Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Nee het voelt volgens mij niet het zelfde, mijn schouder(indd slijmbeurs) brand vaak, mijn heup steekt mega aleen met opstaan.
    Ben benieuwd OF ze er uberhaupt morgen iets aan gaan doen.

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wheroon, ja het slechte slapen komt idd omdat ik lig te denken en tobben. Ben zo bang dat het nog en keer gebeurd. Soms is het gewoon nog erg moeilijk.

Ikkedus, heerlijk weer bij je meisje:D.

BBtje, balen meid van je heup. Misschien toch even een ortopeet naar laten kijken.

All, zo heb vanmiddag fysio gehad en heb me toch een pijn:$. Maar hij kan ook precies voelen waar de spier beschadigd is. Nu maar hopen dat het snel beter word. Mijn mams is er dus ga lekker gtst kijken en daarna desperate housewives. Tot morgen.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hahaha, gezellig saampjes met je mams!

Ja ben benieuwd OF ze er morgen iets mee gaan doen....;)

maar men zegt ook altijd dat je eerst flink pijn hebt bij de fysio voordat het beter word... En ik weet het uit eigen ervaring ook, dus ik hoop dat het voor jou ook zo mag zijn:)

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ikkedus; hoe had je meissje het zonder jouw vandaag?

@bb; ja echt wel expret:p sterkte met je heup!

@zafira; oei echt vervelend van je spier, maar lekker gtst kijken, pff ik kijk ze vrijdag/zaterdag allemaal van de hele week... altijd net op tijd dat ik sem naar bed breng haha

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ja he! :D

wordt echt een echte baby nu!

24ste woog hij alweer 4080 gram :D

:D heeeeuuuuulll zwaar voor aiden zijn doen :D

6. Zeepaardje

dnise; alleen maar fijn zo:)

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    dnise meid fijn dat aiden het zo super doet. idd hij word langzaamaan zo baby baby. erg leuk. elize is ook alweer een flinke bonk om vast te pakken..

moet dr niet aan denken om zwanger te zijn eerlijk gezegt..
    vind het zelf zo raar om nog niet ongie te zijn. en idd mn cyclus kan wat in de war zijn nu. ik durf geen test te doen eerlijk gezegt... zou ook niet weten wat we moeten doen als we WEL zwanger zouden zijn weer.

hier is de koelkast geleverd vandaag. hij staat en draait. hopsakeetje. dalijk alles erin. en eindelijk alles weer koud na n dag.

8. Zeepaardje

michele; als je twijfelt misschien toch test doen, dan heb je duidelijkheid, nu zit je in onzekerheid...
    maar ik denk, dat je cyclus gewoon in de war zal zijn, na de bevalling... xx

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meiden!
    ff eho bericht :D
    gisteren had ik het toch wel zwaar rond een uur of 11:00 voelde ik echt het gemis!
    wel veel gekletst met mn collega's foto's laten zien en heel rustig weer opgestart. rond 13:00 pauze genomen. hannahs favourite speeltje was ik vergeten dus die heb ik nog een keer gekocht zodat deze bij de gastouders kan blijven.
    ging bij ze langs maar ze hadden de bel eruit gehaald omdat alle kindjes sliepen (behalve hannah) ik hoorde haar huilen! :'(
    hoorde dat ze met haar bezig waren en uiteindelijk hoorde ik haar rustig worden. toen klopte ik op t raam en kon ik naar binnen.
    ze had sochtens heel goed geslapen maar nu wilde ze niet meer in het bedje.
    uitgelegd dat als hannah eenmaal huilt in haar bedje ze dan echt niet meer stopt en dat ik dan altijd even met haar op de bank ga zitten. ze ging op de bank zitten en hannah viel direct in slaap :).
    toen maar weer gegaan. om 17:15 gestopt en mn meisje opgehaald :D.
    zo fijn om haar weer vast te hebben!
    zag toen ik thuis was het wij jonge ouders tijdschrift liggen en daar werd reclame gemaakt voor puckababy. is een combinatie van een slaapzakje en inbakeren.
    speciaal voor kindjes die heel erg die geborgenheid zoeken, vaak schrikken en dan met maaiende armpjes beginnen te huilen. heb m direct besteld we kunnen m morgen verwachten ben zo benieuwd of dit werkt, las heeel veeel posi berichten.
    voor wie geinteresseerd is www.puckababy.com :D laat jullie natuurlijk weten hoe het bevalt :D.
    thuis heeft hannah als een blok geslapen bij Bas :D en nu ligt ze alweer een half uur te slapen in haar eigen bedje

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    joehoe ei gevonden wolfje! KLUSSEN!!!!

spannend op het wachtbankje bbtje :D

michelle zou toch voor de zekerheid een testje wagen denk ik.

