Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    bb gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

ikkedus werk ze meid.. hopelijk ga je hannah nu niet teveel missen en gaat dat elke dag een beetje beter.

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    oh en natuurlijk bbtje
    GEFELICITEERD !!!!
    GENIET VAN DEZE STRALENDE DAG!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ja eindelijk is de lente begonnen:D:D JEEEJ!
    (meiden allemaal trouwens bedankt voor de felicitaties:D)

boodschapjes voor het weekend zijn binnnen en huisje is schoon dus kom maar op met dat weertje en het weekdend:cool: (en die posi test graag zondag:p)

op het werk zitten heel veel beebjes op dit schema:
    9.30 ffruit
    10.30-11.00fles
    indd 17.00-18.00 groente ergens
    en dan de avond krijgen ze thuis flesje met iets van pyama papje!
    Dus lijkt me prima schematje wat je wilt doen toch?:D

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hiep hiep hoera bbtje van harte gefeliciteerd

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wolf nichtje is nu 14 maanden, en ben heel erg blij met mijn eigen wagentje weer

Iedereen heerlijk genoten van het mooie weer en het wordt alleen maar beter jippie :D

Vanochtenbloed wezen prikken 5 buisjes :$ hihi maar dat hebben we dan ook weer achter de rug. Morgen lekker vrij en genieten van het mooie weer.

Dreumesmama de roze wolk gaat goed hoor, ben inderdaad al bezig met spulletjes voor de babykamer maar meer kijken dan kopen nog hoor durf nog niet echt hahaha ik wacht 2 mei nog even af en als het dan nog steeds goed is dan ga ik helemaal los hoor hahaha
    dikke knuf voor jou komt allemaal wel goed hoor ben ik van overtuigd.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    zwaait naar alle lieve meiden:)

Wat een heerlijk weertje is het toch op deze mooie dag!:D

Ik voel me alleen niet echt bepaald jarig ofzo haha, heb net traktatie zitten maken voor de kindjes vanmiddag op mijn werk, ik hoop stiekem wel dat ik na de traktatie naar huis toe kan, mijn hoofd staat er niet na, op een of andere manier denk ik steeds aan hoe het zal zijn als ik nu zwanger zou zijn. Maar ik heb daarintegen heel duidelijk en sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben, en ben er daarom ook van overtuigd dat ik NIET zwanger ben deze ronde. Maar toch op een of andere manier kan ik me hoofd er niet bij houden vandaag...

ook beetje een lichte hoofdpijn misschien daardoor wel:)

verveel me momenteeel ook beetje:) Nog 1.5uur en dan richting me werk:)

lekker ego en onzin verhaal maar oke;):p

7. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Gefeliciteerd met je verjaardag Bbtje!!!!!!

Geniet van het mooie weer allemaal!!!

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Zo nu heb ik pas weer even tijd om te reageren.

Dnise, wel 3 bladzijdes:D. Nou in dat tempo heb je je boek volgende zomer wel uit haha.

Dreumesmama, oi das wel even vervelend zeg. Kan het geen kwaad dat je weinig vruchtwater hebt? Ben er niet zo in thuis. Wel fijn dat je meteen extra controles krijgt, geeft toch een rustiger gevoel.

BBtje, meid ik duim gewoon dat je zwanger bent hoor. Je temp is ook nog goed dus ik heb er een goed gevoel over.

Ikkedus, En weer fijn om aan het werk te zijn. Je collega's weer zien. Even een goed ritme vinden en dan komt het helemaal goed. Knuffel aan Hannah!!

Wheroon, alleen dingen uitzoeken is ook al leuk!!! Kan je goed orienteren en als je straks kan beginnen weet je helemaal hoe en wat je wilt.

Ricmar, hoe is het met jou?? Jij hebt bijna je echo toch? Ben erg benieuwd. Groetjes

Michelle, bah wel vervelend voor Lars dat hij zoveel oorontsteking heeft zeg. Hopelijk gaat het met buisjes een stuk beter. Mijn zusje had het vroeger ook en nadat er buisjes waren geplaatst ging het meteen beter en na paar maanden nooit meer last gehad. Goed dat je info gaat vragen bij ha.

Annemiek, hoe is tie meid?? Jij zit ook rond je ei of niet? Succes en hopelijk een mooi bevrucht ei.

Wolf, knuffel voor jou op het wachtbankje. Ik denk aan je en duim voor je!!!

All, manlief moet vanavond werken en check mijn banner welke dag het is:(. Ws pas rond een uur of 00.00 thuis. Toch maar besloten om op hem te wachten anders is het ben ik bang een verloren ronde. Nu maar hopen dat we niet te moe zijn. Bah bah wat baal ik ervan. Alsof het lot er mee speelt.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@bb; gefeliciteerd en een fjine dag gewenst!

