Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@michele; wat een schatje, en leuke kleren zeg!!!

@ikkedus; tja idd had wat pijnjes nu niet meer en licht roze verlies dus lijkt dat ei geweest is...
    jij bent goed druk geweest zeg!

@zafira; ja zeker leuk:) en redelijk geslaagd haha!

@bb; fijn dat jullie genoten hebben!

@dnise; leuk shirt, mooi ventje!

@annemiek; schrikken dan! haha vind het wel grappig gezicht die stoere mannen ineens zo klein omdat ze pijn hebben;)
    en wat kunnen ze dan zielig doen;)
    Fijn dat het nu weer beter met hem gaat!

@all;zo gezellig dagje gehad en duitsland...
    ff geeft niet aan dat ei geweest is temp stijgt ook niet, toch zelf wel idee dat hij geweest is, we wachten het af...
    xxx

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    als ik zo kijk denk ik dat je gister je ei gehad hebt;)

maar even je temp afwachten nu:)

3. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey annemiek jeetje wat spannend en wat schrikken vandaag. arme mannetje gewond :(

zafira grrrrrr....:D:D:D:D.....:p:p:p:p

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    en zoals beloofd weer wat foto's
    hannah in badje en hannah als fan van jade :D. heb 2 schoolvriendinnetjes die in die groep zitten dus we supporten ze zoveel we kunnen :D

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    :d:d:d

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    liefffffffffff:D:D:D

7. Zeepaardje

ikkedus; super lief die foto's:D:D

bb; ja dat idee heb ik zelf ook... afwachten maar... zit niks anders op;)

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ikkedus ook al zo een mooie meid :D leuk hoor!

Hoe is het verders hier? Met mij momenteel niet zo voel me echt beroerd zou eigenlijk vanochtend bloed laten prikken maar ik was/ben zo misselijk dat ik dacht als ik nu 6 buisjes bloed laat prikken ik waarschijnlijk van me stokkie ga dus nu maar uitstel tot donderdag.

Ben wel naar mijn werk gegaan, moest wel want moest mijn auto naar de garage brengen heeft schade :(

9. Zeepaardje

wherona; wat balen van je auto!!!

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    awwww wheroontje dikke knuf voor jou!

:(laatste dagje...bah heb er nu ineens weer helemaal geen zin in om hannah morgen te missen :(
    ben nu beetje aan t strijken. hannah ligt nu lekker in de wagen bak te slapen (op haar buik!) kei eng ga elke paar minuten bij haar kijken maar ze is zo verkouden dat ze op haar rug echt niet kan slapen. zelfs de speen gaat niet in omdat haar nusje zo volzit maar het zit niet in het zicht zodat ik ook met het neuspompje niet bij haar snotjes kan :(

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

ach ja tis niet anders gelukkig hebben we daar een verzekering voor :p

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Lijkt me ook best wel eng om haar te moeten missen sterkte ermee en wat sneu dat der neusje zo dicht zit helpt een zoutoplossing ook niet?

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    indd wheroon... daar zijn we verzekerd voor ;) Komt dat betalen elke maand toch nog n keer van pas:D

ikkedus, zal indd even flink wennen zijn voor allemaal om weer dat ritme in te gaan. Maar ik denk dat je na een weekje al weer niet anders gewend bent:) Arme hannah! Zo verkouden:(

op het werk leggen we vaak een rolletje onder het matras bij het hoofdje zodat ze ietsjes omhoog liggen...:)

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    jawel ietsje maar t zit niet vast de snotjes je hoort het zeg maar rochelen in haar neusje

15. Zeepaardje

wherona; ja dat wel, maar ja tis toch balen!

ikkedus; ja dan begint het loslaten al he:p pff zou het niet kunnen denk ik, maar ja, wat moet dat moet, s6

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ja kost al genoeg iedere maand, en ook mijn vervangend vervoer wordt vergoed hihi alleen wel jammer dat ik dan een oude renault twingo krijg, wou liever de peugeot 3008 maar die was der niet meer :( maar goed iig hebben we vervangend vervoer anders was het wel erg lastig om thuis te komen :)

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey hahahaha zie het nu pas aan mijn banner hihi ben vandaag alweer 11 weken :$ gaat ook zo onwijs snel hihi. Zei gister nog tegen mijn vriend dat ik hoop dat ik snel een dikke buik heb zodat ik er lekker mee kan showen hihi.

Mijn vriendin der kleine is overgebracht naar een ander ziekenhuis om alleen nog maar aan te sterken en ze gaan hem nu met de fles voeden en de zonde eruit halen en als hij dat goed doet en blijft doen en er geen complicaties meer optreden dan mag ie eindelijk naar huis. Hij is alweer 1 maand oud terwijl hij eigenlijk nog in der buik had moeten zitten wel erg vreemd hoor.

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Zo net uit mijn werk dus eerst maar even op zp........hoezo verslaafd:D

Ikkedus, geweldige foto's!!!!!!! Zal idd best moeilijk zijn om morgen weer te gaan werken. En net nu ze zo verkouden is bah bah. Gelukkig weet je dat ze in goede handen is. Sterkte en succes alvast voor morgen.

Wolf, ei gespot las ik!! Goed meid iig paar dagen eerder als verwacht dus misschien toch meer regelmaat in je cyclussen. Hopelijk een mooi bevrucht ei. Ik duim vast.

Wheroon, balen van je auto. En wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Doe maar lekker rustig aan.

All. heb eigenlijk niet echt iets te melden. Gisteren geklust en vandaag rust. Vanaf dan elke dag tot na ei. Dat heeft de vorige keer ook geholpen dus probeer het nu maar weer. Manlief vind het niet erg iig:D.

19. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ikkedus, komt vast goed morgen hoor! De eerste paar keer is het moeilijkst, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms nog steeds moeite mee heb. En dat terwijl ze het reuze naar haar zin heeft op het kdv.

Wherona, 11 weken!! Johoe, balen van je misselijkheid, is dat voor het eerst?

bbtje, nog een paar daagjes, wat is je gevoel erover? Is dit jullie laatste maand zelf proberen? duim, duim duim

wolfje, ei geweest! En nu maar weer afwachten, fijn dat man steeds meer achter je komt te staan, nu hopen dat het voor oktober zelf lukt.

Annemiek, gaaf schilderij! Hoe is het met de verbouwing, zit er al vaart in?

Zafira, bijna je ei! Wie weet wordt het een bevrucht paasei.

Michelle, vandaag weer eerste ochtend gewerkt? Hoe ging het?

Hier gaat alles zijn gangetje, woensdag weer naar vk. En we hebben eindelijk een begin gemaakt aan het kamertje, ik begin wel kriebels te krijgen, wil de kleertjes uitzoeken enzo, maar ja man moet ook meewerken ;)

20. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Dreumesmama, leuk zeg beginnen aan het kmertje. Weet je al helemaal hoe je het wilt inrichten kleuren etc?

Michelle, en en hoe was je eerste dag weer aan het werk? Zal zo schelen dat je iig lekker thuis bent. En hoe ging het met Elize en de oppas kindjes.

All, ga zo lekker kip tandoori eten. Had daar echt giga zin in. Nu even wachten tot man thuis komt.

Deel Deze Pagina