Nou daar komen mijn reacties op jullie verhaaltjes weer(WEER 4 pagina's terug gemoeten trouwens!) Ikkedus: WAUW! Heel mooi geworden, de glitters zie je indd wel een beetje Nee nergens last van, echt helemaal nergens trouwens, alleen dat ik rechts wat voel maar dat is al 2 dagen en heb ik al 3 rondes... Maar blaasont. is het zeker niet want ik heb dat zo vaak gehad dat ik dat wel herken! (helaas) Dreumesmama: Ja echt nieuwe hobby van mij dat schminken8) Heel leuk om te doen, heb net weer nieuwe boekjes in de bus gehad dus we kunnen weer aan de slag, vandaag ook hele dag bezig geweest, nu wel rugpijn! LEUK PIP(L)! Meissiej wheroon... wat vervelend dat je denkt dat het weer niet raak is (ken het gevoel helemaal lieverd!) En wat jammer dat jullie beide ruzie maken omdat het zo tegenvalt... (snap het zeker!) Hoop dat jullie het vanaaf weer goed maken NEE, geen bruin verlies dat mag niet, maar net wat de meiden zeggen zolang het niet rood word is er hoop.! Zafira ik heb deze dag niks kunnne lezen van wat hier besproken is en rond 5.4uur hier een berichtje snel via tel geplaats, ik had net in me inlegkruisje heel veel geelachtig plakkerig afscheiding WOlfje wat klote van het telefoontje, gecondoleerd meis! Mamavan3, spannend laaat je de datum aan ons weten? Me temp was 37.1 trouwens dus een dik vet kruist bij dag 16... Dus denk echt dat ik hem nu klokslag gelijk met comso gehad heb we zullen zien of het mag helpen..... Dnise, ik kan je niet helpen... weet er nog niks vanaf...! @ALL: Hier net een huilende buuf aan de lijn, het is mis bij haar, Ben zo intens verdrietig voor haar! (tis nog niet bevestigd hoor, ze heeft een ontiechelijke kutwijf aan de lijn gehad, ze zei zelf, ja meiske je kunt van alles denken en willen maar je krijgt gewoon een miskraam, klaar ermee, verder noig iets?? niet normaal!) Morgen mag ze pas komen..... (waar kan je klacht indienen voor zo iets btw??) Hier dus kei veel geelzig afscheiding bah echt vies, inlegkruisje plakt steeds vast ->) Maar heb totaal ff geen zin om dr mee bezig te zijn, bah stel dat het zo is bij ons (raak deze maand) ik wil het deze maand niet Ik kan dat geluk dan niet hebben, onze buren zijn zooooo bij ons betrokken en wij bij hun BLEH! baal zoooo...... Ga nu weer sporten en kapper, dus pas rond 9uur terug Mis het gezellige gekletst met jullie hihi!
Wow echt super gaaf!!!! Meis echt heel herkenbaar. Mijn mannetje en ik hebben er ook al een paar keer flink om geknald. Soms voel je je ook zo hopeloos en in de steek gelaten door je eigen lichaam. En die mannen snappen dat vaak weer niet. Geef de moed niet op meis... ooit komt de dag dat jij en ik (en jaa BB-tje jij zeker te weten ook) onze hummeltjes in onze armen sluiten! Al voelt dat nu even niet. Laat dat gevoel er nu even zijn, dat moet er nu eenmaal ook even uit. Hele dikke knuf!!! Beterschap! Dat vind ik zo gaat die PIP stijl... ben nu al benieuwd hoe het gaat worden Een nog dikkere knuf!!! Zonder ons had je het zeker ook gered, dan had je een andere uitlaat klep gevonden, maar het is hier inderdaad superfijn dat je gewoon jezelf kan zijn. En jij bent ook een superkanjer! Geen idee meis. Maar ff in de gaten houden Zo dat waren ff de antwoorden... ik ga nu lekker dansen en ben er vanaaf nog ffies. Dikke knuf voor jullie allemaal!
jeetje wat kl*te voor je buuf bb, ze kan ook zelf over stappen naar een andere vk, want ik vind dit wel heel erg respectloos! En nietr om het een of ander maar als je cosmo ei en je gewone ei samenvalt heb je 85% kans op een zwangerschap , zal je net zien het nu juist wel raak is Ik wilde in eerste instantie ook niet in december uit gerekend zijn, maar toen ik positief teste vond ik het wel super leuk maar snap je gevoel wel. En het gelige afscheiding kan toch een begin teken zijn van een schimmelinfectie, de jeuk kan pas later komen
mijn ervaring is ook een schimmel a candida infectie.. maar wie weet is het goei nieuws bij je wolfje dikke knuff, wat een shit nieuws... sorry dat ik er zo laat mee kom om aan je te denken. tis zoveel onthouden steeds.
