Whoehoe.... hier ben ik dan! &vandaag lekker vrij Bah word ik wakker met een giga verstopte neus, baal ik zo van als ik net nu verkouden ga worden want a.s vrijdag EN zonsdag verjaardag van me schatje hiero... en zaterdag ook een feestje... Ik word bijna nooit verkouden, maar ALS ik het word dan word ik er sjaggie en alles van, kan dr echt niet tegen Verder niks te melden op het gebied waar dit forum voor is nog 9 of 8 dagen (haha weet het zelf niet eens) te gaan. Dat geelzich vies plakkerig spul is na gister rond 16.00uur niet mee gespot, schrok me dood, bedankt voor de tips, ik zal het in de gaten houden! Ik heb zoiets nog nooit gehad? Zou wel vreemd zijn als ik dat nu net zou hebben toch??? Wheroon: goed bezig meissie! Helemaal gelijk! Ben je nou al echt helemaal ongi dan??
hey meiden, wherona een dikke knuff meid. hoop dat je je ook echt zo voelt zoals je verteld. en je niet groot hoeft te houden hier.. ikkedus begrijp het gevoel heel erg goed. als ik dan haar voel of op dr kamertje ben, en dr kleertjes vastheb dan denk ik van meis. wil je zo graag zien, en aanraken en knuffelen. en bovenal lekker bekijken. en dan is het ook een tranendal. komt meer omdat zwangerschap hier wat zwaarder begint te worden nu ook. en het einde een beetje in het zicht komt. namate hier de kerstspullen ammel al in de winkels ligt haha. anderzijds geniet ik nog wel een beetje van het zwanger zijn omdat t mn laatste keer is. en het anders beleef. anderzijds is het mn 3e keer en is dr niks nieuws meer aan.. en begin ik wat tegen de bevalling om te zien.. bb fijn dat het niet meer gespot is.. geen infectie dan denk ik want dat blijft.
Michelle en ikkedus, succes met wachten meiden, jullie moeten nog even, maar anderzijds nog zoooo kort Hier indd, niks meer net met afvergen kei helder afscheiding niks geels te vinden, wel beetje raar plakkerig op het papier... Maar dat zal vast normaal zijn Ik schrok wel joh, heb t nog nooit gehad, en zou toch wel willen weten wat dat nou toch kon zijn...
blegh verkouden heb ik zo een hekel aan je raakt altijd zo buiten adem en moet met mond open eten maar nog geen bloed gespot hoor maar komt wel eraan
nee hoor lieverd ik weet dat ik me niet groot hoef te houden bij jullie dat is juist zo fijn, door jullie opbeurende woorden en dat natuurlijk van mijn vriendje kan ik er weer ff tegenaan. En een flinke huilbui doet ook echt wonderen
ja precies! zo stom het is eigenlijk nooit goed he wil echt niet ondankbaar lijken hoor zie het nog altijd als een wondertje. gisteren dan dat kleintje in mn armen. kreeg allemaal steken in mn borsten als ze geluidjes maakte. ga morgen met mn mama even alle spullen van zolder halen en bij haar uitzoeken. heb heel veel kleertjes en spulletjes gekregen, zoveel dat ik echt niet weet wat ik nou heb en wat ik nog moet kopen. dan kan ik volgende week alle niet kleertjes en kamer decoratie samen met haar gaan kopen dat wil ik met mn schatje doen (ook omdat dat natuurlijk ontzettend het geslacht zal verraden hehe). maar alle dingen als molton hoezen, flesjes, thermoflessen en dat soort spullen bbtje fijn dat je afscheiding weer normaal is. vervelend zo verkouden. misschien even stomen of werkt dat niet? niet ziek worden he? oh ben je zo schmink fanaat? heb je ook al eens zwangere buiken geschminkt? lijkt me leuk
dag 32 maar voel me ineens heel raar wordt heel licht in mijn hoofd en heb de hele tijd een honger gevoel terwijl ik al heb onbeten. Snap der zo af en toe echt helemaal niks meer van hoor van dat lijf.
Het is (tot nu toe) weer weg, was alleen ff met wakker worden, toen ik eenmaal op was was het goed hOpelijk blijft het zo! Ja ik schmink altijd de kindjes op me werk Maar het kan nog zoveel beter! Nee zwangere buiken nog nooit gedaan....! ik zou dat ook wel willen als ik zover ben Mijn stagiare kan kei goed schminken dus ik heb al iemand die het bij me mag proberen
Mijn schoonzusje kreeg ook van iedereen van alles en nog wat en was op een gegeven ogenblik de weg kwijt en wist niet meer wat ze nou had en wat niet. Ze is niet een van de snelste en echt ongeveer 3 weken voordat ze was uitgerekend raakte ze in paniek ze had al die tijd zoiets van ach ik heb nog zoveel tijd komt wel. Hebben we alles meegenomen naar mijn ouders toe daar alles uit de zakken gehaald en uit zitten zoeken en lijstjes zitten maken wat we allemaal al hadden en wat we nog nodig hadden. Zij wisten het geslacht niet dus moesten we ook dat nog eens gaan splitsen hahaha, we zijn er een hele dag mee bezig geweest maar was wel onzettend leuk.
hehe ja kan ik me voorstellen. ook leuk om de 'mode' van een paar jaar geleden te zien. ik weet dat we heel veel jongens kleertjes hebben dus ik mag gelukkig nog veel kopen hehehe. wheroon je blijft gewoon wachten dan? vind dat je lijf heel gemixte signalen geeft. mn vriendinnetje teste posi met 6 weken omdat ze idd ook wat bloed verloren had dacht ze dat ze ongi was geweest hoe vreemd. OH! zie nu een regenboog geeft geluk die is voor jullie meiden!
ja in ieder geval morgen even afwachten wat er gaat gebeuren, lichaam doet weer heel erg vreemd. Als morgen nog niets is dan zal ik vrijdag een testje doen. Dus we blijven nog effe op de wachtbank zitten.
zie net me buuf en haar mannetje weg rijden... ben zooo zenuwachtig voor ze dat ik dr misselijk van ben! terwijl we eink al wel weten wat het bericht zal zijn......
Ja die is van net Voel me een beetje onzeker vandaag, maar zo'n test terwijl je 3 bakken thee op hebt, moet goed zitten!
Ja, het zit goed! bij mijn buuf niet het is voorbij!:x heb net 30min met haar gebeld, zo knap van haar, ze heeft veel verdriet maar kan er ook heel posi in zijn. Zegt ze ook nog: Het heeft zo moetne zijn, ze vinden dat wij samen zwanger moeten zijn, niet ik alleen.... dus jah toen had ik ook tranen, de lieve schat!
Ooh ikkedus echt zo herkenbaar!! Ook omdat 2 dagen geleden het eerste donor kindje van mijn donor geboren is ( heb heel goed kontackt met die wensmoeder) en nu ik dat kleintje (46 cm) op de foto gezien heb wordt ik juist extra nieuwsgierig naar mijn ukje, maar ik moet nog maar 8 weekjes, al mogen ze aan de eene kant nu wel voorbij vliegen en aan de andere kant wil ik nog zo lang mogelijk van mijn buik genieten
Dat lijkt me ook bijzonder zeg Nog eventjes lieverd Bah hier misselijk! denk gewoon echt van het gesrprek met me buuf net.