Allemaal op zoek naar een bevrucht ei (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wherona, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meiden!
    god wat een creativiteit hier :D
    wow zafira wat leuk die kruikzakken :D. beetje jammer dat het nu lekker weer wordt :( vraagje hoeveel kost zo'n kruikzakje? is natuurlijk wel veel leuker dan een witte...:p

annemiek ja duur he zo'n verbouwing...wordt vast prachtig. volgens mij heb ik jou op hyves dus zal zo ff spieken :D

dreumesmama succes vandaag lieverd hopelijk alleen goed nieuws.

awww knufje voor zielige bbtje :)

rest hier gisteren een campingbedje gekocht (welke ook verhoogd kan worden) was even zoeken hoe ik die in elkaar moest zetten maar was uiteindelijk heel simpel. heb m nu even tijdelijk in onze slaapkamer staan om de overgang te maken van eigen bedje naar eigen bedje eigen kamertje. ze heeft het goed gedaan vannacht in haar campingbedje (heb wel extra matrasje bijgekocht zodat ze wel goed ligt want het matrasje dat je erbij krijgt is echt knoert hard en dun!) als ze dit 2 weekjes goed doet gaan we haar in haar eigen kamertje leggen :D. maar vind het ook wel gezellig moet zelf ook wennen aan 'alleen' slapen :p en kan door het gaas toch beetje naar haar kijken HAHA

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heey meiden hier nog steeds aan het wachten op de bank. Vanochtend atwt gekeken en de tranen vlogen over mijn wangen zeg normaal zou ik misschien een brok in keel krijgen ofzo maar echt huilen hihi lekker effe laten gaan.

Zafira ben niet echt meer heel erg misselijk merk wel dat het allemaal wat aan het afnemen is ook de vermoeidheid dus wel fijn. Heb nu alleen last (na ja last..) van huilbuien maar moet daar wel om lachen. Leuk die kruikzak lekker vrolijk. En wat balen dat je niet weet waar je momenteel aan toe bent hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Ikkedus wat een goed idee van jullie ben benieuwd hoe het gaat verlopen.

BB gaat het alweer wat beter met je heup

Ow de bank komt tot zo

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    En zit hij lekker de bank??:D:D Stat hij mooi??

uhmz... mijn heup dat tot nu toe geen pijn (meer) maar dat is bij mij altijd gevooralijk iets.... want dan ga ik dus ineens veel doen en krijg ik daarna mega last.... dus ik probeer me rustig te houden...;)

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Zo de bank staat (ben echt superblij) en nu effe weer verder reageren.

Annemiek lekker dat de verbouwing zo snel gaat kunnen jullie straks jullie intrek nemen in jullie nieuwe liefdesnestje

Michelle wat leuk dat jullie elize laten dopen, is dat bij je zoons ook gebeurt?

Wolf heeft Sem een leuke verjaardag gehad en is hij lekker verwend?

Zo ga nu effe mijn nieuwe rijbewijs halen en dan plof ik lekker op de heerlijke nieuwe bank en ga ik lekker effe een filmpje kijken.

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties meiden!

Hebben een geweldige drukke dag gehad...

Sem is erg verwend en heeft volop genoten...

Net nog van verjaardagsgeld, teva sandalen gekocht...

Hij heeft thomas en diego dvd's gekregen
    cars leertelefoon
    thomas tijdschrift
    treintjes thomas
    kleren
    sandalen geox
    en nog veel meer;)

6. Zeepaardje

oja en wat betreft nod, die is zaterdag/maandag
    zit nu 12dpo...

hoop dat hier verder alles goed is...
    knuffel

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hallo,

Hier is mijn eipijn eindelijk minder aan het worden. Gisterenavond laat echt verschrikkelijk veel pijn , maar we hebben toch maar geklust. Pff was wel een beetje pijnlijk maarja je moet er wat voor over hebben. Vanochtend nog wel beetje pijnlijk gevoel en sinds begin van de middag is het weg. Ik denk dus dat de sprong is geweest. Zal vanavond ook even mijn banner veranderen. Wel balen dat ik dus weer een cyclus heb van 34 a 35 dagen. Grrr.
    Zouden jullie vanavond nog een keer klussen voor de zekerheid of is dat niet nodig. We hebben za zo ma en woe geklust en dus afgelopen nacht ei gehad en anders vanochtend vroeg.

Tot later.

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    O kom vanavond even uitgebreid reageren, man komt me zo ophalen bij mijn ouders.

9. Zeepaardje

zafia; spannen meid, zal voor je duimen!
    denk dat je genoeg geklust hebt, maar extra nu kan geen kwaad toch;)
    Balen van lange cyclus!

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wolf wat fijn dat hij zo goed verwend is die kleine man van je:D

wherona ja idd lars en lucas zijn beide ook gedoopt. nu zij ook. lars doet volgens jaar ergens zn communi.

