Ennuh Wolf, doe niet zo gek, tuurlijk hoef jij je niet schuldig te voelen, ook jij hebt lang op dit wondertje moeten wachten! Hier gister de verjaardag gehad van mijn nichtje... 2 alweer. Ook erg confroterend, want mijn zus en ik zijn toendertijd tegelijk begonnen voor onze eerste, en haar eerste is nu alweer 2 jaar!!!! Heb wel heerlijk een groot deel van de middag met mijn neefje Bram op de armen gezeten, wat een heerlijk jong en wat voelt dat toch goed... Ik hoop zo dat ik ook snel mag volgen, weet niet hoe lang ik nog geduldig kan zijn...
Klopt, maar zo voelt het wel beetje omdat ik als enigste nog geen een keer zwanger geweest ben... ik wil jullie er niet mee kwetsen hoor miek en zafir!!!! EN natuurlijk gaan wij er met z'n 3tjes heel hard voor dat wij met z'n 3tjes januari mama's worden ennuh het blijkt maar weer dat ik mijn lijf goed ken want dag10 en kijk eens (ik was gister zo waterig van onder dat ik dacht; vandaag maar ns testje wagen, wel vroeg dag 10 betekend dag 12 al me ei!)
wauwwwww wolf gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat n geweldig nieuws op deze mooie dag joh!! lekker genieten. bb, zafira, en annemiek hoop en duim nog steeds voor jullie dat jullie een prachtig gezond kindje mogen krijgen heel snelxx
Ik voel me daar niet door aangevallen hoor meis, maar geloof me, ik was liefer al die jaren niet een keer zwanger geweest om 2 redenen, de behoefte om weer zwanger te zijn is groter dan ooit en ten tweede, dan werd ik nu geholpen, maar doordat ik al 4 keer zwanger ben geweest en dat dus het probleem niet is kunnen ze niks voor ons doen. En dat is dan ook weer niet bedoeld om jou aan te vallen, want ik weet zeker, dat iedereen die een zwangerschaps/kinderwens heeft, is iedere maand/cyclus die ze moeten wachten er 1 te lang. We gaan er elkaar gewoon doorheen slepen! Al vrees ik steeds vaker dat wij kinderloos gaan blijven... Ik weet ook niet hoelang wij nog blijven proberen...
Weet ik, en daarom zei ik al dat ik je niet wilde aanvallen of kwetsen ermee omdat wat jullie mee maken/mee gemaakt hebben ik echt niet zou willen mee maken, maar jah het gevoel is er wel bij mij.... Alsof mijn lijf niet wil... want waarom is alles dan wel goed Maar kun je niet aandringen op IUI ofzo dan? het wil toch niet lukken dat het blijft zitten? En bij ons wil het niet lukken dat het er komt... wat oneerlijk eink he?! knuffel voor ons alle 3!
Jaaa hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd wolfje!!! wat een knaltest!!!!!!!!!!!!!! super blij voor je!!!
Wat moeilijk voor jullie Annemiek. Wil de gyn jullie dan helemaal niet verder helpen? En ergens anders een second opinion? Bbtje, klussen jullie! Wacht je deze ronde nog af voor je het zh belt? Hoop zo dat jullie met een beetje hulp snel zwanger zijn! Zafira, voor jou een dikke knuf, vind het zo knap dat je voor de zwangere en de meiden met kindjes zo blij kan zijn. Ondanks jullie grote verdriet!
Heee hallo Weer beetje bijgekomen? Bijna met verlof of niet? mijn gyn had gezegd dat we eind mei terug moesten komen, maar mijn NOD is "al" 4mei, ik doe gewoon alsof ik dom ben en bel dan al op. Mag het niet dan mag het niet en proberen we het zelf nog een maandje langer... dat zal dan rond 28mei zijn.... Zelf wil ik het liefst meteen hierna al meer duidelijkheid.. ik vind het namelijk nog steeds zo stom/gemeen dat ze die samenlev.test niet ook meteen gelijk dan doen dan weten ze toch meteen of alles echt goed is, want nu is alles met ons beide goed maar als de zaadjes niet in mij kunnen leven dan is er nog niks positiefs aan.... Ik hoor ook dat andere ziekenhuizen het wel al gelijk met de eerste onderszoeken doen... maar ach we zien het wel....
BBtje, wij hebben toen inderdaad meteen de eerste cyclusronde in het ziekenhuis een volledige cyclus analyse gehad, dus mijn hormonen begin cyclus, mijn hormonen tijdens de eisprong en mijn hormonen tijdens een evt innestelling. Verder hebben ze toen inderdaad meteen een samenlevingstest gedaan omdat inderdaad alles goed kan zijn, maar als mijn lichaam zijn zaadjes niet wil houd het op... Ze gaan pas over op behandelingen om zwanger te worden in januari, maar dan ook alleen maar als ik in de tussentijd niet zwanger mocht zijn. Dus mocht ik in de tussentijd zwanger raken en het gaat weer mis, schuift de hulp op naar later. De reden waarom in januari is omdat dan mijn leeftijd gaat meelopen Ik kan wel overstappen naar een ander ziekenhuis, maar dit verhaal hoor ik vaker en zal dus waarschijnlijk overal hetzelfde zijn, en voor ik daar aan de beurt ben en net zo ver ben als nu, dan zitten we waarschijnlijk ook al in januari... Wij richten ons nu gewoon heerlijk op ons huis, ben er eigenlijk wel even klaar mee met al dat gedokter... steeds weer de confrontatie in de wachtkamer met al die bolle buiken... nee ik wacht wel af tot januari
Maar we gaan vandaag vooral blij zijn, want het is een heugelijke dag!!! Ben echt zo blij voor je Wolfje!!!