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wat vervelend meid, misschien helpt het als je er meer over praat? waarschijnlijk doe je dat wel met je man kan wel zeggen tegen je niet over piekeren maar dat heb je niet echt in de hand. Hoop dat het gauw minder wordt en je angst gevoelens minder zullen worden.

Wat vervelend dat je zo een pijn hebt na de fysio terwijl het juist verlichting zou moeten geven.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ Dnise heerlijk dat hij het zo goed doet meid maar hadden ook niet anders verwacht van zo een sterk ventje

@1985 hoe is het met jou? al een beetje gewend en slaapt hij nu wat beter?

@Michelle pfff meid gewoon testen hoor nu zit je alleen maar in de onzekerheid, fijn dat de koelkast er weer is.

@ikkedus aaahhhh zo lief lijkt me ook best moeilijk om je kleine meissie voor een hele dag al achter te moeten laten bij andere het liefst neem je der mee naar het werk. Maar komt wel goed hoor zal ook voor jou wennen zijn. Ben benieuwd of de zak zal helpen.

@Wolf fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt in je cyclus en dat zonder pillen of andere dingen gaat de goede kant op en nu hopen dat het een bevrucht ei is.

@BezigBijtje hoe voel je je vandaag? ben zo benieuwd wat deze ronde jouw weer gaat brengen.

@dreumesmama hoe gaat het met jou en je mooie toeter

@annemiek waar zit jij nu in je cyclus?

@ll jee 1e nacht zonder verstopte neus en minder droge mond. En mijn nichtje loopt hihi zo leuk ze hadden het gefilmd en moest gewoon wat traantjes weg pinken hahahah zullen wel de hormonen zijn. Vrijdag lekker vrij genomen om wat slaap in te halen hihi en toevallig is mijn lieve zusje ook vrij dus gaan we lekker met ze 2en lunchen en dan lekker effe shoppen, effe wat broeken kopen die mee rekken en lekkerder zitten dan de spijkerbroeken. En vandaag krijg ik weer lekker mijn eigen autootje terug goh je gaat het dan wel meer waarderen hoor als je in zo een koekblik moet rijden :cool:

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    even snel want moet naar HA.

michelle: ik zeg testje doen! Dan ben je van dat gepieker en onzekerheid af, zo is het ook niks!

wheroon: met mij alles goed. Ik lijk wat misselijk vanaf opstaan en heb alweer honger terwijl ik gewoon als altijd 2 boterhammen op heb. Maar denk dat ik me dat inbeeld...;):)
    Verder temp zelfde als gister niks bijzonders dus. En voel erg weinig...;)

ikkedus: die ken ik indd, zijn heeel fijn als kindje licht slaapt en veel beweegt! Ik hoop dat hij bij jullie meid ook mag helpen, maar eerlijkgezegd: denk ikdat zeker wel:) Had ik dat niet al eens eerder als tip gegeven (inbakeren?) Fijn dat je tussendoor even kon gaan kijken!

@ALL: liefs! en tot na de dokter;):p

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ja maar inbakeren wil ze absoluut niet is te strak. ze moet wel kunnen bewegen maar dit moet een beetje minder worden zodat ze niet schrikt :)
    ik wist niet dat er een alternatief was :p

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oke, jawel deze is heeeel fijn gebruiken veel ouders op mijn werk ook. Dan is indd het schrikeffect weg:)

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    @ALL: hier terug van HA en het is weer eens zover:( Ik heb weeeeerrrrrrrrr slijmbeursontsteking! Alleen nu dus in mijn heup:x
    Nu maar heeeeel hard duimen dat deze niet chronishe gaat worden!!
    Toevallig sinds vandaag ook pas voor het eerst sinds de 2weken dat ik het heb pijn als ik niks doe/loop. Maar nu afwachten of ik zwanger ben (vast niet) en dan beginnen met diclofenac;)

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

Zei ik het niet ;)

het klonk zo bekend! ;)

balen lieverd!
    knuffel voor jou!! :D

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nou indd!!!
    nu paracetamol voor de pijn, en wachten tot mijn ongi zodat de diclo. de ontsteking weg kan nemen.:)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    lieve schatten,,

ik ga na mijn werk moet 3uurtjes eerder beginnen ivm een zieke:)
    Spreek jullie vanaaf weer!

xxx

20. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    werkse! en rustig aan :D

Deel Deze Pagina