Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    nou zafira!
    nog 1tje om het af te leren :D

Ons beertje!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Zafira: Hihi, die van mij hoor je ook niet klagen indd als ik elke dag wil proberen... deze maand hahaha zat ik gister uit verveling toevallig te kijken van de 17 dagen 14x seks gehad:$:)
    Succes deze ronde!:D

Wheroon: Knuffel voor liefste jij!

Michelle: las op hyves al dat je het mee vond vallen, fijn! |Scheelt indd ook dat je gewoon lekker thuis bent:) Met je meisje bij je!

dreumesmama: Oke dan, lekker aan het kamertje beginnen:D
    Nou als ik 12 weken voorbij ben gaan we hier al los hoor hjahaha...
    kan dan echt niet meer zo lang wachten, ik wacht al zo lang:p

En indd nod is zaterdag! Ik denk niet dat het raak is hoor... heb weer nergens last van alleen me buik maar dat was vorige ronde ook al;)

Hierna nog 1 ronde zelf, en daarna de gyn bellen indd... HELAAASSS!

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden.

ja eerste ochtend werken ging ok. mn risico inventarisatie is ook weer goed gedaan.. das n soort inspectie eigenlijk.
    dan 3 uurtjes gewerkt was wel weer leuk eigenlijk.
    man en s broer hebben inbouw koelkast uit mn keuken gesloopt. daar komt morgen n nieuwe in. hij koelde niet ok meer zo slecht dat ik gewoon brokken in mn pudding had. en de inbouwvriezer was zo gevroren dat ik mn keukendeur die ervoor zat niet meer open kreeg. aldus weer flinke hap geld uitgegeven maar het is t waard.zeker met de zomer op komst. ook heeft man n tomos bromfiets gekocht. zodat de auto voortaan voor de deur blijft en ik ook s wegkan. en ook mede om die dure benzine wat uit te sparen.

ook beide nieuw rijbewijs aan moeten vragen..dus de euro's vlogen mn pinpas uit vandaag.. maar wel nuttig.

wherona wat balen van je auto joh. en ook dat je je niet lekker voelt.. hoop dat het snel overgaat. ook al ben je er misschien super blij mee. toch is het niet fijn opstaan elke dag. ik werd dr ziek van op gegeven moment.

dreumesmama das zo leuk aan het kamertje beginnen!!!! lekker shoppen en lekker die vlinders in je buik laten krijgen als e aan je ukkie denk die in dat bedje ligt straks. zelfs ik heb die kriebels nog steeds als ik elize dr bolletje zie, en die heerlijk lach als ik haar sochtends uit bed haal.

bb bijna je nod periode... ben erg benieuwd weer. jij bent ook echt aan de beurt nu hoor!!!!

wolf je ei geweest,, nu weer wachten op je nod periode.. hoop zo dat het raak voo je is!!

ikkedus wat n heerlijke foto's.. en ze word al een flink meisje hoor. wauw.. echt een lekker ding. bovenal wat gaat het snel he!. morgen jou spits met je werk.. het is even eng in t begin weer en flink wennen. maar dalijk hebben we t ritme te pakken dan is t ook wel weer lekker denk ik.
    ik werk nu 3 halve dagen. en ga vanaf 20 mei dagen van 8tm 6u werken.

zafira.. bijna je ei.. spannend.. ik sla alles over denk ofzo. hopelijk ben ik niet weer zwanger ofzo;)

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meiden!

zit nu op mn werk zonder mijn meisje :'( :'(
    ga dr echt een kort dagje van maken ik kan nu echt nog niet tot 6 uur zonder haar!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Dikke knuffel voor jou!
    En wedden dat je mooie stoere knappe meid het super naar dr zin heeft:) Het is meer het moeder hart wat het er moeilijk mee heeft! DOe wat goed voelt, als je het wilt opbouwen, lekker doen!!:)

@ALL: nou lijkt wel of me temp me al voor wil bereiden op dat het niet raak is;) hij is nu al aan het zakken hahaha,,, meestal maakt hij rond 10dpo juiist nog ff een nepstijging:cool:

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

dikke knuf voor jou komt wel goed hoor

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Meiden misschien hebben jullie nog tips:

Ik heb 2 weken geleden een neusspray gekregen van de huisarts omdat mijn neus zo verstopt zat dit heb ik gebruikt samen met A. Vogel ehinaforce druppels en heeft ook wel wat geholpen in zoverre dat ik er overdag geen last meer van heb maar in de avond nog wel.

