Deze ronde gebruikte je toch ene ronde helemaal niks? Kan ook zijn dat de dingen die je gebruikt hebt ongemerkt invloed hadden op je temp hoor Je gebruikt nu toch wel nog foliumzuur???? Dat bloed verlies zou ook daardoor kunnen komen, dat je lichaam het nu op eigen kracht doet en daardoor misschien even anders gaat. MAAR: blijf hopen! Want het kan natuurlijk ook gewoon van een zwangerschap zijn!!!!!!!!!*ik duim!* Ik heb gister aaf mailtje ontvangen dat ze de brief gister avond toch nog gehad heeft, en ze me waars. vandaag de mail stuurt..... ben benieuwd! maar nu eerst naar de ikea
Maar ik zie echt heel duidelijk Dnise erin. Zelfde ogen en vorm gezicht. Wolf, spannend meis.....nog geen rose/ bruinverlies. Wanneer ga je testen?? Ik duim echt voor een mega rose resultaat!!!!! BBtje, wat ga je shoppen bij de IKEA? Altijd zo leuk om daar te gaan winkelen.
Dreumesmama wat goed om te horen kan me voorstellen dat er een last van je schouders af is en alweer 30 weken gaat zo snel. Dnise wat een mooi ventje zeg en wat is hij gegroeit zeg jeetje gaat allemaal zo snel. Zafira gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent, nu weer op dat spannende wachtbankje plaatsnemen. Dopen en communie is vanuit geloof. Dopen weet ik niets van was te klein haha maar de communie vond ik erg leuk omdat daarna er een heel groot feest is gegeven hahaha. En de bank zit super hoor heb er heerlijk op geslapen. Mijn nichtje lijkt heel erg veel op mijn zusje als je foto van mijn nichtje en van mijn zusje van dezelfde leeftijd naast elkaar legt dan zie je echt hoeveel ze op elkaar lijken. En aangezien mijn zusje en broertje weer heel erg op elkaar lijken hihi nee ik zie echt wel duidelijk meer van mijn broertje dan van mijn schoonzusje maar dat kan altijd nog veranderen. Hier gaat alles zijn gangetje nog twee weken en dan eindelijk weer naar de vk toe hihi en volgende week vrijdag lekker vrij goede vrijdag en de maandag 2e paasdag dus een heerlijk lang weekend voor de boeg en die willen we gaan gebruiken om de toekomstige babykamer wat nu nog logeerkamer is gaan opruimen en alvast de spullen naar zolder te brengen, want ja nu kan ik nog zelf het een en ander doen dadelijk als ik een toeter heb zal het vast steeds zwaarder en moeilijker worden. En wil toch echt wel ook iets hebben gedaan aan de babykamer hoor hihi. BB veel plezier bij de Ikea (vindt het een rotwinkel )
HEEEEEY!!! WOLF wat spannend!!! wanneer ga je testen? DREUMESMAMA oooh wat een heerlijk goed nieuws nu lekker genieten dikke knuf voor je kleine beebje BBTJE ben zooo benieuwd wat er in het verslag staat, wel even met ons delen he? DNISE aaaaawwww wat een heerlijk mannetje ZAFIRA lange cylus maaaarrrr...gespot ei is wel zo fijn rest hannah heeft vannacht DE HELE nacht zelf in haar (camping)bedje geslapen. echt ben zooo trots op mn kleine meid, ze wordt al zo groot . heb gisteren bij de hema een zonnehoedje gekocht te CUTE! zeeblauw met witte bloemetjes en een roze froezel randje. meiden het is officieel ik vind roze nu LEUK! vond het nooit iets aan maar t staat haar allemaal zooo schattig
Auw mijn knie doet mega veel pijn. Gisteren hele hevige fysio gehad en d boel is flink opgerekt. Wist niet dat ik zo lenig was. Maar wat doet het nu zeer zeg. Pfff echt niet leuk. Ben zelfs niet naar mijn werk gegaan.
