Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ach lieverd je mag mij zoveel lastig vallen als je wilt, ik zie het niet eens als lastig vallen hoor we zijn hier om je verhaal kwijt te kunnen en je mag best wel eens negatief zijn hoor. Dikke knuf voor jou en hoor graag hoe het morgen is verlopen.

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wolf gefeliciteerd met Sem en hoop dat jullie een leuke dag ervan maken

Zafira ben benieuwd hoe je kruikzak eruit ziet, mijn moeder is ook zo crea begon te haken en te breien voor mijn nichtje hihi erg leuk ik heb daar ook het geduld en tijd niet voor.

BB heerlijk toch zo een korte ongi ben je lekker snel van die troep af.

All bedankt voor jullie antwoorden, ik voel me nu ook echt zwanger hahah klinkt misschien vreemd maar toch, gisteravond onze oude bank bij de bak gezet zegt mijn lieve vriend pas je wel op en niet teveel helpen hoor, sta ik daar ineens een potje te janken en te snikken alsof ik keihard ben gevallen hahahahaha die hormonen doen echt rare dingen met je lijf hoor. En ik deed gisterochtend mijn parfum op die ik altijd al gebruik maar nu kreeg ik ineens allemaal rode vlekken en bultjes nou lekker dan ik vindt hem zo lekker en kan ik hem niet meer opspuiten.

Zwaait naar de rest van de meiden alles goed met jullie?

3. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ACH ZWANGERE LIEVERDS!

jullie mogen altijd komen zeuren. want ook al willen we allemaal zwanger worden/zijn is het vooral het moederschap waar we ons op verheugen. en het is nou eenmaal niet altijd voor iedereen een roze wolk. zelfs het moederschap is soms heftig, juist omdat je zoveel van je kindje houdt en je kindje zo enorm gewenst is.
    lieve schatten geloof dat we elkaar allemaal wel lang genoeg kennen op deze site dat je ook je hartezeer en je pijntjes hier mag plaatsen ook al is je grote droom uitgekomen :).
    heeel dikke knuf voor jullie nog een aantal weken en dan mogen we onze nieuwe zp beeb ontmoeten :D.

dreumesmama juist als je niet lekker in je vel zit helpt het misschien om even van je af te schrijven naar de vrouwen toe die hier al zoveel met elkaar hebben gedeeld. weet dat er altijd een luisterend oor...of in dit geval een lezend oog en iig een meelevend hart gevonden zal worden. wens je heel veel sterkte hoop dat de onderzoeken je gerust zullen stellen en er niets ergs is:)

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Nou indd dreumesmama, kom lekker hier al je verdriet,pijn,boosheid, terleurstelling maar ook de leuke dingen vermelden.. Dan weet ik tenmisnte wat me te wachten staat...;):D

Nee zonder gekheid..: daar zijn we voor! Kan echt helpen het "tegen onbekende" van je af te schrijven, wat uiteindelijk zijn we allemaal nog redelijk anoniem voor elkaar en naar elkaar;):)

knuffel voor jou!

EN wheroon: succes voor je vriend meid;):p

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    knuffel voor dreumesmama!

wolfje gefeliciteerd met sem!!

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    dreumesmama we zijn dr voor je hoor!!! ook als t niet zo lekker gaat. een zwangerschap kan heel zwaar zijn zeker als het je 2e of meerdere kindje is.. het gaat niet altijd over rozen. en zoals ikkedus zegt. we willen graag een kindje.. daarvoor moet je n zwangerschap dragen.. de echte wens is niet zo dat je zwanger wil zijn maar meer een kleintje erbij... tenminste zo ervaarde ik het. ben super gelukkig met mn 3 koters.. maar ook dat is soms zwaar. mn 1e zwangerschap was het minste zwaar en vond ik ook fantastisch. 3e nu vond ik het niet zo meer. enkeld om met buik te pronken. nu ik mn lijf terug heb ben ik ook super blij. het enige voor ons geld ik raak nooit meer zwanger. dat is stom dus extra genieten van de babytijd. kijk ook uit naar de tijd dat elize kan lopen ergens.

verder ben ikzelf ongesteld geworden.. dus wel erg blij mee:D

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    mooi michelle;)

meiden: ik heb me toch een droge binnekant van me neus:(
    heel irie, weet iemand iets wat ik eraan kan doen? verkouden ben ik niet.

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    heb je hooikoorts bb? wss is je neus droog misschien ff met neusspray bevochtigen.. beetje zoutoplossing.

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee niet dat ik weet. Ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb eergister neusspray van otrivin gedaan (duo) omdat me neus verstopt zat voor het slapen gaan. EN gister avond ook weer gedaan. En vanmorgen werd ik er mee wakker, en het is nu nog. Spray erin helpt niet.... Is heel irie haha!

10. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
  11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    &het is goed;)

leuk joh!:D

12. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Okay foto is niet heel goed gelukt en let niet op de troep erachter, maar batterij is nu leeg dus kan geen nieuwe maken.

Hier nog steeds soort ongie gevoel. Het lijkt eigenlijk ook een beetje op bandenpijn:(. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar het is best frusterend.

BBtje, die droge neus komt denk ik door die neusspray. Heb er zelf ook vaak last van als ik spray heb gebruikt. Zoutwater druppeltjes helpt wel een beetje, dus dat zou je kunnen proberen.

All, heb vandaag het ziekenhuis gebeld, omdat ik hoop dat de uitslagen binnen zijn. Helaas was mijn arts er niet dus word deze en anders begin volgende week terug gebeld. Pffff zenuwen hier dus.

13. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland

14. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @zafira.... Leuk!!!!!!!!!!!! :D

creatief hoor! ;) (ik wou dat ik zo crea was :D)

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wow:$

Net even bestrating besteld en ben ruim 800 euries armer:).
    En dan moet er nog zand bij, een nieuw tuinset en mooie houten plantbakken met beplanting. O ja en een nieuwe parasol en ws een ombouw om de containers. Pffff duur grapje even de achtertuin veranderen. Maarrrrr mooi word het wel:D

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wat is het hier stil:(

17. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, volgens mij kun je bij sommige echo bureaus inderdaad echos "kopen". Misschien even googlen. Heb geen flauw idee wat dat zou kosten.
    Spannend, morgen je nieuwe bankstel. Hopelijk bavalt ie!
    Je kunt je parfum ook op je kleren spuiten ipv op je huid.

1985, hopelijk vind je mannetje snel weer wat rust.

Dnise, wat heerlijken samen op het balkon in de zon!

Ikkedus, wat groeit ze goed zeg!

Zafira, wat balen, dat je geen idee hebt van hoe je cyclus loopt!
    Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken. Ik doe ook veel op de naaimachine, echt heel erg leuk om te doen.
    Zafira, wat spannend, wel vervelend inderdaad dat je lichaam dingen doet die je niet gewoon bent.
    Wat een prachtige vrolijke kruikzak!

BBtje, fijn dat je ongi pijnen weg zijn. Maar enorm balen van je slijmbeurs! Beterschap! Ik snap dat je graag wilt werken, maar je moet wel oppassen en nu je rust nemen, een slijmbeurs kan chronisch worden als je hem verwaarloosd!
    Dadelijk zitten we met ons allen op de naailes hahaha.

Michele, jeetje meis, beterschap met je mannetje!
    Spannend de doop van je meisje, 5 juni is het zo!
    Heerlijk eindelijk ongesteld, nu kijken hoe je cyclus gaat lopen.

Wolfje, Gefeliciteerd met Sem!!!

Dreumesmama, ook jij mag hier gewoon lekker klagen. We hebben allemaal al kunnen lezen dat je het erg zwaar hebt. Morgen een spannende dag, hopelijk goed nieuws en kun je inderdaad gewoon lekker gaan genieten.

HA meiden, daar ben ik weer eventjes... nou ja eventjes, heb alles bijgelezen, en dat duurt wel wat langer dan eventjes.

Hier gaat het goed, vreselijk druk, maar wel goed. We hebben maar 1 keer geklust afgelopen maandag en volgens mij is maandag morgen mijn ei al gesprongen, dus voor mij geen 2011 beeb helaas.

De verbouwing gaat momenteel erg hard. Diegene die ik op hyves heb heb ik al een mail gestuurd met de link naar onze website (heb ik zelf gemaakt *trots*) Voor diegene die ik niet op hyves heb, als je de link wil laat maar weten, dan stuur ik een btje. Op die website hou ik mooi met een wekelijkse update de verbouwing bij.
    Deze week zijn de dakpannen geplaatst en zijn ze begonnen met de wanden op de boven verdieping dicht te maken.
    Het schiet echt op nu. Ben zo blij als we over kunnen.

Hele dikke knuf voor iedereen
    Liefs Miek

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai lieverd,

Ik miste je al een tijdje. Weet dat jullie het erg druk hebben met het huisje. Ik wil wel graag een pbtje met de site.

Ik heb nog steeds echt ei/ ongie/banden pijn. Het zit echt onderin bij mijn liezen en het ene moment heel erg pijn rechts en dan weer links. Soms tegelijk???? Het is echt een doffe stekende pijn en momenteel vooral in de avond errug aanwezig. Kijk ik hoef echt niet meteen de eerste ronde zwanger te zijn, maar een beetje duidelijkheid omtrend mijn ei is toch wel fijn!!! Word er zo langzaamaan wel een beetje frusti van.

Hoe gaat het verder met jou? Wat betreft jou ei.....het zou kunnen hoor. Ei leeft ong 12 a 24 uur dus als de zaadjes doorgezwommen hebben......:)
    Ik geef de hoop voor jou nog niet op!!!!

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wolf, gefeliciteerd met SEM!!!!!!!!

Michelle, en valt tegen of niet weer ongie ;)
    Ga je weer aan de pil of iets anders?

Ikkedus, zwaai zwaai :)

BBtje, doe je nog wel rustig aan met je heup!!!! Niet teveel willen hoor. Soms is rust echt het beste voor je.

Annemiek, wat maak jij allemaal op de naaimachine?? Babyspul of anders....? Ik ga ook nog omslagdoeken maken, maar moet nog fleece halen en hadden ze nu niet. Lastig aankomen in de zomer haha.

Wheroon, hoe is het met jou? Ben je nog misselijk? En heb je nog duidelijkheid gekregen over extra echo's. Ben erg benieuwd.

20. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb vooral veel voor mijn nichtje gemaakt (die word as zondag alweer 2...) Voor mezelf vooral voor de carnaval.
    Nu ben ik bezig met een babybal... dat is een stoffen bal die niet helemaal dicht is, dus een baby kan die goed vast pakken. Als die klaar is zal ik wel een foto plaatsen.
    Daarna ga ik voor mezelf een jas maken.
    Ik ga eens in de 14 dagen naar naailes, anders kom ik er nooit aan toe vrees ik hahaha

Deel Deze Pagina