Zodra ik in mijn bed lig gaat mijn neus dicht zitten als ik op mijn linkerzij lig links en rechter rechts. Niet zo een ramp want kan gewoon door mijn mond ademen en laat dat juist het probleem zijn. Doordat ik dus nu door mijn mond moet ademen droogt deze onwijs uit het drinken van water helpt niet. Op mijn rug de hele nacht liggen kan ik niet, wel lig ik vrij hoog maar ook dat werkt niet.

Ik heb vanochtend de ha ass. hierover gesproken en die melde eigenlijk al direct dat hier niets aan te doen is. Ik vertelde haar dat het niet de bedoeling kan wezen dat ik geen nachtrust meer krijg hierdoor en er niets aan te doen valt. Toen ging ze toch nog maar even met de ha overleggen en moet ik vanmiddag weer effe terug bellen. Maar heb het idee dat ze dit alleen zei om van mijn gezeur af te komen.

Misschien dat jullie nog tips hebben hiervoor?

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wheroon, nee helaas heb ik geen tips. Wat bij mijn vriend een wonder middel is is de otrivin duo maar ik weet niet of je die bij zwangerschap mag gebruiken. Mijn vriend vind hem geweldig fijn!

@ALL: Ik ga morgen naar de dokter toe want ik heb al 2 weken een hele gemene pijn in mijn rechter heup:(
    Heel stom: alleen met het uit zitten opstaan zeg maar. Verder nergens mee; lopen, fietsen, sporten, slapen, auto rijden alles kan maar als ik opsta vanuit zithouding (stoel, grond, bank, bed) dan gaat er een hele gemene steek door mijn heup heen van paar sec en dan is het over. Heb het vaker n dagje gehad maar nu al 2 weken.
    Ik ben 2 jaar terug, of 3??;) gevallen met wintersport mijn knie en heup deden erg veel pijn, maar heup hebben ze niks mee gedaan omdat ze dachten/zeiden dat het vanuit me knie door straalde maar dit wat ik nu voel in precies de pijn die ik toen ook voelde/had..

ze zullen er vast niks aan/mee kunnen doen, maar toch maar ff overleggen... tis toch me heup.....:)

En wat ik nog meer kwijt wilde:
    ik heb vannacht wakker gelegen van ongi rugpijn! Het deed echt pijn!:x (zoals dag 1en2 van ongi vaak zijn) gaat die onzin nu al op 10dpo beginnen?? *zucht*
    gelukkig is het nu wel weer weg:) Maar niet fijn!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Wherona heb je al de neusspray van vogel gebruikt??
    Die mag je ook onbeperkt gebruiken..

en dampo op je borst smeren voor het slapen gaan en een rauw ui naast je bed...

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    BB otrivin mag je niet langer dan 1 week gebruiken en niet herhalen tijdens de zwangerschap helaas maar ik zweer er ook bij hoor.
    Wat naar van je heup hoop dat ze er toch iets aan kunnen doen misschien fysio?

Ricmar die neusspray heb ik nog niet geprobeerd misschien een proberen dan, en dampo op grote oppervlakte mag ook niet i.v.m. zwangerschap alleen een beetje op je neus smeren maar helpt niet en ook de ui heeft geen werking gehad.

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden; ik ben er wat minder, beetje druk hier...

thanks voor lieve berichtjes

wherona beterschp
    ikkedus; nog even en je kan je kleine weer in je armen sluiten!
    rest; zwaai knuffe

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    heb je ook al gedacht aan eucalyptus druppeltjes op je kussen druppelen? helpt ook en ruikt lekker :)

13. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hallo.

Michelle, tja alleen jij bent degene die weet of je evt opnieuw zwanger kan zijn;). Maar had van gyn gehoord dat het best lang kan duren voordat je cyclus weer op gang komt. Nou duurt het bij jou alweer 2 maanden dus anders evt even navragen aan je vk of ha. Ik weet het echt niet sorry.
    Nou jouw bankrekening is ook weer leeg zo te lezen. Het komt altijd allemaal tegelijk, maar je moet maar zo denken....dan heb je het ook maar weer gehad.