Dnise, wat een prachtig mannetje! Spannend wolfje. Wat denk jezelf? Fijn weer bijna naar vk Wherona, duurt in het begin lang! Vandaag naar medicijnman bbtje? Ben benieuwd naar je reading. Ik zit heerlijk met mijn dochter in het zonnetje op ons nieuwe lounge set een boterhammetje te eten! Genieten!
Hahahah ja ik zag het idd al! maar zoals zafira zegt! de ogen en gezichtsvorm heeft hij van mama! ik heb ook van die grote kijkers maar mij naaste vinden hem idd erg veel op hich lijken! en ik moet zeggen "ik vind dat natuurlijk niet erg" ben zooo blij met het kabeltje hahah dus idd spammen maar!!! knuffel voor jou!!!
Ikea was voor mijn werk Bso's en ikea gaat heeeeeeel goed samen beentje en lopen nog niet helaas.... het duurde veel langer als ik gedacht had, dus ben nu KAPOT en pijn! Toch maar ff lekker douche nu en dan NIKSEN!
@testen, doe ik niet...verwacht jammer genoeg me ongi, temp is gezakt... @bb; nee gebruik ook geen foliumzuur meer, zou wel moeten maar kan me zelf er niet toe zetten... ikea; altijd leuk~! en ben benieuwd naar je reading! @ikkedus; wat knap van hannah!!! @zafira; klinkt pijnlijk meid! @dreumesmama; denk zelf helaas niet zwanger... was vandaag idd heerlijk weer! hier geen boterham op, maar visfrietjes @all; vanavond ff serie kijken wat ik nog op band heb staan... en dan... ff op de pc of met manlief praten, hihi xx
Wolf, Kan zijn dat je temp lager is doordat je op andere tijd hebt gemeten. Dus geef de hoop nog niet op!!!! En toch maar foliumzuur gaan slikken meid. Tis echt bewezen dat het open ruggetje kan voorkomen. Kleine moeite en is voor een goed doel. Dreumesmama, leuk nieuw loungeset. Kan hier ook niet wachten tot de tuin af is. Duurt helaas nog een aantal weken. Stenen zijn van de week pas besteld. BBtje, heb je al iets gehoord van je reading?? Ben erg benieuwd.
zafira; tja ik weet het, hem i kmet sem ook echt gedaan, maar nu slikte ik telkens pillen waar het bij in zat, maar nu doe ik dat niet meer en (onbewust) vergeet ik het te halen...
Ik ben zelf ook mega benieuwd Nog niks gehoord, denk dus ook niet dat het vandaag nog zal komen Ja ik wilde ook met alles stoppen, maar ik blijf de foliumzuur toch echt wel door slikken,,, zul je anderfs net zien dat ik net dan zwanger raak En als er dan iets mis blijkt te zijn ofzo kn ik het niet om mezelf betrekken... *ik ken mezelf anders* Ik las van je lagere temp Ik denk eerlijk gezegd dat hij dan NOG lager was, omdat je verteld dat je later getempt hebt. Hij word juist hoger van later tempen (of het nu door lang slapen of door eerst het bed uit gaan is dat maakt niet uit) vervelend van je mannetje! Beteschap!
meiden; heb het nu in me telefoon gezet dat is eigenlijk me agenda, ga het morgen halen; moet gewoon... nou meiden ik ga slapen, fijn weekend allemaal
bb; dank je wel, je hebt ook helemaal gelijk, dat weet ik ook wel.. maar tja... geen excuus hoop dat je snel bericht hebt van reading, ben zo benieuwd
Wolf, ik kijk naar je banner en die staat op dag 1 . Ben je ongie geworden Goed dat je nu wel foliumzuur gaat halen.
Fijn weekend allemaal! Straks geellig terrasje pakken in de stad met dochter en morgen naar de dierentuin! Heb er zin in. Wolfje, knuf! Michelle, is je man inmiddels weer wat opgeknapt?