Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hallo allemaal,

1985, hopelijk werkt het voor je kleine man en kan hij snel weer lekker slapen.

Ikkedus, wow Hannah groeit goed zeg. En dat voor het kleintje wat te vroeg geboren was. Lekker genoten in de zon zag ik. Het is zulk heerlijk weer.

BBtje, hopelijk is je rug en ongiepijn snel weg meid. Die ongie alleen is al erg genoeg.

Dnise, veel plezier met je visite vanavond.

Wheroon, ik sta elke keer versteld van jou banner. Het lijkt wel of ie zo hard gaat. Volgens mij kun je wel extra echo's tegen betaling krijgen. Dacht dat het rond de 40 euro was. Ben je gewoon nieuwsgierig of maak je je zorgen? Je kan evt ook een pretecho doen, maar denk dat dat nog een beetje vroeg is.

All, heb ongiepijn:(. Zo vreemd, heb dat echt nooit zo vroeg gehad. Weet niet eens zeker of mijn ei al geweest is. We klussen dus toch maar door en ga volgende ronde maar eens ovutesten gebruiken denk ik. Het ziet er naar uit dat mijn cyclus toch weer langer gaat worden. Daar baal ik best wel van want had gehoopt op 28 dagen. Spannend en afwachten dus maar.

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

meer nieuwsgierigheid hoor ben gewoon zo benieuwd hoeveel het gegroeit is enzo hihi en tis leuk om kleine frummel weer te mogen zien. Maar we moeten nog ff geduld hebben (moeilijk) maar komt goed.

En hoe is het vandaag nog steeds ongipijn?

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ikkedus wat groeit ze goed zeg lekker hoor nog effe en ze kruipt straks ook door de woonkamer heen hihi

Dnise hoop dat het gezellig was gisteravond en heerlijk genoten op het balkon helaas vandaag wat minder mooie dag.

Michelle bij jou alles goed? je zoontje alweer wat opgeknapt?

Dreumesmama hoe is het met jou? gaat alles nog goed

Wolf nog gezellig oma op bezoek?

Annemiek lekker druk bezig meid met de verbouwing

BB heup en ongi pijn al weer wat minder geworden

All hihi echt heel raar werd gisteren zomaar uit het niets echt heel erg boos op mijn vriend en weet niet eens waarom en daarna een flinke huilbui omdat ik zomaar boos op hem was geworden hoe bedoel je hormonen hahahaha arme schat heb hem daarna flink geknuffeld en gezoend hoor om het goed te maken. We moesten daarna ook wel erom lachen.

Donderdag verplicht vrij moeten nemen :) dan komt eindelijk onze nieuwe bankstel en ze komen tussen 10.00 - 13.00 uur dus lekker thuis hangen en wachten op ze.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi meiden,

Dreumesmama, hoe gaat het?Je bent stil? Niet gewend van je:)
    Hou je het allemaal nog beetje vol? En je mooie meid, snapt ze het allemaal een beetje en kijkt ze er naar uit?

Zafira, ongi pijn kan geloof ik ook rond je ei, lees ik vaker op het forum hiero... ;) Lastig he als je niet weet hoe of wat, dat kan mij nou echt even een stress gevoel geven:)

wolfje, ik denk dat ik morgen of donderdag antwoord krijg:);)
    Leuk weekendje gehad met je oma? Ik vind het zo knap van je! Alle respect voor mijn lieve oma(en opa) maar ik moet dr toch niet aan denken hoor... pfff:)

Michelle, je mannetje gister naar de ha las ik, en?

1985, achgossie wat sneu voor je kleine mannetje, daar kun je zelf al zo'n last van hebben laat staan zo'n kleintje indd...:( Knuffel!

Melisss, ik geloof dat je niet meer mee leest, maar mocht je toch eeen keer spieken: ik denk aan je! En een hele dikke knuffel!:D

wheroon, lekker hoor nieuw bankstel! En vervelend zeg dat je daardoor thuis moet blijven;):p

@ALL: hier net een uurtje gewerkt, nu lekker thuis, donderdag weer naar de medicijnman we zullen eens zien wwat hij nu weer verzonnen heeft om te doen:p:cool: Dadelijk dotker, blij toe!

De pijn is niet fijn, en ja zonder been(of zonder lopen) kun je nou eenmaal niet, dus ik doe veel te veel;)

Ongipijn is helemaal weg, en nu je het zegt wheroon! ik ben vanmorgen door de haast helemaal vergeten om....:$:) Ga ik snel doen... (oftewel: de ongi is ook zo goed als over;))

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    :D

fijn dat je ongi in ieder geval over is en nu je heup nog want inderdaad je moet wel lopen helemaal met jouw werk. Hopelijk geneest het snel meid. Je hebt het niet echt mee he allemaal al die stomme klachten. Ik wil dat je zw klachten krijgt en geen andere meer.

even een vraagje voor de gene die me daar antwoord op kunnen geven.