@wherona; zo je bent wat bloed armer;)

@zafira; thanks voor duimen, maar heb er helaas geen goed gevoel over...
    hopelijk is manlief op tijd thuis...good luck!

@all knuffel

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ga je slapen en kust hij je lekker wakker en dannn......:p

11. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Whaaa ik heb echt de liefste man ever. Hij heeft geregeld dat een collega gaat werken. We hebben zelfs al geklust hihi. Heb ook weer ei pijn dus heb er een goed gevoel over.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

wat onwijs fijn:D:D:D

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oh Oh...:(
    ik heb het K-O-U-D! meestal zegt dit genoeg bij mij!
    we gaan het morgen zien...
    ik ga van de laptop af, want zal zo wel bezoek krijgen!

xxx

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@zafira; ahh wat lief van hem!!! en jullie goed geklust, ik duim voor je!!!

@bb; wat balen meid dat je zo koud bent, pff kl#te zooi!

15. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    HA meiden,

Sorrie voor mijn weinig tiepen, maar ik heb het razend druk momenteel.
    Ik lees wel mee via mijn mobiel, maar daar kan ik helaas niet op reageren.
    Hier gaat het prima, volop bezig met mijn werk en met onze verbouwing.
    Ik vermoed dat mijn eitje eind deze week begin volgende week komt, maar van dat soort klussen komt het er momenteel helaas niet van. Hopelijk lukt het van het weekend.

Dus dames, ik ben jullie niet vergeten, maar even wat minder tijd helaas. Maar ik blijf lezen en probeer de komende tijd zo veel mogeijk te reageren daar waar kan.

Dikke knuf voor jullie allemaal
    Liefs Miek

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    HEY MEIDEN!
    gisteren is idd mijn puckababy binnengekomen. Hannah moest er wel enorm aan wennen omdat haar armpjes ingepakt waren. dus was even stoeien maar daarna werd ze rustig. ze heeft gister avond ook voor het eerst haar pyjamapapje gekregen (ze werd nl ineens weer snachts wakker omdat ze honger had hoewel ze anders gewoon doorsliep) ZE VOND HET HEERLIJK!
    ze had 180cc + voeding + papschepjes (vanille) dus echt een heel flinke fles en die is er in 1 teug ingegaan!
    vervolgens ging ze nock :p
    heb haar toen in haar bedje gelegd (wagenwiegje) later heb ik haar met het bedje naar boven gedragen en in onze slaapkamer gelegd en al die tijd bleef ze doorslapen!
    ze heeft tot half 4 doorgeslapen en toen hoorde ik dat ze het benouwd had door haar verstopte neusje. ze heeft niet gehuild maar werd heel onrustig dus heb ik haar weer bij me genomen. maar ben zoooo trots op haar! helemaal alleen geslapen :D:D:D

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ikkedus wat een fijn nieuws:D Helemaal knap van jullie mooie meid!!:D

@ALL: hier 37.0 als temp, wel iets gezakt, ben bang dat het een klein beginnetje is van een groot einde...;) Morgen gaan we het zien. Alleen zal ik dan me ongi af moeten wachten want me temp zal morgen niet betrouwbaar zijn(vanaaf bruiloft dus pas rond h2 op bed en wel al h8 eruit:$) ivm te weinig slaap!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    zou het nu dan wel raak zijn??:) vast niet! hihi.
    Ik heb me toch een steekjes/krampjes gevoel in mijn onderbuik. Volgens mij ben ik die niet gewend zo kort voor mijn ongi.
    Ik voel nog niks van een ongi laat staan de bekende ongi rugpijn!

Maarjah vind het heel wat dat ik het uit durf te spreken, haha, want over 5min denk ik vast weer dat ik ongi ga worden:cool: Mijn lijf zit maar raar in elkaar.....:)

Gelukkig ben ik lekker het huisje aan het schoonmaken zodat hij morgen voor mijn feestje lekker schoon is:D Morgen druk dagje over dag dus weinig tijd ervoor....!

19. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hey liefjes!...

:( hier even een emo berichtje!

Aiden is zooooo ziek :(

hij was wat aan het snotteren vanmorgen.. allemaal groene drap uit zijn neus gezogen.. :(
    en nou vond ik hem net wat warm.. :(
    heeft hij gewoon koorts!
    38.9 :(
    Kon wel janken!...
    hij ligt nu te slapen en is niet huilerig maar wel erg hangerig.. dus ik temp hem nog een keer met de volgende voeding.. en als het dan niet gestegen is geef ik hem lekker een zetpilletje...
    zo zielig mijn arme kleine man :(
    je moederhart breekt dan hoor! hele dikke rode oogjes en hij gloeid als een lampje :(

xx een verdrietige mama :)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:(
    KNuffel voor jou en je kleine zieke mannetje!

Deel Deze Pagina