Ach bbtje, wat ontzettend naar voor je buuf. Knuf ook voor jou. Wherona, hoe voel je je, moet al heel de dag aan je denken Zafira, hier ook vandaag ook van die dikke gele slijm, ga er maar vanuit dat het erbij hoort. Ik ben nu al wel heel erg misselijk.
Als meer mensen geel dik slijm hebben zal het wel goed zitten denk ik. Hier nu ook weer misselijk en vanmiddag van 14 tot 18 liggen slapen op de bank en nu alweer bekaf. Ach ik geef er gewoon aan toe, is het beste wat we kunnen doe nu denk ik. Wolfje, gecondoleerd meis. BBtje, grappig die gele afscheiding ook bij jou. Weet dat ik het ook al na mijn ei had, dus zou best wel iets positiefs kunnen zijn. Meid ik denk dat je buuf toch heel blij voor jullie zullen zijn als het deze ronde raak is hoor. Wel verschrikkelijk voor ze. Heeft ze bloedverlies? Dnise, stoute meid haha
ja ik kijk even hoe het morgen is, net gedoucht na het sporten dus alles weer helemaal fris haha. Schrok d'r erg van zeg! Ik heb nog nooit iets down under gehad, haha. Wie weet... Schimmel, maar voel d'r verder (nog) niks! Posi nieuws lijkt me vroeg vandaag 3 dagen na me ei pas dus... Pff kapper komt pas half10 belt ze net! Balen.
Wherona, ......neeeeee........ o hoop echt dat het niet doorzet. Meiden ik zit ook met een dilemma....... heb vanaf de posi test geen echte sex meer gehad.....ik durf niet, ben bang dat er daardoor iets fout gaat. Gelukkig is manlief heel begripvol, maar hebben jullie in het begin van je zwangerschap gewoon gemeenschap gehad of ook even gewacht?
nou ze belde me zondag al op, dat ze bruinve. had. En maandag ook in combi met buikpijn. Gister avond en vandaag echt helder bloed. Zo klote! Ja ze zullen vast blij zijn, we zijn zóó close geworden door dit alles, echt bijzonder en dan dit. Het zal bij ons nu vast niet raak zijn, zou wel erg toeval zijn anders, maar het lijkt me vreselijk het ze te moeten zeggen. Das vervelend lijkt me als je zo moe bent pff.
nou bbtje ik had 2 dagen na me ei al symptomen , dus 3 dagen na je ei is zeker niet vroeg hoever was je buuf? zafira sex kan geen kwaad hoor, maar het kan ook zijn je nu gewoon mindere behoefte heb door je hormonen.
ze is 7weken nog iets. Ze zou 8nov 10 weken zijn. Hoop zo dat het niet zo is! Maar ben d'r ook bang voor. Ze was flink stolsel verloren. Voel nog niks hoor, alleen dat gele plakkend spul. Oh en af en toe een flink steekje in borst maar was vorige ronde ook dus dat is niks.
meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes!!! @BB geel slijm, geen idee heb eigenlijk elke ronde wel... @Zafira Wij hebben gewoon seks gehad, maar goed dat kwam er ook door dat ik er pas met 9wk achterkwam, dus tja... @michele meid geeft niks hoor, ik vergeet vaak iets of reageer te laat... @annemiek veel dans plezier @all ben deze dagen (misschien) minder op zp, ga morgen me oma ophalen en met haar winkelen, daarna neem ik haar mee en blijft zo tot zondag/maandag logeren bij ons... is ze er even tussenuit
Dansen was echt heerlijk, ik kan daar zo van genieten. Ik ben er donderdagavond pas weer, ik ga morgen naar mijn zus en haar lieve dochtertje en dan blijf ik daar slapen en heb ik donderdag een vergadering in Amsterdam op ons hoofdkantoor. Altijd weer fijn...hahaha. Tot donderdagavond. Liefs Annemiek
wij hebben gewoon gemeenschap gehad maar ik had er niet veel zin in op de een of andere manier. net of mn lijf dacht. Job wel done! nu relax! later was ik te ziek, begon al te kotsen als mn schatje zich omdraaide in bed. en nu is het fijn alleen af en toe lastig met de buik hehe.