Bij sommige bewegingen voel ik een lichte steek in mijn schaamstreek en dan meerendeels links, weet iemand wat dat kan wezen? Tis bij te snel opstaan en als ik mijn benen kruis of over elkaar heen sla het doet niet echt pijn ofzo maar je voelt het wel.
    Snappen jullie het nog :)

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wheroon gefelicititeerd alweer 12w +1d!!! WHOEHOE :D stom dat ik dat gemist had sorry! :)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Terug van huisarts: Het is indd slijmbeurs ontsteking in mijn heup:(
    Nu moet ik dus rust gaan nemen (lees: niet werken) maar dat wil ik eink helemaal niet
    dus dat is mijn dillemma. Ik moet doorgaan met diclofinac en para's erbij.

Ik ga vanmiddag even kijken wat ik ga doen en kan regelen met het werk.
    Ik hoop dat ik iig morgen af kan vallen en dan kijk ik donderdag wel of ik dan nog wel
    kan werken.;)

maar ik vind het zo moeilijk want:
    1.) Ik werk altijd al 1-uur in de week. Als ik nu afval worden dat er meer.
    2.) Ik kan in de ziekte wet gaan maar elk kwartaal dat ik één dag in ziektewet ben geweest kost mij dat 50,-euro aan eindejaarsuitk.
    en dat wil ik niet hebben natuurlijk!
    3.) Ik wil werken en niet thuis zitten.... tjah haha

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

dank je en jj gefeliciteerd met Hannah alweer 4 maanden gaat zo snel allemaal

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, sorry dat ik al n paar dagen niks heb laten horen. afg weekend super druk gehad. met beverwijk, en mn man werd erg ziek. moest gister naar huisarts die hem meteen doorstuurde naar kno arts in t zh. ze dachten een abces. maar zn amandelen zijn erg opgezet met n keelontsteking erbij. nu antibiotica helpt dat ammel niet dan amandelen eruit.

met mij gaat het best wel super ben nu voor de 2e week aan t werk. en voel me ok. nog steeds niet ongesteld na de bevalling geweest.. maar ja we verwachten gewoon dat dat nog gaat komen..

uhm 5 juni word ons meissie gedoopt. erg leuk:D

ikkedus jullie kleine meid groeit hard!!! ze is ong 1.3 kilo zwaarder als elize zo leuk!!

wherona wat gaat t hard!!!!!!!!!!!!!!!!12wk alweer.. leuk hoor.

bb een slijmbeurs doet erg zeer. zowel in je schouder als in je heup. doe alsjeblieft rustig aan meid.. en ben niet zo eigenwijs omdat je graag werkt... het is fijn dat je graag werkt maar alsjeblieft niet ten koste van je lijf...

dreumesmama hoe is t met je??

1985 wat balen van je mannetje joh! maar ken het wel hier soms ook huiluurtjes en soms dagen.. dan voel je je zo machteloos. gelukkig is elize een heel makkelijk meisje. en als ze dan eens huilt weet ik vaak wat er is. omdat ze t niet heel vaak doet..

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

begrijp het wel maar ze zullen je het advies niet voor niets geven en uiteindelijk is je gezondheid belangrijker dan geld. Ik zou gewoon de rest van deze week ziek melden en dan volgende week weer aankijken of het beter gaat. Ik zou het wel doen als ik jouo was want neem aan dat je niet wilt dat het ook een chronische gaat worden? en dat de pijn snel over is?

11. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai even snel een berichtje van mij.

Wheroon, die steken die je voelt is bandenpijn. Heel vervelend maar daar kan je echt lang last van hebben. Het is niks om je zorgen over te maken. Hoort er gewoon bij.

BBtje, tja ongiepijn is er nog steeds. We wachten maar af. Gaan ook niet meer klussen deze ronde. We hebben zo veel geklust dat als het nu nog niet goed is dan gebeurt het toch niet meer.
    Balen van je slijmbeursontsteking. Bah doet vast erg zeer. Hopelijk werken je meds snel. Ben wel benieuwd naar het antwoord wat je krijgt. Ik geloof er niet echt in maar als het bij jou ook klopt, dan moet ik mijn gedachten erover misschien toch bijstellen.:)

All, ik heb zaterdag stofjes gekocht en ga kruikenzakken en omslagdoeken maken. Ook speen koorden. Allemaal voor mijn winkeltje wat in begin stadium is. Mijn mams maakt baby en peuter kleertjes dus kunnen we mooi samen doen. Ben benieuwd of het gaat lukken, want ben niet echt handig op de naaimachine. Als er 1 af is plaats ik wel een foto. Tenminste als het gelukt is.;)

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik geloof er ook niet in, maar omdat het bij wolfje zoo kloptte! Was ik TE nieuwschierig geworden, als het bij mij nu ok klopt zal ik zelf indd ook mijn mening gaan veranderen.