Ikkedus, knuffel meid!!!! Nog even en je meisje is weer in je armen.

Dnise, geweldige foto:D. Wat een pracht ventje is het toch!!!

BBtje, toch nog geen ongie op komst:(. Dat is echt te vroeg hoor. Nee je ongie mag gewoon helemaal niet komen. Hopelijk neemt je lichaam gewoon weer een loopje met je.

Wheroon, sorry ik weet ook niet wat je nog meer kunt proberen. Hopelijk weet de ha iets en iig sterkte. Zo balen als je niet lekker kunt slapen. Ik weet er helaas alles van.

Dreumesmama, hoe is tie nu met jou? Voel je je al weer een beetje beter. Hopelijk vanaf nu zonder kwaaltjes van de laatste weken genieten.

All, denk nog een paar dagen tot ei. Ik voel af en toe een trekkerig gevoel, dus gaat niet heeel lang meer duren. Denk do of vrijdag. Gelukkig is manlief zoals het ernaar uitziet deze week wel elke avond thuis dus daar zal het iig niet aan liggen.

Ga zo even een broodje eten en dan straks weer naar de fysio. Komlater nog even spieken.

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ikkedus ook een goeie tip die gaan we ook nog uit proberen

Zafira hoe komt het dat jij zo slecht slaapt? vanwege Jaron? Succes straks bij de fysio

Enne Michelle denkt dat ze weer zwanger is wat heb ik gemist? :D Meid waarom bel je de vk niet dan om het even te bespreken en misschien even na laten kijken. hahaha zou wat zijn hihihi

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Michelle, weer zwanger zou wel erg slecht zijn voor je lijf! Het heeft 9mnd nodig he om te kunnen herstellen;) 9mnd ontzwangeren zeggen ze altijd hahaha.... *maar dat weet je vast wel*

schoonzusje was ook "pas" 2maanden erna ergens ongi... Als je twijfeld zou ik zeker even vk bellen, overleggen kan nooit kwaad toch;)

@ALL: ik ga werken....

16. Zeepaardje

@zafira; fijn dat manlief savonds dus wel thuis is, vooral met ei in zicht;)

hier ff geeft ei aan, helemaal blij; bb je had gelijk:)

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @zafira.. dank je meid! ben ook zo verliefd op dat kleine mannetje!
    in onze ogen is het echt het knapste kind op deze hele wereld! :D

@bbtje!... he bah! vervelend dat je die nare rugpijn heb gehad!...
    dikke knuffel voor lieve jij!!! :D
    en pijn in je heup schreef je he?! ik heb dat ook al jaren!! maar dat is een gronische slijmbeurs ontsteking die zo diep in mijn heupgewricht zit dat spuiten en medicatie maar half werk doen :(

jij hebt ook een geschiedenis met slijmbeursontsteking toch??
    voelt het niet het zelfde??

@ikkedus!... oooh je 1e werkdag! snap je helemaal meid! ik moet er ook nog zeker niet aan denken aiden te moeten missen een hele dag!...

@michelle... Toch niet weer zwanger he! :$
    mijn hemel dat zou wat wezen!!...:D
    Las dat jullie ook ff lekker grof geld hebben uitgegeven!... pfoeijjjjj
    maar zoals je schreef allemaal voor een goed doel!!...

@wherona... sterkte met je verstopte neus!!.. lijkt me waardeloos! helaas geen tips voor je.. maar wel een dikke knuffel!!! :D

18. Zeepaardje

dnise; aiden groeit goed zeg!

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meiden ga zo mn meisje ophalen dus ben snel weer weg

michelle? nee toch? testje doen en vragen aan ha/gyn?

dnise AAAWWWWWW yummie!

bbtje neee nie ongi! gewoon gek lijf die weer gekke dingen doet hoor!

rest heb t overleefd maar ga nu rennen! en lekker knuffelen en kroelen :D:D:D

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    JEEJ! en nog wel een dik-vet-geen-twijfel-over-mogelijk-kruis:D:D:D
    (ik is onderhand ff expert;):p)

Deel Deze Pagina