maar bb fijn dat je ei erop zit! wheroon; lijkt me idd raar om dat soort dingen nu al vast te leggen... knuffel