Ik begin dat nu ook beetje te krijgen: alles, maar dan ook echt ALLES waar ik mee te maken krijg, zie, hoor is over zwanger zelfs dingen waar je het niet in verwacht alsof het express gedaan word! (neem; een gesprek bij voetbalteam, oorlogsfilm, reclames) dan heb ik wel ff momentje dat ik denk: AAARGHHHH waarom wij dan toch nog niet?? maar miek (en zafir) geloof me onze tijd komt! dit jaar zijn wij met z'n 3tjes samen zwanger!!!
Ach lieve meiden vindt het echt zo kut als ik het effe zo mag zeggen dat jullie 3tjes die allemaal moeten meemaken bah wordt er een beetje verdrietig van. Annemiek je zei in januari willen ze pas verder kijken voor mogelijkheden i.v.m. je leeftijd maar speelt die nu zowieso al niet meer (niet dat ik je te oud vindt hoor meer nieuwsgierigheid) En ook wel vreemd dan dat als je weer zwanger raakt en het gaat mis dat het dan wordt opgeschoven dan is er toch juist meer redenen om geholpen te worden, sorry hoor kan der gewoon slecht tegen dat ze op deze manier mensen weg houden tenminste dat idee krijg ik dan. Vindt het echt heel erg knap dat je zo sterk in je schoenen staat en ermee kunt leven om tot januari te wachten. Hopelijk gewoon zwanger voor januari en van een plakkerd. BB snap je gevoel wel hoor meid pff tis ook niet makkelijk allemaal en dit soort geweldig goed nieuws doet ook weer effe jullie denken aan zeg maar ik vindt ook dat je gewoon 4 mei (mocht je niet zwanger zijn) moet bellen met de gyn hoor en gewoon proberen een afspraak te maken, maar hoop dat het niet nodig zal zijn. Zafira ook voor jou hoop ik dat het heel snel weer raak mag zijn en een gezond beebje ook jouw vindt ik ontzettend sterk en heb heel veel respect voor jullie. Voor jullie alledrie heel veel knuffels en ik vindt jullie 3en echt toppers dat jullie ondanks jullie eigen verdriet ons blijft steunen en ik zal jullie zeker blijven steunen. En ik gooi heel veel hormonen jullie kant op en als Wolf en Dreumesmama me effe helpen dan moet het wel goed aankomen.
JAAAAAA!!!! WOLF!!!!!!!!! GEFLICITEERD :d:d:d:d:d geen tijd om op de rest te reageren zijn net thuis en meisje is honger. lieve meisjes hoop ook zo dat het snel jullie tijd mag zijn. dikke knuf voor jullie
Hun redenatie is dat het altijd beter is om zelf zwanger te raken, zowel lichamelijk als geestelijk. En als ik in de tussentijd dus weer zelf zwanger raak, ben ik dus vruchtbaar, en is er dus geen reden om op dat vlak te helpen. Ik ben er zelf ook nog niet uit of ik op dat vlak geholpen wil worden. Al die hormonen die je dan moet slikken/spuiten, ik weet niet of ik dat te heftig vind allemaal.
Hallo allemaal, BBtje, ik snap je gevoel meis, maar je bent echt niet alleen. En het gaat ons 3 en dit jaar nog lukken, dat weet ik gewoon zeker!! Annemiek, meid ik heb toch zoveel bewondering en respect voor jullie!! En echt hoor er komt een dag..................................... Michelle, ehhmmm weet het niet meer zo goed. O ja Elize onrustig....das vervelend. Hopelijk snel weer goed in haar hum. Ikkedus, Hannah haar eerste hapje. LEUK!!!!!!!!! Rest, knuffel en zwaai All, Net het zh gebeld voor de uitslagen, maar zijn helaas nog niet binnen. Word nu van de week als het goed is teruggebeld en hopelijk weten we dan iets meer. Wat betreft zwanger worden.......ik heb er en goed gevoel bij deze ronde. Heb echt dezelfde gekke dingen als toen ik nog niet posi getest heb van Jaron. Even op een rijtje zetten. - denk de innestelling gisteren gevoeld te hebben - gisteren avond heeeeel licht rose verlies met slijm - vanaf nu beetje gelig slijmverlies - af en toe een ongiekrampje - o ja en volgens manlief reageert de kat weer veel meer op mij en bij mij. Dus het word errug spannend. Ben er verders wel heel rustig onder en heb zoiets van we zien het wel. Ik probeerde net terug te zoeken bij de vorige keer dat ik deze klachten had, maar dat is in de periode geweest dat alle topics verdwenen waren. Storing ofzo, dus kan het niet teruglezen.
ohhh Zafira meis, wat spannend... wanneer is je nod? Wat zou dat mooi voor jullie zijn, meteen weer raak!!! Mijn duimen draaien!
Nod duurt nog 10 dagen....dus weet niet of die kwaaltjes al iets kunnen betekenen. Maar ja kan mijn gevoel niet uitschakelen en het zit echt niet tussen mijn oren haha. Afwachten dus maar weer.......pfff
wherona; lief van je! all; datum heb ik 1 dag terug gezet uitgaand van me ei... 24-12 uitgerekend, maar dat zal nog wel eens veranderen... annemiek; lief dank je wel zafira dank je wel dnise ikkudus dank jullie wel oh meiden heb net boekje gekocht; bobbi wordt grote broer... als manlief vanavond sem naar bed brengt vraag ik of hij dat boekje voorleest knuffel voor jullie allen!