Overigns: ik heb mijn mening ook al sterk laten veranderen over het medicijnmannetje: accupunctuur en homeopathie vond ik zweverige onzin... maar tot mijn verbazing werkt het echt! En dat zweverige,... ach dat neem ik dr dan maar bij;):p

wat leuk meid! Je eigen toko:D Ik wil dat ook al zo lang, mijn oma heeft dat altijd voor ons allemaal gedaan, en nu ze het niet meer zo goed kan wil ik het graag leren (een beetje uit respect voor haar zeg maar...:)) maar ik weet niet of ik dat geduld heb hahaha.. Succes:D

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden

sorry niet bijgelezen...ben mega druk...sem morgen jarig dus ben er vanaf donderdag weer:)

oma blijft nog tot en met geloof zaterdag...

xxx knufffel

14. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wherona, die steekjes zijn goed!! Je baarmoeder moet flink groeien en dat voel je wel!

bbtje, fijn dat je ongi weer bijna over is, wat balen van pijn en slijmbeursontsteking. Neem ajb je rust meid! Knuf

Zafira, nou nou creatief hoor ;) Ben benieuwd naar het resultaat. Raar van ongi pijn, je kunt niets anders dan afwachten maar zo weet je ook niets.

Wolfje, Is Sem al met zijn verjaardag bezig? Alvast een hele fijne dag morgen!

Ikkedus, jullie je ritme al weer een beetje gevonden? Met werken enzo?

Hier even wat minder actief, zit niet lekker in mijn velletje en wil jullie er niet teveel mee lastig vallen. Ik ben al zo blij en dankbaar dat ik zwanger ben, maar het valt met best zwaar. Verder leef ik best naar donderdag toe, naar de extra controle in ZH, hoop zo dat alles goed is, misschien kan ik dan ook een beetje meer genieten!

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dreumesmama;dank je wel! ja hij maakt het dit jaar weer zoveel bewuster mee...
    het is nu al een week elke morgen; mama ben ik dan nu jarig:(

en nu is het; nog 1 nachtje slapen en dan ben ik jarig en krijg ik kadootjes:p

vanavond nog ff zwemmen, private practice kijken en dan de boel versieren...kamer/sere buitenboel... druk druk druk dus

net nog ff naar de kapper geweest...

Heel veel succes donderdag met controle; zwanger zijn is niet altijd leuk meid en je mag natuulijk best eens klagen, dikke knuf voor jou!

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wolf, alvast een hele fijne en gezellige dag morgen. En alvast gefeliciteerd natuurlijk.

Dreumesmama, je mag gewoon komen klagen hoor. Zwanger zijn is idd niet altijd even leuk. Ik hoop echt dat donderdag alles goed is. Hopelijk kan je dan nog van de laatste weken genieten. Maar als je wilt klagen mag dat!!!!!

BBtje, ik ben zelf ook niet zo geduldig, dus is maar afwachten of ik het wat vind. Heb op zich wel altijd crea ideeen, maar lukt me nooit echt om er wat van te maken. Mijn ma is gelukkig heel handig op de naaimachine, dus die geeft tips en aanwijzingen.

All, nou mijn eerste kruikzak is al bijna af:D. Vind hem zelf al erg mooi geworden. Zitten natuurlijk wel wat beginners foutjes in, maar mag trots zijn op het resultaat. Morgen nog afwerken en dan zal ik een foto plaatsen.

Hier nog steeds ongie gevoel:(. Begrijp er echt niks van, dacht mijn lichaam nu wel te kennen, maar is dus toch niet zo. Het is ook met vlagen en niet constant ofzo. Vreemd vreemd vreemd. Maar ook wel spannend want misschien betekent het wel iets. Ik ga pas testen als ik echt overtijd ben, eerder durf ik niet. Dus we moeten nog een tijdje in spanning afwachten.

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hm, dat ken ik! Ik heb altijd hele leuke ideeen maar als ik ze dan zelf uitwerk vind ik het altijd tegen vallen...;):(

en ongi gevoel nog steeds, dadelijk ben je al zwanger?:)

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    meiden het is niet te geloven maar.........:
    ik zit dag 4 en me ongi was vanmorgen al nergens meer!;) Dus ik heb nu al 2 rondes maar 3 dagen een ongi:D

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    WHA das wel fijn maar 3 dagen ongie. Ik ben altijd een hele week de l*l.

Zwanger kan denk ik nog niet, want zou wel erg vroeg kwaaltjes hebben dan. Denk dat mijn ei nog moet springen. Ik weet het ook niet meer. Stom lichaam. Cyclus was goed, en nu we het weer proberen, maakt mijn lichaam er meteen weer een potje van. Baal er wel van, maar helaas niets aan te doen.

20. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    gefeliciteerd wolf!!!

Deel Deze Pagina