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wolf: je temp is iig stuk stabieler dan de vorige keren,, hoop dat (als die nog komt) de volgende ronde ook zo mag verlopen voor je:)

fijn dat je mannetje zo verwend is!!! Leuk altijd!

ennuh mijn post heeft vertraging :( zul je net zien.... dus pas later antwoord van haar... denk pas na het weekend....

12. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

Zo de boodschappen liggen in de kast, we hebben gegeten en de fysio heeft me gemarteld vandaag. Pff nu eerst even reageren op jullie.

Annemiek, Thanks voor je pb. Ik ga straks nog even uitgebreid kijken. Had al wel snel even wat bekeken, maar toen moest ik koken, want manlief is vroeg gaan sporten. Zag er goed uit allemaal.

Wolf, wat heeft Sem leuke cadeautjes gekregen. Zo leuk als die kleintjes jarig zijn. Zal best een drukke dag geweest zijn denk ik zo.

BBtje, rust rust rust!!!!!!!! Echt hoor anders kom ik je opzoeken:D.

Ikkedus, en gaat het goed Hannah in het campingbedje. Is idd goed idee geweest extra matrasje. Mijn neefje slaapt ook in een campingbedje op de vakantie en we hebben er ook een extra matras ingelegt. Was ook zo dun en hard. Hij slaapt met 2 matrasjes als een roosje. En dat zegt wat , want het is echt een klein monstertje:D.

Dreumesmama, en hoe is het vandaag gegaan in het ziekenhuis. Hopelijk alleen maar goed nieuws. Heb meerdere malen aan je gedacht vandaag. Laat je het ons even weten.

Michelle, kindjes laten dopen. Ik weet niet zo goed wat het inhoud, kan je me daar meer over vertellen. En wat houd communie in. Sorry ben echt een leek wat dat betreft.

Dnise, en hoe is het met jou en Aiden vandaag? Ik hoop ook zo dat de uitslag in het ziekenhuis voor jullie goed is.

Wheroon, en zit je nieuwe bank lekker??:D

All, banner is aangepast:(. Baal er wel van. Had zo gehoopt op cyclus van 28 dagen. Maar ben wel blij dat ik mijn ei uiteindelijk gevonden heb. Achteraf gezien kon ik er ook echt niet omheen:$. Men wat deed dat zeer. Vorige eisprong ook al. Op zich wel handig met ei spotten, maar poeh dit moet je echt niet elke ronde hebben.

13. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hoi meiden,

Reageer even snel via telefoon.

Echo was goed!! Wel kleine baby, maar nog boven onderste groeilijn. Niets om zorgen over te maken (dochter was ook klein bij geboorte) vruchtwater ook goed. Ben zo opgelucht, echt er is een last van mijn schouders gevallen.

Morgen meer reactie van mij, lig nu moe op de bank.

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wat fijn dreumesmama dat alles verders goed is. En nu lekker rustig aandoen en niet te veel zorgen meer maken!!

15. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Met ons is alles goed hoor!!...
    Hoop het ook zo erg! ben er toch best zenuwachtig voor! het duurt ongeveer een halve dag :$ best lang en vermoeiend voor zo'n kleintje hoor!

vandaag een drukke dag gehad en eindelijk wat foto's op me pc kunnen zetten!
    (camera kabeltje was kwijt!) maar oma heeft een nieuwe gekocht!
    is ook oma's camera! vandaar ;)
    dus zal gelijk ff spammen!!!!

Hier een foto van MAMA'S KANJER!!!!

16. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    En samen met mama! ;)

17. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wauw dnise!!!!!
    Wat is het toch een kanjer en wat lijkt hij veel op jou!!!
    Leuk hoor.

18. Zeepaardje

@bb; ja temp is idd erg stabiel ben ik niet gewend en dat met al die drukte omtrent verjaardag...

wat raar is, normaal vanaf ei tot nod bloedverlies, nu niks;) nou ja scheelt weer surfplankjes;)

had jij nou al bericht van reading:(

@zafira; was zeker druk... maar goed, was het waard

@dreumesmama; fijn dat alles goed was!

@dnise; groot ventje alweer:)

all; kmuffel

19. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ohhhh spannend wolfje!!!! Wanneer ga je testen???

Wat een knapperd!!! hij heeft jou ogen hoor dnise, ook van die prachtige grote kijkers.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi Dnise, wat grappig wat er nu gebeurd zie je dat ook?;)

Op hyves (iedereen die jullie beide kent) zegt bijna iedereen dat hij op je mannetje lijkt, en hier kennen ze (bijna) alleen jou gezicht, en dan word er gezegd dat hij op juou lijkt:p

daarom zeggen wij altijd: "hij/zij lijkt op de gene waarvan men wilt dat hij op moet lijken"

Ik doe daar nooit zo aan mee...:) Bij een beeb zie je altijd wel trekjes van de een en van de ander, pas als ze ouder worden kun je bij sommige (lang niet alle kids) heel duidleijk zeggen "van wie dat er een is"

Maar leuke foto's! En nu je het kabeltje weeer hebt: lekker spammen:D

Deel Deze Pagina