Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

dank je meid!..
    jij hebt hier vast wel ervaring mee met je werk...

38.9 is nog niet gevaarlijk toch???

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    AAAWWWWW arme Aiden!

lieve schat hou die temp in de gaten. in principe is de temp van kindjes altijd iets hoger en bij 40 graden praten ze over koorts.
    heb je zetpillen in huis? (die heb je van 125, gewoon de helft eraf snijden en de rest weggooien anders krijgt hij teveel binnen) maar hoeft pas bij 40 graden geloof ik dus vooral vanavond in de gaten houden.
    verder goed laten drinken en je kunt hem natte sokjes aangeven om de temp wat omlaag te halen. je kunt de sookjes ook besprenkelen met citroensap (kan ook uit zo'n kant en klaar knijpflesje) dit haalt ook zn temp naar beneden dan kan hij zn hitte kwijt
    succes lieverd!

3. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    of was t toch 39 ik weet t niet meer! sorry!

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    even cb bellen anders? of ha
    ik dacht dat t 40 graden was maar weet t ineens niet meer zeker.
    denk vooral ook dat je op moet letten hoe aiden doet.
    hij slaapt dus dan is aan t aansterken terwijl zijn lijfje tegen de indringers vecht. maar zou als ik jou was toch ff bellen, better to be safe than sorry toch zeker met zo'n kleintje

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    vanaf 38 graden bellen we de ouders om te overleggen....
    Bij 38.5 MOETEN ze bij ons naar huis omdat wij vinden dat een kindje dan thuis moet zijn, wij 1op1 aandacht moeten en niet kunnen geven en er een kleine kans is dat er een koortstuipje plaats kan vinden.

vanaf 39 graden is er een grotere kans op koorststuip *want denk dat je dat bedoeld met gevaarlijk of niet?* maar het hoeft niet meteen zo te zijn hoor. Probeer je daar niet te druk over te maken lieverd:) 9vd10 koortjes lopen gewoon af hoor:D

zetpilletjes kan de koorts wel wat fijn omlaag brengen....

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    over wat je mag en kan geven weet ik niks want dat mogen wij niet toedienen allemaal:)

7. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Ik heb zetpilletjes in huis (60miligram)
    ik begreep dat tussen 12 en 3 de koorts op zijn piek is?!
    dus ik temp hem dalijk voor zijn volgende fles nog een keertje en als de temp dan gestegen is of niet gezakt dan geef ik hem toch een zetpilletje...
    Hij ligt nu in bed met zijn sokjes uit... om de koorts wat te laten zakken...
    maar huilerig is hij niet.. alleen erg hangerig en slaapt veel...
    gelukkig drinkt hij wel goed en plast ook goed dus wat dat te gaat gaat t goed...
    Hij is zooo verkouden dus ik weet bijna wel zkr dat het daar van komt...
    dankje voor je bericht lieverd!!!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

even ego bericht, ben erg druk...

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Jeetje wolf!
    Ik heb met verbazing zitten lezen, nu ken ik je ook niet heeel goed. Maar je hebt hier (of in pb ) wel dingen benoemd naar ons/mij die ik terug zie in haar verhaal / de kaarten! En wat verteld ze dat moooi!!

pb mij eens even waar je dat hebt laten doen, wat het inhoud, wat ze moet hebben en wat het ksot als je wilt?:)
    Ik ben er heel erg van onder de indruk namelijk! ;)

10. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Meiden, ik kom vanavond reageren. Zit nu van de zon te genieten.

Wil alleen vast Dnise heel veel beterschap wensen met kleine Aiden. Knuffel voor hem!!

11. Zeepaardje

bb; het is idd allemaal zo kloppend...

12. Zeepaardje

@all; zojuist me oma aan de telefoon... die komt vanavond waarschijnlijk voor een week... dus minder op zp;)
    knuffels

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden, even een berichtje voor we naar de bruiloft gaan:)

Ik ben nog niet ongi, ook geen ongi rugpijn meer... vind het stiekem heeel balen dat ik morgen niet op mijn temp kan vertrouwen:)
    Nu moet ik de hele dag afwachten of ik ongi word, en zo niet hoe me temp dan zondag (15dpo) zal zijn....;)

Ook heb ik besloten na het prachtige en vooral kloppende verhaal van wolfje contact met die vrouw te zoeken. Ik ben heeel benieuwd of het bij mij/ons ook zo kloppend zal zijn! Morgen gaat het de deur uit, dus zal eind volgende week wel iets horen:) stiekem hoop ik dat het heel erg klopt zodat ik niet meer zo sceptishe zal denken over tarot enz.;)

zwaai zwaai, en tot morgen!

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Zo na de hele middag van de zon genoten te hebben hier een reactie van mij. Weet niet of ik alles nog weet.

Dnise, hoe is het nu met Aiden? Hopelijk is de koorts gezakt. Soms hebben ze koorts nodig. Dit is een natuurlijke reactie van het lichaam om ziektekiemen uit te roeien om het zo maar te zeggen. Wees niet te snel met zetpillen. Wel als de koorts te hoog word natuurlijk. Hopelijk knapt hij snel weer een beetje op.