BBtje wat vervelend nieuws voor je buuf, enne gele afscheiding kan inderdaad een candida infectie zijn 9 van de 10 keer heb je hier geen last van en gaat het vanzelf over effe in de gaten houden. Dnise ik moest echt lachen om je berichtje stoute meid Annemiek wat voor dansen doe je? ik ben er zelf ook dol op ik doe latin en streetdance effe je hoofd helemaal leeg en plezier maken en bedankt voor je lieve woorden Zo gister nog effe flink een potje gejankt met vriendje lief en nu is het er weer effe uit en zijn we weer wat rustiger. Ruzie is ook uitgesproken hoor we zijn het allebei gewoon effe helemaal zat dit hele gedoe. We gaan ons nu maar effe richten op de aankomende vakantie over 1,5 week. (gelukkig is ongi dan wel voorbij) Voor de rest ben nog niet ongi maar qua gevoel zal het vandaag wel komen.
bbte wat erg voor ju buuf klinkt idd niet goed. weet zeker dat als het bij jullie raak zou zijn dat het haar pijn zou doen maar dat ze ook oh zo blij voor jullie zal zijn. belachelijk hoe ze behandeld is trouwens echt schandalig! wolfje leuk dat je zo met je oma op pad gaat nog een fitte oma dus geniet ervan! annemiek veel plezier bij je zus! heb ff gemist wat voor dans je doet. zelf ben ik helemaal salsa gek, heerlijk om samen met je man te doen. ooit geprobeerd? wheroon hoe is het nu met je meis? michelle en mamavan3 mn gevoelens gaan momenteel ontzettend op en neer. aan de ene kant geniet ik volop van het zwanger zijn, het drome, dingetjes regelen etc. en aan de andere kant wil ik dat ze er gisteren al was, dat ik haar kan vasthouden en knuffelen en ruiken en zien. bah word daar dan ook helemaal emotioneel van. kennen jullie dit het voelt zo dubbel! gister avond langs mijn vriendinnetje gegaan op kraamvisite. haar kindje is prachtig! ze was heel rustig en haar huidje was helemaal gaaf en zacht *zwijmel*
ik had gister informatie gevraagd bij een e-mail dokter, krijg net bericht terug dat hij mij aanraad om in ieder geval een zaadtest te laten doen bij vriendje dat waren we al van plan en zullen dat na onze vakantie ook voor gaan bellen. En wat denk je wat ie nog meer zegt, mijn ervaringen met de jaren zijn toch wel dat als vrouwen er teveel mee bezig zijn een zwangerschap langer uitblijft dus zet het alstublieft van u af u bent nog zo jong. pffffff..... het is een man en dan denk ik lul je weet er helemaal niets van, wat is nou er teveel mee bezig zijn lijkt mij toch echt iets heel normaal om er bij stil te staan ik zou niet eens weten hoe je je gedachten ervan af kan zetten hahaha het is een wens een droom die je zo graag wilt dat kun je toch niet zo effe laten varen. Grrrr.... kan der echt kwaad om worden om dat soort opmerkingen ik vind pas dat je er teveel mee bezig bent als je iedere dag depri bent omdat het nog niet zover is. En als je ongi door is gebroken dan mag je best wel ff verdrietig zijn :x !!! zo ik heb mijn punt weer gemaakt Ben weer helemaal vrolijk hoor zit hier weer met een lach geen tranen meer in de ogen en zie het allemaal weer wat posietiever effe een baaldagje gehad effe lekker uitjanken en klaar we gaan weer verder.
wheroon dikke knuf! ja mannen echt serieus!!! kreeg ook van mannen de opmerking je moet er niet teveel mee bezig zijn. wtf wil al jaren een kindje maar mn verstand won het iedere keer. en persoonlijk vind ik het belachelijk dat mannen meer research doen naar een nieuw xbox spel dat uit zal komen dan hoe of wat ze kunnen doen om een zwangerschap te bevorderen en wat er allemaal met een kindje bij komt kijken. you go girl! helemaal gelijk. goed...buiten dat fijn dat je je weer beter voelt en fijn dat jullie gaan testen zal misschien toch rust geven?