Wolf, tsja wat betreft die reading......ik geloof daar niet zo in eerlijk gezegt. Het is een tekst die op iedereen zou kunnen slaan. Snap je wat ik bedoel. Hoop natuurlijk voor jullie dat je idd zwanger raakt van een tweede. Gezellig dat je oma komt logeren.

BBtje, gelukkig nog geen echte temp dip!!! Jij gaat gewoon positesten.....afgesproken!!!:D

Ikkedus, bah wat naar dat Hannah zo verkouden is. Het heerst echt verschrikkelijk. Mijn neefje loopt ook al zo te snotteren en te hoesten. Jammer dat er zo weinig aan te doen is. Ook beterschap voor kleine Hannah.

Michelle, hoe is tie met jou? Hopelijk voelt Lars zich ook weer wat beter.

Lijkt wel of alle kindjes momenteel ziek zijn:(

Annemiek, begrijpelijk meid dat je er wat minder bent op het moment. Zal wel erg druk zijn met de verbouwing. Hopelijk vind je toch nog de tijd om te "klussen" .

Dreumesmama, hoe voel jij je. Hou je het allemaal nog een beetje vol? Knuffel voor jou.

Wheroon, en gaat het al beter met je verstopte neus? Hoop dat jij je ook snel beter voelt.

All, Had vandaag eislijm en voel ook weer eipijn dus de sprong is nog niet geweest. Vanavond maar weer klussen en dan hoop ik dat hij dit weekend springt want weet niet of man volgende week weer veel moet werken. Aan het klussen kan het iig niet liggen, want hebben zo di do al geklust. Nu vanavond nog en dan ws za en zo ook:). Tja je moet er wat voor doen he:D. Gelukkig vinden we het allebei niet erg.

Meiden ik zit met een rot gevoel en ga proberen het jullie uit te leggen.
    Punt 1
    Na de 20 weken echo hebben wij een gesprek met onze vk gehad over het feit dat de afwijking niet gezien was met 12 weken. Zij vertelde ons toen dat de aanleg van de ledematen pas begint met 12 weken dus dat ze het echt niet eerder gezien hadden kunnen hebben. Ik ben er onderstussen achter dat dit absoluut niet waar is. Jullie zullen dit ook wel weten van de echo's die jullie gehad hebben. Met 9 weken gaat het zich vormen en met 12 weken hebben zelfs de vingers en teentjes zich gevormd. Ik voel me nu eigenlijk zo bedondert door haar ( ook nog mijn overbuurvrouw ). Bij een volgende zwangerschap gaan we ook zeker niet meer naar die praktijk toe. Maar zouden jullie bv stappen ondernemen. Ik vind eigenlijk dat er echt een grove fout is gemaakt en al helemaal erg dat er ook nog over gelogen is om hun fout te verdoezelen.

Punt 2
    Ben ook erg onzeker over het feit dat we opnieuw proberen zwanger te raken terwijl nog niet alle uitslagen van Jaron binnen zijn. Vooral wat betreft de verhogingskans. Maar stel dat we een verhoging hebben van 25% ( het hoogste waar tot nu toe over gesproken is) dan is mijn vraag waar dat eigenlijk op gebasserd is. We zijn de enige waar het van bekend is dus hoe kunnen ze dan een percentage geven. Snappen jullie wat ik bedoel. Nu hebben we iig besloten om het nog een keer te proberen, maar is dat eigenlijk niet het ongeluk opzoeken. We hebben nog helemaal geen antwoord op onze vragen. Pfff vind het zo moeilijk en probeer mijn gevoel te volgen die zegt dat dit echt geen tweede keer zal gebeuren, maar word gewoon echt gek van die onzekerheid en ook wel schuldgevoelens naar Jaron en een evt ongeboren kindje. Want stel dat het wel nog een keer gebeurt, wat dan.....

Goed ik moest het even van me afschrijven zoals jullie merken. Ik heb alleen een vraag.......Wat zouden jullie in ons geval doen.

15. Zeepaardje

zafira; dikke knuf voor jou!
    vervelend dat je je zo rot voelt en wat ik nog weet met mijn zwangerschap is dat met 9wk alle armen en beetjes al zichtbaar waren, maar ja elke beeb ontwikkeld zich misschien anders...

maar je wilt het aanvechten... wat wil je daarmee bereiken? geen lullige vraag hoor, maar jaron krijgen jullie er niet meer terug...
    wat ik zou doen... tja moeilijk zeggen als je het niet mee gemaakt hebt...
    maar het is gebeurd... veranderen kun je het niet meer, maar ik zou idd met een volgende zwangerschap naar een andere vk gaan...

punt 2; hoogste herhalingskans 25procent, dus 75procent dat het goed gaat:)

Meid ik gun je zo een gezonde beeb, liefs xxx mij

bb; ben heel beniewd, bij mij klopte het zo:)

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Nee wil het niet aanvechten, maar vind wel dat ze hun fout toe hadden moeten geven. Weet je wat het is, op zich neem ik het ze niet zozeer kwalijk dat het niet gezien is, maar wel dat er zo over gelogen is. Maar twijfel nu wel over hun kundigheid en ga dus ook zeker niet meer bij deze praktijk onder behandeling.

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    zafira ik kan je reuze goed begrijpen. toen ik mn echo kreeg van elize zag je zelfs de armpjes en beentjes al bewegen.. maar zoals iemand al zegt.. je krijgt jaron er niet mee terug...
    maar snap je enorme bedonderde gevoel... bah.

wat betreft het zwanger worden.. ik denk dat je daarin je gevoel moet volgen. jullie kinderwens zal altijd blijven bestaan zolang jullie geen kindje in jullie armen mogen of kunnen houden... ook al zit jaron in jullie harten.. hij is niet tastbaar. enkeld geestelijk en innerlijk leeft hij in jullie. maar de 1e lachjes, de eerste aanrakingen en dergelijke dat hebben jullie nu niet. waardoor ik het ook geen idioot idee vind van.. willen we zwanger worden.. ik zou in mijn positie misschien ook opnieuw proberen. nu zou ik jaron niet terug krijgen. maar ook niet over 10jaar. wanneer zou het goede moment wel zijn?

dnise bah je kleintje ziek dat is echt vreselijk om aan te moeten zien. en zou je het liefste over willen nemen. hoop dat zijn koorts iets gezakt is. al is het in de avond vaak het hoogste. zetpillen zijn geen punt. en kleine kindjes kunnen veel hebben. tenminste ben vaak zat weggestuurd met n zetpil bij de huisarts. ook met 40.5. voor kinderen is vanaf 40 a 41gr pas een beetje zorgwekkend zeker als het langer als 5dg duurt. kan hij het nog van zn spuitjes hebben/ kan namelijk ook na 2wk pas komen.

wolf ben wel benieuwd bij wie je dat hebt laten doen die tarot. vind het wel een mooi stuk lap tekst. past wel bij je.. andere kant. weet niet of het ook echt uitkomt heb t nooit laten doen bij mezelf. dus ben wel nieuwschierig.

ennnnn ben de rest haast weer kwijt.
    hier gaat t wel. vanmorgen de ggd op bezoek gehad voor mn werk. gelukkig was alles ok met deze inspectie.
    ook met lars naar huisarts geweest weer. hij heeft wederom weer n antibiotica kuur ivm aan beide kanten oorontsteking. hij gaat 17mei naar de kno arts. om amandelverwijdering en buisjes te doorspreken.. ben benieuwd. vind het wel onwijs zielig maar dit kan ik niet langer meer aanzien na n paar jaar. morgen ben ik er niet. ga n dag naar beverwijk, en n vriendin die in ijmuiden woont past op onze 3 kinders.
    mn middelste zoon is zo erg op t moment.. heeft echt van die verschrikkelijke rotstreken. vanmiddag de muren volgekleurd met stoepkrijt. gister in de modder gestaan staat ie zn voeten door heel t huis af te vegen. afg weekend met stift alles onder mn melkglazen tafel bekleurd. tis echt verschrikkelijk tis heel de dag sukkel. en fack. bah. dus ben wel ff blij dat ik even met manlief samen weg kan. ben kapot... maar ja. 3 kinders en eerste werkweek was echt wennen en viel niet meer. maar komt goed.

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    michelle, veel plezier vandaag. Geniet er maar even van zonder kids. Die middelste is wel een boefje zeg!!

All, heb gisteren avond mijn ei gehad denk ik en we hebben ook geklust dus nu morgen nog maar een keer voor de zekerheid en dan zitten we weer op het wachtbankje. Spannend weer.

En BBtje, hoe is het met je temp. Hopelijk morgen rose nieuws. Veel plezier met je feestje en op naar een positest.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Uhmz, gister toen we net op bruiloft waren had ik al bruin gespot, dus snel tampon erin en ja hoor vannacht weer HEL, dat ik ongi word is nog tot daar aan toe, maar die pijn de eerste 2 nachten!! PFFF

h5 naar beneden geweest en pittenzak en 2 para's genomen en gelukkig na half uur toch in slaap gevallen! :)

Ik ben wel heel "blij" (al klinkt dat ook weer raar) dat ik aan de ontstekings remmers kan beginnen nu want heb er 2 dagen lang al steeds meer last van, die slijmbeursont. in heup.

We gaan vol goede moet beginnen aan onze volgende ronde, ronde 17 alweer, en we zullen het weer gaan zien hoe die verloopt;)

xxx voor lieve allemaal...!

PS: ga straks terug lezen en reageren!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

even snel reageren op je punt1 (want moet eten en de deur uit!:))
    Toen ik van jou dat nieuws hoorde, hebben mamav3 en ik met elkaar gebeld gehad (ze belde mij) en het eerste wat wij tegen elkaar zeiden was indd: dat hadden ze op de 1ste echo al MOETEN zien!
    Ik wilde dat niet naar je uitspreken omdat ik je niet nog meer pijn wilde geven. Maar ik snap heel goed dat je daar HEEL boos over bent. Dat had jullie heel veel kunnen besparen!:):(

Sterkte ermee meis, en helaas geen roze dus voor mij!

Deel Deze Pagina